Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wersja LS?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#31 arteg

arteg
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:RLU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:53, 03.04.2012

Pyra carpass nie jest przy kazdym aucie ;) Za niego trzeba dodatkowo płacic,a handlarzom to srednio potrzebne :D

Pitou nie masz racji :) Nie powiem ze nie sprowadzaja trupow ale za ladne auto na zachodzi trzeba zaplacic,tak samo w kraju za odpicowanego trupa dasz taniej mimo ze moze wygladac lepiej od auta nie robionego i drozszego ;)



Nie zrozumieliśmy się. Naspisałeś w zasadzie to samo co ja tylko w inny sposób.
Nie pisałem o sprowadzaniu trupów tylko aut z uszkodzeniami lub po kolizjach. Dobre auto za granicą jest drogie i dlatego takie bardzo rzadko udaje sie pozyskać.


Racja racja.
Znajomy który sprowadza autka z Niemiec, jak się spotkaliśmy to powiedział że w tych pieniądzach co ja kupiłem swoją Hanke w kraju, to tam strasznie ciężko znaleźć w takim stanie. Niemcy naród nie głupi i jak auto bez zarzutu, to i cena wysoka. Wiadomo też, że jak autko sprowadzane, to każdy musi zarobić: Niemiec -->Turas--->ten co cofał licznik do 250tys w Niemczech --->Polski handlarz--->Znajomy handlarza co cofał licznik do magicznych 179500km -->urząd celny.Często jedyny plus, to fakt, że auto nie jeździło po naszych drogach. Prawda jest taka, że jeśli masz do dyspozycji kilkanaście tys, to w karaju a zwłaszcza na forum kupisz pewniejsze auto! I wolałbym dopłacić ten 1000zł, jeśli miałbym dokładny opis, co i kiedy było robione, bo wiem, że ktoś dbał, a nie tak, że książka serwisowa do 2006 a potem czarna dziura.
  • 0
Zawsze są dwa uda. Uda się albo nie uda.

#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:01, 04.04.2012

Racja racja.
Znajomy który sprowadza autka z Niemiec, jak się spotkaliśmy to powiedział że w tych pieniądzach co ja kupiłem swoją Hanke w kraju, to tam strasznie ciężko znaleźć w takim stanie. Niemcy naród nie głupi i jak auto bez zarzutu, to i cena wysoka. Wiadomo też, że jak autko sprowadzane, to każdy musi zarobić: Niemiec -->Turas--->ten co cofał licznik do 250tys w Niemczech --->Polski handlarz--->Znajomy handlarza co cofał licznik do magicznych 179500km -->urząd celny.Często jedyny plus, to fakt, że auto nie jeździło po naszych drogach. Prawda jest taka, że jeśli masz do dyspozycji kilkanaście tys, to w karaju a zwłaszcza na forum kupisz pewniejsze auto! I wolałbym dopłacić ten 1000zł, jeśli miałbym dokładny opis, co i kiedy było robione, bo wiem, że ktoś dbał, a nie tak, że książka serwisowa do 2006 a potem czarna dziura.


i to jet fakt.A w u nas ciezko kupic auto nie kombinowane.
A duzo o aucie mozna wywnioskowac po wlascicielu i dokumentach do auta jakie sa (faktury za czesci itdjakie to czesci najtansze czy wyzsza polka)

Ogolnie u nas tez za dobre auto trzeba zaplacic.nikt nie odda dobrego za darmo.

A pozorne kupno auta tanszego moze wyjsc drozej (naprawy,rozrzad,gaz itd) niz kupno auta juz brobionego ze stosownymu=i dokumentami ;)
  • 0

#33 Andain

Andain
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 06.04.2012

no i to jest cenna uwaga i wskazówka dla wszystkich kupujących :) macie rację Panowie :B
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq