XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wentylatory - praca, kiedy, jak i dlaczego
#46
Napisano 11:12, 20.04.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#47
Napisano 11:49, 20.04.2010
TO jest w Acco normalne. Wskazówka ani drgnie, a wentyl pracuje.
Jeśli u Ciebie dzieje się tak w trakcie jazdy po mieście w korkach, to jest najnormalniejszy objaw.
Ale warto sprawdzić stan płynu jaki masz zalany w chłodnicy - kiedy wymieniałeś i na co?
#48
Napisano 12:56, 20.04.2010
#49 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:30, 20.04.2010
#50
Napisano 15:49, 20.04.2010
#51
Napisano 18:02, 20.04.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#52
Napisano 19:13, 20.04.2010
u mnie też włacza sie czesto, zaraz jak sie zatrzymam. Co gorsza towarzysza temu wibracje i halas, jak wentylator nie idzie silniczka prawie nie slychać, a jak sie odpali to tak jak bym wlączyl dopiero silnik. Może jest jakaś usterka, wymienic wentylator?
zobacz czy nasz całe śmigła i czy nie ma luzu na osi
Panowie proszę o podawanie mniej więcej w jakiej częstotliwości czasu się włączają wam wentyle
Chodzi mi o to że mam sprzeczne informacje i chce je sobie potwierdzić
#53
Napisano 06:51, 12.06.2010
"Jednym z elementów układu regulacji temperatury silnika jest wentylator kierujący (w razie potrzeby) strumień powietrza na chłodnicę. Wentylator ten może mieć napęd elektryczny, bądź też może być połączony sprzęgłem wiskotycznym z innym obracającym się elementem, napędzanym przez silnik, np. wałem wirnika pompy cieczy chłodzącej silnik. Umieszczenie wentylatora na takim wale bez użycia sprzęgła byłoby nieekonomiczne, gdyż obracałby się on również wówczas, gdy nie zachodzi potrzeba dodatkowej wentylacji chłodnicy. Zwiększałoby to opory ruchu silnika i utrudniałoby osiągnięcie właściwej temperatury pracy.
Sprzęgło wentylatora ma za zadanie sprawić, że wentylator w stanie wyłączonym obraca się znacznie wolniej od wirnika pompy chłodzenia, zaś w miarę wzrostu temperatury (i zarazem zapotrzebowania na wentylację) jego prędkość obrotowa ulega zwiększeniu, zbliżając się stopniowo do prędkości obrotowej wirnika.
Wśród stosowanych sprzęgieł wentylatora spotyka się zarówno urządzenia działające w oparciu o wzrost lepkości specjalnego płynu wraz ze wzrostem temperatury, jak i sprzęgła, w których następuje zmiana ilości cieczy znajdującej się pomiędzy okładkami (tarczami) sprzęgła - wówczas wzrostowi temperatury towarzyszy wpompowanie cieczy pomiędzy okładki sprzęgła przez tłoczek połączony z płytką bimetalu; wzrost temperatury płytki powoduje jej odkształcenie i przepompowanie cieczy."
Mam nadzieje ze to cos pomoze
#54
Napisano 00:17, 11.11.2010
u mnie też włacza sie czesto, zaraz jak sie zatrzymam. Co gorsza towarzysza temu wibracje i halas, jak wentylator nie idzie silniczka prawie nie slychać, a jak sie odpali to tak jak bym wlączyl dopiero silnik. Może jest jakaś usterka, wymienic wentylator?
Witam
Ja wlasnie tez odnosnie wlaczania sie wiatrakow, dzis jadac w korku w Wawie, co chwila praktycznie mi sie wlaczal, a potem w ciagu jazdy jakby nie, znowu jakies 2 godz temu jak jechalem to tak jakby sie wlaczyul w trakcie jazdy? Czy to normalne? jak na Moj gust nie, dodam ze mam Climatronic.
Podrawiam i prosze o opinie,
Jutro jeszcze raz dokladnie sprawdze czy aby napewno to wentylator sie wlaczal.
#55
Napisano 07:31, 11.11.2010
#56
Napisano 00:23, 12.11.2010
#57
Napisano 16:59, 22.07.2013
U mnie jest sytuacja trochę dziwna, bo problemu z grzaniem się silnika nie ma (wskazówka stoi kilka kresek poniżej połowy skali), nagrzewa się dość szybko więc problem z termostatem chyba odpada, a ostatnio przypadkiem dopatrzyłem się, że lewy wentylator jest krzywy i bardzo ciężko go obrócić, tak jakby łożysko było zatarte.
Jak to możliwe, że bez jednego wentylatora silnik się nie grzeje?
#58
Napisano 17:54, 22.07.2013
@up: zobacz czy sie prawidlowo kreci, zeby podskoczyla wskazowka to musialbys dluzsza chwile stac w miejscu no i ten wentylator musialby w ogole stac w miejscu. jak mialem pompe wody uszkodzona to dopiero po dluzszej chwili zaczynalo rosnac i to glownie ze wzgledu ze plynu bylo malo, a skoro masz caly to bedzie sie jeszcze wolniej grzalo...
#59
Napisano 18:30, 22.07.2013
#60
Napisano 18:38, 08.09.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych