Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nierówne obniżenie lewa/prawa strona


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#31 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1,036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:36, 06.04.2012

nie drapcie się dziewczyny 8-)


pozamiatał. :r
  • 0

#32 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 06.04.2012

Hej wydaje mi sie ze obydwaj macie racje tak black.jack,jak i blackfly.Jesli autko stoi to amorki nic niemaja do wysokosci.Ale jak jedziesz to zurzyty amor niestawia zadnego oporu sprezynie i na wyboju kolo bedzie az ocieralo o nadkole.Amorek oile sie niemyle ma sie ciezko wciskac a lekko wysowac.Zeby kolo jaknajlepiej przylegalo do podlorza.Pamietam jak do niemiec z kumplem zaladowani jezdzilismy fordem mondeo,to kola po nadkolach tarly na wybojach.Po wymianie amorkow problem ustapil ale auto ani deka niepodnioslo sie do gory
  • 0

#33 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:59, 06.04.2012

już mnie to wkur.... skończ pisać te bzdury bo rzygać sie chce


Black.jack nie ma się co denerwować. Przemyśl wszystko jeszcze raz i zgodzisz się że jest tak jak pisze Blackfly.
  • 0

#34 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:05, 06.04.2012

pniok76, ale my tutaj mowimy o roznej wysokosci na postoju. wiec tutaj amortyzator nie ma zadnego znaczenia, on ma za zadanie ciezko sie zarowno wciskac jak i wyciagac, zeby podczas wciskania nie dobijal a lepiej dociskal gume do podloza a w przypadku uskoku z nierownosci itp nie powodowal dodatkowego podbicia samochodu w gore - dlatego czasami widzimy jak w samochodzie przed nami wahacz sie odbija bardzo szybko gora-dol to wlasnie efekt wywalonego amortyzatora.

zgodze sie ze przy skreconym na maxa gwincie jak wsiadziemy do samochodu to nie ugnie on sie tak jak bez amortyzatora czy na normalnym amortyzatorze bo zwykly miekki ugina sie momentalnie, natomiast twardy robi to powoli a tych 5mm ktore normalnie auto sie obnizy to nikt nie zobacyz bez miarki jak zrobi sie to w przeciagu powiedzmy sekundy czy poltorej zamiast dokladnie w momencie wsiadania.

jak zaladujesz samochod 100kg obciazeniem to obojetnie na jakich nie bylby amortyzatorach to jak ma te same sprezyny i talerzyki trzymania sprezyny na amortyzatorze w idealnie tym samym miejscu to wysokosc zawsze bedzie ta sama.
  • 0

#35 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:39, 06.04.2012

Amorek oile sie niemyle ma sie ciezko wciskac a lekko wysowac.


jest dokładnie odwrotnie, bo przy wciskaniu amorka sprężyna też się ściska i sprężyna sama sobie zamortyzuje ten ścisk, natomiast jeśli auto wpadnie w dziurę czyli sprężyna się rozciąga jak głupia i trzeba ją trochę zastopować i to robi amorek który ciężko się rozciąga.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#36 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 06.04.2012

Amorek oile sie niemyle ma sie ciezko wciskac a lekko wysowac.


jest dokładnie odwrotnie, bo przy wciskaniu amorka sprężyna też się ściska i sprężyna sama sobie zamortyzuje ten ścisk, natomiast jeśli auto wpadnie w dziurę czyli sprężyna się rozciąga jak głupia i trzeba ją trochę zastopować i to robi amorek który ciężko się rozciąga.

wkarzdym razie wiem ze w jedna strone twardo a wdruga lekko.Dzieki Maxell za sprostowanie
  • 0

#37 black.jack

black.jack
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:20T
  • Wersja:Inna
  • KM:280
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 06.04.2012

już mnie to wkur.... skończ pisać te bzdury bo rzygać sie chce


Black.jack nie ma się co denerwować. Przemyśl wszystko jeszcze raz i zgodzisz się że jest tak jak pisze Blackfly.


Chodzi o to ze trzeba czytać ze zrozumieniem i wtedy sie wie kto co ma na mysli ale, koniec tematu nie ma sensu dalej dyskutować
  • 0

#38 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:59, 06.04.2012

pniok76, zwykly amortyzator w obie strony dziala niemal jednakowo. budowa jest taka ze zarowno do srodka jak i na zewnatrz chodzi tak samo.
  • 0

#39 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:14, 06.04.2012

najpierw to wypadało by ustalić jakie amorki są stosowane w hondach ponieważ są różnego rodzaju amorki i tak:

1. jednostronnego działania (oddziałują tylko podczas rozprężania amortyzatora)
2. dwustronnego działania ( oddziałują równomiernie zarówno podczas ściskania jak i rozprężania)
3. niesymetryczne (oddziałują zarówno przy ściskaniu jak i rozciąganiu, jednak stawiają opór od 3 do 5 razy większy przy rozciąganiu niż przy ściskaniu).

te ostatnie są najbardziej skuteczne.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#40 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1,036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 13:03, 10.04.2012

Dla tych co twierdzili, że amory są zużyte... :mrgreen:

Przód lewa strona: 79%
Przód prawa strona: 81%
Tył prawa i lewa strona: po 85%
  • 0

#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:29, 10.04.2012

no i gdzie jest ten znawca? :k
  • 0

#42 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:40, 10.04.2012

jak już tak wszyscy się znamy, to warto dodać że "sportowe" sprężyny nie tylko dodają lansu na mieście,
ale i procentów na tym badaniu

u mnie przed założeniem ~70-75%, po założeniu czary z mleka ~83-85%
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#43 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:45, 10.04.2012

u mnie przed założeniem ~70-75%, po założeniu czary z mleka ~83-85%


a u mnie po założeniu jamexów nic się z % amorów nie zmieniło przód 72% tył 80%
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#44 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1,036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 13:49, 10.04.2012

to chyba tylko u kardasa te czary z mleka. :mrgreen:
  • 0

#45 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:53, 10.04.2012

nie nie, często jest tak, że twardsze springi to amory nagle mają więcej %
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq