XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wygłuszenie auta
#136
Napisano 21:47, 27.12.2016
Zapytacie się skąd daje gwarancję, że napchanie tam filcu lub pianek kauczukowy coś zmieni? Ano dlatego, że ostatnio zapiekł mi się tylny zacisk (jak na złość miesiąc po regeneracji przednich...) i teraz tarcza jest zardzewiała i szura dopóki rdza nie zejdzie. Słychać to szczególnie jak jadę rano i hamuje. Otóż po wyciszeniu bezpośrednio nadkoli dźwięk jest mooocno stłumiony, co pozwala mi sądzić, że szum z opon/drogi również jest ograniczony. Oczywiście, nie czyni to z Hondy Lexusa ale tu macie pewność, że praca nie pójdzie na marne a i koszt jest znikomy. Poprawilem także piankę kauczukowa w błotnikach przednich (na wzór Opla, wpiszcie sobie na Allegro wyciszenie błotnik Opel), teraz jest o wiele szczelnej i dokładniej dopasowane (nieco zdjalem plastikowe nadkole i w ten sposób dokładnie wypełniłem ta przestrzeń piankami). Mam wrażenie, że jest ciszej, bo teraz nie w*cenzura*ia mnie hałas z drogi tylko wiatru i mijanych samochodów #wieczny_malkontent
Wysłane z Meizu M2 Note
#137
Napisano 23:20, 27.12.2016
Połkę pod głośnikami z tyłu masz też czymś dociszoną ?Zawsze coś to zatrzyma dźwięki idące z całego bagażnika i nadkoli
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:22, 27.12.2016
#138
Napisano 16:01, 28.12.2016
Wysłane z Meizu M2 Note
#139
Napisano 17:40, 28.12.2016
A to robiłem etapowo z przerwami ze dwa lata
Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:41, 28.12.2016
#140
Napisano 22:51, 28.12.2016
Wysłane z Meizu M2 Note
#141
Napisano 23:52, 28.12.2016
kauczukowe też fajnie głuszą
#142
Napisano 11:10, 29.12.2016
Do tego piję - maty butylowe pochłaniają drgania, rzekomo głuszą tony niskie (które tak naprawdę nie są na liście moich "irytujących hałasów", tak naprawdę w samochodzie ich za wiele nie ma). Są mało potrzebne. Całą "robotę" odwalają maty piankowe - to one są barierą dźwiękochłonną, szczególnie przed częstotliwościami średnimi i wysokimi.
Jeśli brzęczą nam blachy przez audio to fakt, trzeba zainwestować w butyl. Ale do wygłuszenia wszelkich szumów czy pisków - tylko i wyłącznie kauczuk. Gdybym to wiedział wcześniej to nie dość, że bym sporo zaoszczędził to jeszcze by mi go tyle zostało, że auto całe od wewnątrz byłoby w piance
#143
Napisano 11:18, 29.12.2016
#144
Napisano 10:42, 30.12.2016
Oczywiście, jak położysz na podłogę auta wełnę mineralną, styropian a nawet wysypiesz trociny to też coś zatrzymają, a im gęstsze tym bardziej. Pytanie tylko co jest najlepszym rozwiązaniem dla każdego przypadku - moim zdaniem butyl tylko pod audio, jeśli kogoś irytuje szeroko rozumiany "hałas" drogowy to dla niego zbawieniem będą pianki. Najlepiej byłoby pianką obkleić całe nadkola a potem na to baranek, w Accordzie nie chce mi się już bawić ale jeśli w kolejnym aucie uznam, że trzeba zredukować hałas drogowy to tak zrobię - taniej, prościej, szybciej. Muszę z ciekawości zmierzyć grubość szyb w Accordzie i Astrze. A, i zauważcie, że w nowszych autach drzwi bardziej "wchodzą" do środka w karoserię, to moim zdaniem może mieć ogromny wpływ na dźwiękoszczelność. No i dziwię się, że w VI genach pożałowano na matę wygłuszającą ścianę grodziową, skoro niesie się tak dźwięk silnika to i pewnie szumy też mogą tamtędy wpadać.
#145
Napisano 11:57, 30.12.2016
#146
Napisano 11:22, 08.01.2017
Poza tym zastanawiam się jeszcze nad tym modem prosto z Chin
https://youtu.be/dp8pL-NiAw0
Wysłane z Meizu M2 Note
#147
Napisano 11:34, 08.01.2017
Poza tym zastanawiam się jeszcze nad tym modem prosto z Chin
Sam się zastanawiałem jak to zrobić a tu gotowiec. Podrzuć kolego linka do tych uszczelek
Wygłuszam obecnie podłogę w VII genie i i te uszczelki byłyby w sam raz.
#148
Napisano 11:59, 08.01.2017
Wiem ,że w VII może być inaczej ale dokładniej jak możesz wyjaśnić
Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:59, 08.01.2017
#149
Napisano 12:35, 08.01.2017
Co do uszczelek, w komentarzach jest link do Aliexpress ale drogo wychodzi, w budowlanych można znaleźć podobne i taniej.
Wysłane z Meizu M2 Note
#150
Napisano 13:16, 08.01.2017
Zrób może fotkę. Bo pierwszy raz słyszę o progu który ma otwartą konstrukcję.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych