XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana na xenon
#211
Napisano 18:13, 23.01.2010
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#212
Napisano 19:55, 23.01.2010
#213
Napisano 21:09, 23.01.2010
#214
Napisano 21:34, 23.01.2010
#215
Napisano 22:15, 23.01.2010
Dzięki ci Donaldzie
#216
Napisano 23:19, 23.01.2010
#217
Napisano 08:42, 24.01.2010
BTW wszystko jest teraz made in PRC więc co za różnica co kupimy
#218 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:23, 24.01.2010
#219
Napisano 12:29, 24.01.2010
#220
Napisano 16:33, 24.01.2010
#221
Napisano 18:23, 24.01.2010
#222
Napisano 22:50, 04.07.2010
Jest na forum trochę zdjęć z podróbek, to można sobie porównać
Co z tego, że jest soczewka w reflektorze i da się uzyskać z podróbki w miarę ostrą linię światłocienia, skoro jej kształt będzie inny? Po prawej stronie ksenon również daje linię płaską, natomiast reflektor halogenowy podnosi ją w górę. Wynika to z tego, że światło ksenonowe ma inną charakterystykę, jest znacznie trudniejsze do opanowania odblasków (różnica 40% w stosunku do halogenowego) - dlatego jest z prawej strony "ścięte".
Kształt linii światłocienia wynika z odpowiedniego kształtu przesłony, która jest inna w reflektorze ksenonowym, a inna w halogenowym. Na forum BMW można znaleźć info jak goście dobrali do tych przesłon - nie wiem, czy taka podmiana jest możliwa w Accordach.
Światło ksenonowe wpakowane do reflektora homologowanego pod żarówki halogenowe ZAWSZE będzie oślepiać właśnie z powodu zbyt dużej ilości strumienia wysyłanego po prawej stronie linii światłocienia w kosmos, co w połączeniu z +40% większymi odbiciami na wszystkich elementach po drodze (łącznie z przezroczystą szybą) daje właśnie z daleka widoczny efekt agrotuningu.
#223
Napisano 16:21, 20.05.2011
Jeżeli będzie oryginalna przetwornica to lampy w VII gen. są już do tego przystosowane i na spodzie mają trzy otwory do przykręcenia jej(żadnych nawiertów i kombinowania).Powodzenia w montażujedyne co to gdzieś sensownie przetwornicę przyczepić
A do tego celu trzeba wyjąć lamp żyby przykręcić przetwornie?
[ Dodano: 2011-05-20, 19:37 ]
witam. zastanawiam sie nad zamontowaniem xenonow w accordzie VII generacji mam do wymiany jedna lampe( nieszczesny kawalek sprezyny lezacy na drodze) i zastanawiam sie czy nie kupic lamp xenononowych z orginalnymi przetwornicami samopoziomowaniem i spryskiwaczami czy kupic tylko jedna zwykla lampe i przetwornice z samopoziomowaniem i spryskiwaczami??bo chyba te orginalne lampy stanleya przystosowane sa pod xenon. zalezy mi na tym aby wszystko bylo legalne i zeby policja nie mogla sie przyczepic powniewaz auto jezdzi czesto po niemczech wiec nie chce niemilych niespodzianek
Czesc,
Tak jak powiedzial Glinuś - poprzeglądaj sobie wszystkie posty od początku w tym temacie. Sporo na ten temat było. A od siebie dodam, że ja właśnie mam w VII gen. wymienione kompletne lampy (plus przetwornice + żarniki) - wszystko oryginał z innego Accordzika. Trochę mnie to kosztowało i musiałem sie przejechac po to prawie 150km, ale ...
1) Lubie jezdzic samochodem
2) W porownaniu z innymi ofertami (tanszymi) z Allegro - w tym przypadku sie nie zawiodlem, sprzedawca mowil prawde, ze reflektory sa w stanie praktycznie idealnym (zero odpryskow po kamyczkach, zero uszkodzen - oczywiscie nie bylo mowy o klejonych mocowaniach). Poki co - smigam na tym zestawie od sierpnia.
Zamontowany mam zestaw sprysków a`la Allegro (wyrzucone pieniadze), ktore "pędzi" druga pompa ze zbiorniczka plynu - efekt .... może nie bede tego komentował (choc, gdyby sie ktos przyczepił - to spryski sa? są!)
W szafeczce leży juz zestaw sprysków VW Group. Czekam tylko na jakies nadejscie wiosny, gdyz w chwili obecnej to srednia przyjemnosc sciagac zderzak - nawet w garazu.
(nie lubie robic z samochodem w pospiechu)
To tak w wielkim skrócie
Poczytaj sobie posty w tym temacie - na pewno znajdziesz odpowiedzi na naurtujace Cie pytania
PS
Ja przy okazji zapytam krótko: jak sa sterowane oryginalne (fabryczne) spryski reflektorow? Z przycisku? (glupio moze pytam, ale nigdzie nie moglem tego znalezc) Znalazlem jakies fotki na Googlu i na tej podstawie tak sądze
Bo jesli tak, to pewnie by sie przydalo skombinowac jeszcze taki przycisk, by wszystko wygladało na original :P
A tak z czystej ciawości ilę Cie to kosztowało (części)?
Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ
#224
Napisano 00:43, 24.06.2012
Czy ktos sie orientuje czy mocowania calej soczewki wewnatrz lampy xenonowej i lampy halogenowej sie czyms roznia.
Sprawa jest taka ze moge kupic reflektory xenonowe kompletne od przedlifta i chcialbym przelozyc sama soczewke do moich reflektorow poliftowych. Druga sparawa jest taka czy jest w ogole taka opcja zeby wyjac sama soczewke bez rozklejania reflektora.
Czy ktos z was kolegow mial moze okazje porownac obydwie lampy.