Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

zmiana dźwięku wydechu w dieslu

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#31 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:57, 22.03.2012

Haha wiem wiem zartuje sobie :p
  • 0

#32 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 25.03.2012

No to ja się podepnę z podobną sprawą. Znalazłem takie tłumiki: http://allegro.pl/sh...item=2166614761 Za 600zł zrobi do 2.2 i-ctdi. Jednak bez wieszaków i samemu trzeba dostrugać łączenie między tłumikami. Jednak może dorzucić "kształtki" czyli te rurki gięte do spasowania. Myślicie Panowie, że warto? Czy lepiej dorzucić raz tyle i brać ultera? Z tego co widziałem na necie to tłumiki ultera jakoś nie wydają się być solidnie wykonane. Spawy itp.
fenix537 byłaby to super sprawa gdyby nie cena...


ten gość zbiera dużo pozytywnych opinii na ck.pl wg mnie lepiej jak wydech robiony jest konkretnie pod określony silnik niż pod wszystkie możliwe; a już w ogóle przegięciem jest pakowanie tego samego wydechu do benzyniaka i diesla
  • 0

#33 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:21, 26.03.2012

Dlaczego przegiecie?
  • 0

#34 Pudzianek89

Pudzianek89
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:NDG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:10, 26.03.2012

Mi się wydaje, że aghar'owi chodzi o to, że mają inna przepustowość. np wydech od wolnossącego 2.0 będzie tłumić spaliny jeśli zamontujemy go do 2.2i-ctdi. Ale w tym wypadku są to tłumiki właściwie przelotowe, więc nie powinno być problemu.
  • 0

#35 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:44, 26.03.2012

wątpie czy będzie go tłumic bo przeciez sa dwa kominy wiec spaliny i tak maja lepsza przepustowość niż przypadku jednego
  • 0

#36 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:53, 11.04.2013

Panowie odkopie troszke temat :mrgreen: chcialbym zrobic tlumik do trumniaka zeby troche odetkac wylot, glownym zamiarem jest uwolnic wydech a dzwiek jest sprawa drugorzedna, wiec jakies gotowe ostatnie tlumiki typu ulter itp. nie wchodza w gre, tlumik mialby byc zrobiony od turbo do konca, plan jest taki zeby wywalic kata ale zostawic dalej dwa tlumiki jedynie jakos je porzezbic, rurka 2.5" lub 2.75", ale ta krutka od turbo do lacznika 3" zeby turbo sie szybciej rozkrecalo, koncowy tlumik na jednej stronie z podwojna rurka lekko w dol. Ma ktos z was jakies doswiadczenia na ten temat? wiec ze ciezko cos bedzie u nas bo chyba nikt jeszcze nie robil calego wydechu do diesla wiec nie wiem czego sie mozna spodziewac, jakies bledy kompa itp. chcialbym to zrobic nim zrobie nowa mape zeby wszytsko zgrac wiec sie wszytsko wystroi :mrgreen:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#37 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:09, 11.04.2013

Brodziu, ja po wrzuceniu dwóch kominów mam małego laga turbo ale przy programie myśle że też bym sie zastanawiał nad dłubnięciem w wydechu, firma w kędzierzynie koźlu robiła koledze Leona 2.0 TDI z programem, FMIC, turbo i wydechem, po tym wypluło ok 240 KM
  • 0

#38 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:24, 11.04.2013

mnie w sumie juz teraz wydech hamuje :-/ dolot jest, wiec pora sie zajac wydechem, czytalem troche na temat tych wydechow do tdi i tam roznie zakladali bez kata ale z ostatnim tlumikiem, bez kata bez tlumikow, z katem i tlumikiem, ja chce zeby bylo dalej w miare cicho, ale zeby sie odetkalo i pomoglo sie turbawce rozkrecac :mrgreen:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#39 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:45, 11.04.2013

Brodziu, zadzwoń i popytaj do firmy w której robił tosztotomasz oni robią dedykowane ;-) a wiedze maja wiec napewno pomogą Ci rozwiązać ten problem
  • 0

#40 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:34, 12.04.2013

tylko na co tyle mocy jak docisk nie podoła :)
Sam chętnie bym zapodał dwa tłumiki i lekko odetkał dolot, tylko ten felerny docisk i tak nie pozwoli cieszyć się mocą.
  • 0

#41 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:52, 12.04.2013

to trzeba wykrecic go na tyle zeby docisk dawal rade ;-) i wtedy mozna sie cieszyc moca
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#42 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:23, 12.04.2013

ja nabyłem auto po koledze lepo. Sprzęgło mi się ślizga od 2tyś juz na trzecim biegu. Ogólnie strasznie mnie to wkurza, bo nigdy czegoś takiego w żadnym aucie nie spotkałem.
  • 0

#43 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:29, 13.04.2013

Sprzęgło mi się ślizga od 2tyś juz na trzecim biegu.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
To coś nowego - może za mocno depczesz w podłogę od samego dołu po przesiadce z automatu :?: Dziwię się, ponieważ nigdy u siebie nie uświadczyłem podobnych akcji. Tak jak rozmawialiśmy, przy niskich temperaturach były uślizgi, ale na 4-5 biegu przy bucie w podłogę. W lecie był spokój nawet pod największym obciążeniem.
Z uwagi, że siedzi tam nowy zestaw na kevlarze, nie ma mowy o niczym lepszym na rynku. Jeśli się nie poprawi przy wyższych temperaturach, to trzeba by podjechać do ECU na korektę i zejść z momentu, albo wrócić do seryjnego programu, który jest u Dominika :-| Zmiana na nowy zestaw będzie się mijała z celem w mojej opinii (co potwierdzałoby to co pisałeś, bo zamontowany w aucie miał przy sprzedaży niespełna 15 kkm) - chyba, że te nowe zestawy exedy są mocniejsze.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#44 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:05, 14.04.2013

spoko lepo. To jest definitywnie zła konstrukcja Hondy, nie Twoja wina.
Trochę już nabywam wiedzę na temat iCDTi i wiem, że w tym silniku jak coś się ulepszy to klęka inna rzecz. Jak tą inna poprawisz to klęka kolejna itd. Klęka w sensie, że jest za słaba, nie przygotowana na polepszony parametr. To już duży minus w porównaniu do VAG-a

Co do wciskania w podłogę to robię to w każdym aucie. Jak chcę wyprzedzić to przecież nie będę się pieścił z kątem otwarcia przepustnicy :). But i ma jechać.
  • 0

#45 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:40, 14.04.2013

w tym silniku jak coś się ulepszy to klęka inna rzecz

bez przesady ;-) juz pare rzeczy ulepszalem i jakos oprocz sprzegla nic nie wymienialem ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq