XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 12:57, 22.03.2012
#32
Napisano 21:04, 25.03.2012
No to ja się podepnę z podobną sprawą. Znalazłem takie tłumiki: http://allegro.pl/sh...item=2166614761 Za 600zł zrobi do 2.2 i-ctdi. Jednak bez wieszaków i samemu trzeba dostrugać łączenie między tłumikami. Jednak może dorzucić "kształtki" czyli te rurki gięte do spasowania. Myślicie Panowie, że warto? Czy lepiej dorzucić raz tyle i brać ultera? Z tego co widziałem na necie to tłumiki ultera jakoś nie wydają się być solidnie wykonane. Spawy itp.
fenix537 byłaby to super sprawa gdyby nie cena...
ten gość zbiera dużo pozytywnych opinii na ck.pl wg mnie lepiej jak wydech robiony jest konkretnie pod określony silnik niż pod wszystkie możliwe; a już w ogóle przegięciem jest pakowanie tego samego wydechu do benzyniaka i diesla
#33
Napisano 08:21, 26.03.2012
#34
Napisano 09:10, 26.03.2012
#35
Napisano 09:44, 26.03.2012
#36
Napisano 19:53, 11.04.2013
Tuned by Cinsoft
#37
Napisano 20:09, 11.04.2013
#38
Napisano 20:24, 11.04.2013
Tuned by Cinsoft
#39
Napisano 20:45, 11.04.2013
#40
Napisano 11:34, 12.04.2013
Sam chętnie bym zapodał dwa tłumiki i lekko odetkał dolot, tylko ten felerny docisk i tak nie pozwoli cieszyć się mocą.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#41
Napisano 20:52, 12.04.2013
Tuned by Cinsoft
#42
Napisano 23:23, 12.04.2013
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#43
Napisano 21:29, 13.04.2013
Sprzęgło mi się ślizga od 2tyś juz na trzecim biegu.
To coś nowego - może za mocno depczesz w podłogę od samego dołu po przesiadce z automatu Dziwię się, ponieważ nigdy u siebie nie uświadczyłem podobnych akcji. Tak jak rozmawialiśmy, przy niskich temperaturach były uślizgi, ale na 4-5 biegu przy bucie w podłogę. W lecie był spokój nawet pod największym obciążeniem.
Z uwagi, że siedzi tam nowy zestaw na kevlarze, nie ma mowy o niczym lepszym na rynku. Jeśli się nie poprawi przy wyższych temperaturach, to trzeba by podjechać do ECU na korektę i zejść z momentu, albo wrócić do seryjnego programu, który jest u Dominika Zmiana na nowy zestaw będzie się mijała z celem w mojej opinii (co potwierdzałoby to co pisałeś, bo zamontowany w aucie miał przy sprzedaży niespełna 15 kkm) - chyba, że te nowe zestawy exedy są mocniejsze.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#44
Napisano 08:05, 14.04.2013
Trochę już nabywam wiedzę na temat iCDTi i wiem, że w tym silniku jak coś się ulepszy to klęka inna rzecz. Jak tą inna poprawisz to klęka kolejna itd. Klęka w sensie, że jest za słaba, nie przygotowana na polepszony parametr. To już duży minus w porównaniu do VAG-a
Co do wciskania w podłogę to robię to w każdym aucie. Jak chcę wyprzedzić to przecież nie będę się pieścił z kątem otwarcia przepustnicy . But i ma jechać.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#45
Napisano 14:40, 14.04.2013
bez przesady juz pare rzeczy ulepszalem i jakos oprocz sprzegla nic nie wymienialemw tym silniku jak coś się ulepszy to klęka inna rzecz
Tuned by Cinsoft
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych