wyglada super. niezle spasowane.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 22:16, 31.01.2014
#32
Napisano 14:04, 04.02.2014
Robota jest naprawdę dobrze zrobiona. Wszystko pokonserwowane co było dospawywane i ogólnie dobra robota. Dlatego z czystym sumieniem polecam firmę Auto-Wydech Janikowo-Kobylnica k/Poznania
Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ
#33
Napisano 19:53, 27.01.2015
Trochę odkopie temat.
Co to jest, jak to zrobić? Dla mnie rewelacja
#34
Napisano 21:17, 07.05.2015
http://allegro.pl/tl...5266751746.html
#35
Napisano 21:43, 07.05.2015
Twin Loop bajka, mruczy, ale nie krzyczy, ciekawe tylko jak to brzmi i jak pracuje w dieslu, w ktorym jeździmy na dużo niższych obrotach niż w PB.
Zamontuj , oceń, jak będzie fajnie też się skusze.
#36
Napisano 21:59, 08.05.2015
Twin Loop bajka, mruczy, ale nie krzyczy, ciekawe tylko jak to brzmi i jak pracuje w dieslu, w ktorym jeździmy na dużo niższych obrotach niż w PB.
Zamontuj , oceń, jak będzie fajnie też się skusze.
Wlasnie dokladnie nie wiem czy sie zmiesci do acco ale wczoraj znalazlem PROEX firme i mozna u nich na zyczenie dobrac sobie tlumnik jaki sie chce. Cena tez spoko ale najwazniejsze jest to ze robia na wzor orginalnej puchy i sa wieszaki i wszystko
#37
Napisano 09:03, 09.05.2015
proex
#38
Napisano 12:26, 09.05.2015
proex
A no wlasnie ..... Lipa straszna widac.... A moze panowie wiecie gdzie mozna kupic koncowy GREDDY??
#39
Napisano 16:54, 09.05.2015
Zapewne na Ebay'u u nas będzie ciężko z takim wydechem
a propo wydechu, polecam Ultery
#40
Napisano 17:13, 09.05.2015
Zapewne na Ebay'u u nas będzie ciężko z takim wydechem
a propo wydechu, polecam Ultery
Ultery nie bardzo mi sie podobaja szczegolnie koncowki.
Pytanie z innej beczki. Jaką srednice ma wydech w 2.2 i-ctdi??
#41
Napisano 19:21, 09.05.2015
w dieslu końcowa rura jest zakrzywiona w dół, po co? pewnie jakieś sprawy ekologiczne, tak więc aby założyć jakąkolwiek nakładkę trzeba by uciąć kawałek rury i wyprostować wylot spalin, no ale wtedy spaliny nie będą już lecieć na dół tylko będą bardziej unosić się w powietrzu, a więc wygląd czy ekologia?
#42
Napisano 21:09, 09.05.2015
w dieslu końcowa rura jest zakrzywiona w dół, po co? pewnie jakieś sprawy ekologiczne, tak więc aby założyć jakąkolwiek nakładkę trzeba by uciąć kawałek rury i wyprostować wylot spalin, no ale wtedy spaliny nie będą już lecieć na dół tylko będą bardziej unosić się w powietrzu, a więc wygląd czy ekologia?
A to jak bedzie końcówa na wprost to wtedy będzie gorzej z ekologią? A nowe wagony vw audi i nie tylko z dwururkami sw dieslu prosto z fabryki to tez zle dla ekologii? Bajdełej...tez zamierzam wspawywać jakąś fajną najbardziej zblizoną do oryginału w typeS końcówke wydechu.Ktoś wie jaką długość coby nie wystawała zbytnio lub nie chowała pod zderzakiem najlepiej zakupić?
Użytkownik eric70 edytował ten post 21:12, 09.05.2015
#43
Napisano 22:03, 09.05.2015
w rurach wydechowych nowych diesli można się przeglądać jak w lustrze, dzięki dpf nie ma tam grama sadzy, więc skierowane sa prosto, ale auta bez-dpf mają rury skierowane na dół aby nie wdychać cząstek sadzy które są rakotwórcze, poza tym jak będzie rura prosto i ktoś stanie blisko rury to przy odpalaniu może rzygnąć sadzami i żeby ktoś się nie zdziwił jak będzie miał czarne plamki na ubraniu.
#44
Napisano 22:59, 09.05.2015
w dieslu końcowa rura jest zakrzywiona w dół, po co? pewnie jakieś sprawy ekologiczne, tak więc aby założyć jakąkolwiek nakładkę trzeba by uciąć kawałek rury i wyprostować wylot spalin, no ale wtedy spaliny nie będą już lecieć na dół tylko będą bardziej unosić się w powietrzu, a więc wygląd czy ekologia?
Zdecydowanie WYGLAD
#45
Napisano 19:58, 10.05.2015
proex
Dobry wydech to dużo $, dlatego też na chwilę obecną pozostaje przy fabrycznym + końcówka wygięta w dół, ale ładnie się prezentuje, więc wygląd i ekologia, hehe