Kombinujac, co by tu pomodzic w aucie hehe zaczalem sie zastanawiac, czy daloby rade wstawic tlumiki koncowe od 2.4 i-vtec do mojego i-ctdi.
Wiem, ze trzeba by wymienic ta listwe pod zderzakiem, bo inna jest. No wlasnie, ale czy tylko te listwe, czy to zderzak jest inny?
No i czy wszystko by dzialalo dobrze, czy nie? Tak sie zastanawiam, to nie bardzo, bo chyba przeplyw spalin bylby bardziej ograniczony, ze wzgledu na dwa tlumiki. A moze taki pojedynczy tlumik (w parze) ma lepszy przeplyw?
Orientuje sie ktos jak to wyglada? Moze sa jakies inne zestawy do i-ctdi, a nie przekladka z 2.4?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:38, 12.04.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:52, 12.04.2009
#3
Napisano 21:53, 12.04.2009
A tu sie rozgalezia poprostu za tlumikiem srodkowym.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:02, 12.04.2009
#5
Napisano 22:06, 12.04.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 06:56, 13.04.2009
#7
Napisano 07:11, 13.04.2009
#8
Napisano 18:01, 13.04.2009
Mi sie zdaje ze im wiecej tlumikow(dwa a nie jeden) tym lepsze odprowadzanie spalin....moge sie mylic ale wszystkie mocne auta maja po min 2 kominy(pomijajac lancera i impreze)...a im wiekszy silnik tym wiecej spalin i musza sie jakos wydostac a co 2 rury to nie jedna
Tutaj to jest inaczej... tzn nieco chyba mylisz podwojne tlimiki.
1. Dwa tlumiki na koncu w silniku V => ponieważ mamy podwojny uklad wydechowy etc.. wiadomo.
2. Dwa tlumiki na koncy w zwyklym rzedowym silniku (jak w ATR). Mamy kolektor, kata srodkowy tlumik i nastepnie rozdzielenie na dwa koncowe tlumiki lub jeden tlumik z ktorego wychodza dwie koncowki (tak jest np w najnowszych civicu)
Pamietać należy o tym ze po takim rozdzieleniu rury muszą mieć mniejsza średnicę jak ta jedna pojedyncza zeby nie doszlo do zbyt duzego rozprężenia spalin co jest równe ich spowolnieniu
Mikołaj musze Ci powiedziec ze jakiś czas temu widzialem w Ursusie Accorda VII gen (czarnego) z ictdi z podwonym wydechem sportowym przelotowym!! Ale niestety nie wsłuchałem się jak to "gra"
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#9
Napisano 19:37, 14.04.2009
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#10
Napisano 12:09, 17.10.2013
Zakupiłem sobie okazyjnie układ wydechowy od K24- podwójny.
Chciałem go zamontować do siebie (diesel 2.2) ale zaczynam się zastanawiać, czy poza poprawą strony wizualnej, nie zdławię silnika, lub czy nie zaszkodzę turbinie.
Ktoś z forum ma więdzę o budowie układów wydechowych?
Podmianę chcę zrobić, gdzieś od połowy, lub jak najbliżej rozgałęzienia.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#11
Napisano 12:19, 17.10.2013
Poza tym na pewno jest inny katalizator i nie wiadomo czy nie ma różnic typu przelotowe tłumiki w dieslu vs zwykłe w pb
#12
Napisano 12:50, 17.10.2013
A ktoś zna pola przekrojów rur w diesli i K24. Wiem, że w dieslu jest owal.
I czy ktoś wie jak to jest z tłumikami końcowymi tu i tu? Przeloty czy komory?
Nie chce sobie w kolano strzlić pięknymi koncówkami z S2000
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#13
Napisano 15:11, 17.10.2013
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#14
Napisano 16:44, 17.10.2013
Niebieski Modulo voltage + Mugen http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/
#15
Napisano 17:07, 17.10.2013
ale takie zmiany warto skorygowac mapa, bo taki wolny przelot moze skrocic zywotnosc turbiny, bo katalizatory daja opor po to zeby turbo mialo jakies granice, a nie krecilo sie jak szalone, a koryguje sie to przez zmiane VNTWarto też dodać ze wydech dieslowski ma 2 katalizatory i jak by je wywalić lub udrożnić to różnicee byś poczuł
Tuned by Cinsoft