Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Praca układu wspomagania kierownicy przu dużych mrozach.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:19, 04.02.2012

[quote name="snickers1975"][quote][quote]że wspomaganie działa ciężej niż w przecietnym samochodzie, tak samo jak pedał sprzęgła.[/quote]

bo honda to nie jest przeciętny samochód :mrgreen:[/quote]

Szkoda, że w tym przypadku ta nieprzeciętność jest niestety nie w tą stronę co trzeba ;-) A ja zgłębiłem temat i przygotowuje się już do regeneracji maglownicy .
  • 0

#17 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 04.02.2012

Dolacze sie do tematu aby zbytnio nie spamowac..

Mam takie problemy:

1.Gdy odpalam np rano auto na zimnym silniku to slychac odglosy jakiegos piszczenia z silnika.Gdy autko juz sie troszke zagrzeje albo przygazuje pow. 2K rpm , pisk ustaje , obroty spadna to nadal popiskuje cos a pozniej podczas jazdy itd wszystko ok.Co to moze byc?Pompa? :lol:

2.Lekkie tj skrzypienie kierownicy podczas skrecania(nie zawsze gdy skrecam skrzypi ale czasem jednak pojawia sie taki odglos).Co to za powod ? 8-)
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#18 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:24, 04.02.2012

1. piszczy pasek pewnie
2. może śnieg skrzypi pod kołami
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#19 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:27, 04.02.2012

2.Lekkie tj skrzypienie kierownicy podczas skrecania


może za mocno ją ściskasz? Albo się skóra na kierownicy poluzowała? A może poduszka się rusza...

Co to za powod ? 8-)


kręcenie kierownicą...


Ty tak na poważnie z tym pytaniem?
  • 0
AK

#20 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 05.02.2012

moze sie skora lekko poluzowala..bo faktycznie czuje ten skrzyp na kierownicy :].Wiekszego problemu mnie to nie sprawia ,ale jesli to prawdopodobnie nic powaznego to jest ok
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#21 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:46, 05.02.2012

nie chcę być niemiły przy niedzieli, ale Dymek00 skóra Twoich dłoni to jedyna skóra z którą miała do czynienia Twoja kierownica :roll:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#22 MagicTips

MagicTips
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:ERA/Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:58, 07.02.2012

Witam. Czy normalnym objawem jest to, że w czasie obecnych mrozów kierownica pracuje bardzo ciężko? Nawet po półgodzinnej jeździe ma się wrażenie że jedzie się bez wspomagania.



będąc szczerym mam podobnie ale nie przez az tak dlugi okres czasu... jak jest zimny to kierą w miejscu kreci sie jak w zuku ale do 3 min jazdy i jest już normalnie tak jak byc powinno... czy może to być spowodowane przymarzaniem płynu czy spowodowane jest czyms innym sam nie wiem..
  • 0
==\\ZERO DIFFERENCE - FUCK THE VOTE!//==

No greetings
No fuckings

if we respect you
you will know it!

#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:14, 07.02.2012

ja bym na waszym miejscu wymienił płyn od wspomagania
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:18, 07.02.2012

ostatnio w Szczecinie też mrozi (-24C w nocy) i od tej pory jak ruszam (po 10-15s od odpalenia) też mam przez
~1' ciężkie wspomaganie, po chwili robi się normalnie

to chyba jednak ten PSF-S gęstnieje, ja mam świeży (pół roku gdzieś)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#25 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:23, 07.02.2012

ano właśnie ja nie mam PSFa tylko dextron III
Temperatura płynięcia, w °C -40
może dlatego, ale jak jeszcze PSFa miałem to nie zauważyłem takich objawów o jakich piszecie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#26 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:22, 17.02.2012

No a ja właśnie "załatwiłem" pompę wspomagania wymieniając w niej płyn na nowy PSF :-( Nie takiego obrotu sprawy się spodziewałem...

[ Dodano: 2012-02-17, 18:57 ]
Uff, to tylko zapowietrzony układ. Pompa pracuje luks :-)
  • 0

#27 wdblast

wdblast
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Płock
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:49, 23.03.2012

To ja tez się podłącze do tematu a konkretnie to mam kilka pytań. Mój problem z pompą wspomagania zaczął się wlaśnie w zimę, jakoś dziwnie zbiegło się to też z regulacją zaworów w ASO, dlatego mam pytanie czy przy regulacji zaworów możliwe jest że odłącza lub odkręca się pompę wspomagania ?Możliwe że przy tym zabiegu pompa się zapowietrzyła ? tzn układ. to 1 a 2 mam ewidentnie zapowietrzony układ, pompa pracuje cicho (było ją slychać rano przy odpalaniu przy mrozach ok -20 st) teraz jest cicho, za to wspomaganie strasznie ciężko chodzi. nie stwierdziłem wycieków, czy zatem pompa kwalifikuje się do wymiany ? Co sprawdzić zanim zdecyduję sie na wymianę pompy ? prosiłbym o rady, z tego co wiem nie tylko ja mam problem z pompą, może ktoś miał podobny przypadek.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq