Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gwint VII gen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:15, 17.01.2012

dokładnie zawsze mozesz wysiasc z auta i zmienić specyfikacje zawieszenia ;) i dalej jechac komfortowo
  • 0

#17 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:17, 17.01.2012

Przydalby sie klient na moj obecny zawias Bilstein B8 + Eibach. Zawsze troche mniej dolozyc by trzeba bylo do gwinta :-)
  • 0

#18 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:20, 17.01.2012

regulacji twardośći tam nie masz ?
  • 0

#19 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:25, 17.01.2012

Na Bilsteinach nie mam regulacji. Nie narzekam szczerze mowiac na ten zestaw. Ale czasami chcialbym jeszcze nizej, a ze lubie twardy zawias i mi to nie przeszkadza to celuje w gwinta:-)
  • 0

#20 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:27, 17.01.2012

to musisz miec stołowe drogi u siebie :-P
  • 0

#21 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:30, 17.01.2012

Wrecz przeciwnie :mrgreen: NA eibachach sie nauczylem jezdzic to mi nawet sie nisko nie wydawaje na nich nawet. Zeby miec problem z podjazdem czy parkowaniem to raczej tez juz bez klopotu, troche wiecej uwagi i jest cacy:-) Gwint da ten plus ze moze byc wyzej w razie potrzeby, a i nizej jak sie poleci na spota czy cos w tym stylu :mrgreen:
  • 0

#22 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:32, 17.01.2012

no własnie to jest ten plus ja mam dwa stopnie regulacji wys. z przodu na koni i boje sie że nie wjade na mega glebie z dokładka do mnie do klubu na parking bo jest dość stromy zjadz i bez dokładki tam przodem tarłem
  • 0

#23 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:34, 17.01.2012

No rozumiem. Wiec fakt faktem gwint bylby tutaj dobrym rozwiazaniem zeby do klubu wpadac na luzie :mrgreen: Jakikolwiek to klub oczywiscie :-P
  • 0

#24 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:36, 17.01.2012

klub/siłownia :-P żeby pedałówy jakiejś nie było hehehhe :mrgreen:
  • 0

#25 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:40, 17.01.2012

Myslalem ze bramka w klubie :mrgreen: Mialem przeblyski z silka ale z marnym efektem :-P

Zeby nie robic OT to przemawia do mnie BC Racing. Na to sie skusze chyba jak juz podejme 100% decyzje na zakup gwinta.
  • 0

#26 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:41, 17.01.2012

nie jestem za bardzo obcykany w gwintach, ale darka tein do mnie przemawia :-D tylko sianko juz konkretne :-P
  • 0

#27 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:05, 18.01.2012

Dzisiaj doszla do mnie informacja jak dopytywalem o gwinta, ze po kazdym kreceniu moze byc problem ze zbieznoscia? Fakt czy mit?
  • 0

#28 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:31, 18.01.2012

BLiNK, za ile znalazłeś BC jeśli to nie tajemnica :?:
  • 0

#29 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1,172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:19, 18.01.2012

BLiNK, wydaje sie ze jest to fakt...ja podnioslem auto na seryjnych sprongach to teraz przysliskiej nawierzchni jadac prosto tyl mi lata na prawo i na lewo ;/ w piatek wezme sie za to i pojdzie na jedeen ząbek niżej moze objawy sie zmniejsza
  • 0

#30 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:54, 18.01.2012

Jestem ciekawy wlasnie jak to wyglada. Bo szkoda byloby jakies ladne oponki poscierac przy kazdej regulacji gwintem :-/
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq