Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gwint VII gen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:31, 16.01.2012

Witam :B

Panowie, powoli rozgladam sie za gwintem do mojego CL7. Chiclabym sie doradzic na ktore zestawy zwrocic uwage :ok Moze ktos ma jakies ciekawe propozycje, doswiadczenia ze swoim gwintem. Co polecic, co odradzic itd? Nie chce wydac kasy zeby pozniej obudzic sie , ze mozna bylo to lepiej zainwestowac :ok

Wiem , ze Teina testuje Mikolaj, gdzies przewinal mi sie temat K-Sporta ale nie wiem czy juz ktos na tym jezdzi?
Kolega Stosek tez podsunal mi opcje CUSCO blue type. Dostalem tez namiar na zestaw BC Racing od kolegi iVTEC.

Prosze o jakies podpowiedzi.

pozdrawiam :B
  • 0

#2 mietek440

mietek440
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:54, 16.01.2012

blackfly chyba też ma
  • 0

Andrzej
 


#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:00, 16.01.2012

jak masz cusco w dobrej cenie to bierz bez wahania. bc sa twarde, k-sport to chinczyk. z dobrych zostaje KW, tein ale aktualnie nie produkuja bo bedzie street advance zamiast super streeta, cusco tylko jak z serwisem? bc - podzielone zdania ale z teinem jest tak samo a ja jestem bardzo zadowolony.

ogolnie nie masz za bardzo w czym wybierac ale uwazaj zeby nie kupic jakiegos betonu bo bedziesz sie wkurzal, a jak Ci zaczna skrzypiec wszystkie plastiki to zaczniesz zalowac ze w ogole go kupiles :mrgreen:
  • 0

#4 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 03:42, 17.01.2012

custo w jakich cenach sie waha ?
  • 0

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:04, 17.01.2012

do sedana jakos od siodemki:)
  • 0

#6 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:28, 17.01.2012

A to rewelka :)
  • 0

#7 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:54, 17.01.2012

Od siodemki to juz z dobrym rabatem chyba. Ponizej 8,5 mi sie nie udalo znalezc ,chociaz nie szukalem jakos usilnie, wiec moze i kolo 7 da sie znalezc:-)
  • 0

#8 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:35, 17.01.2012

to tein sie przy tym chowa tak ?
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:44, 17.01.2012

MaxOP, cusco nie robi odpowiednikow super streeta, jak juz to moze flex albo jeszcze wyzej. SS czy SSM to cywilne gwinty do jazdy na codzien. cusco robi zawias do sportu i ciezko na tym jezdzic w codziennych warunkach, przynajmniej ja bym nie chcial:)
  • 0

#10 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:48, 17.01.2012

tak wlasnie myslalem ze to musi byc dobry sprzet i zapewne do sportu, tez bym nie chcial na betonie codziennie jezdzic :-P
  • 0

#11 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:54, 17.01.2012

A Ty Max juz podjales decyzje o gwincie do siebie?
  • 0

#12 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:57, 17.01.2012

mam zamowionego ksporta od kumpla z niemiec gwint kupiony przez jego koleszke ale nie jezdzony bo gosc kupil gwint, zostawil montaż na wiosne i w miedzyczasie sprzedal accorda :mrgreen: biznesmen z niego dobry, czekam az mi go ogarnie i przysle :-) mam nadzieej ze nie dlugo wpadnie mi ten bajerek do garazu ;)
  • 0

#13 bamss

bamss
  • Forumowicz
  • 455 postów
  • Skąd:jaworzno
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 17.01.2012

tein`a kupisz za 5ke i jest ok do codziennej jazdy, m regulacje tlumienia
  • 0

vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB


#14 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:02, 17.01.2012

moj koni sport tez ma i jak juz lepszy zawias to tylko z regulacja
  • 0

#15 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:09, 17.01.2012

Musi byc regulacja twardosci zeby mozna bylo zaleznie od potrzeb znalezc zloty srodek do podrozowania :ok Innej opcji u siebie nie dopuszczam.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq