jak długo będziemy wałkować ten
ten temat nie służy wałkowaniu tego tematu i wolałnym nie czytać komentarzy które już widziałem 365 razy, sprawa jet taka że ja sie już zdecydowałem i zakładam, jezeli ktoś ma i może coś doradzic na temat użytkowania to prosze.
sam mam teraz takie zamontowane ale w lampach z ATR'a
powiedzcie mi teraz czy ATR ma układ samopoziomowania reflektorów i czy go przeszczepiłeś do wraz z lampami?
Fizycznie udowownione jest, iż najskuteczniejszym światłem jest to o barwie temperaturowej 4300K - 6000K. Emituje ono ok. 3200 Lumenów.
Producenci samochodów do 2000 roku wyposażali auta w barwę 4300K, natomiast od roku 2000 reflektory wyposażają w palniki 6000K.
Światło 6000K dzięki delikatnej poświecie niebieskiej barwy jest bardziej przyjemne dla ludzkiego oka - oddaje barwę światła dziennego.
[ Dodano: 2010-09-01, 21:19 ]No i zamontowałem.
Nie jestem w jakiś specjalny sposób uradowany tym faktem, wydaje mi sie że jednak pewne niedomagania są.
Co do przetwornic, super, żarniki świecą, odpalają od razu, barwa ok
ale...
Jest troche światła rozproszonego, wydaje mi sie że to kwestia lampy, przy zwykłej h7 też ten efekt był, świeciło troche "po sufice", ale nie było to tak widoczne, teraz lumerów więcej, i bardziej widac to światło, po bokach i pod powałą.
Nie jest dobrze.
Zrobiłem rundke po mieście, troche na trasie, pogoda jak wiadomo deszczowa.... Odziwo nikt mi nie mrugał, minołem nawet 1 patrol drogówki, nie sądze żebym oślepiał drastycznie, ale .....
No cóż, będe królikiem doświadczalnym, pojeżdże i zobacze, czy lampa sie nie stopi, ile bede miał mandatów na koncie i wogóle.
Jutro udam sie na stacje diagnostyczną, żeby zrobili jakotakie pomiary.
Zobaczymy.
[ Dodano: 2010-09-01, 21:21 ]propnuje dobre zaroweczki typu philips bluevision i dobre lampy i hidy nie potrzebne wtedy sa
Żarówki nie mają szans, światło jest fenomenalne.