XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana płynu chłodniczego.
#31
Napisano 12:43, 27.08.2009
Jakbyś mógł ten proce odpowietrzania opisać?
#32
Napisano 15:29, 27.08.2009
Poprostu, odpalasz silnik i na otwartej chłodnicy i czekasz aż osiągnie temperaturę
pracy. Wiatrak musi załączyć się dwa razy.
Uzupełniasz jeśli coś zabraknie i zakręcasz korek. Wsio.
Jeśli się myle, poprawcie.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#33
Napisano 19:07, 27.08.2009
Masz w tamtym temacie instrukcję.
Poprostu, odpalasz silnik i na otwartej chłodnicy i czekasz aż osiągnie temperaturę
pracy. Wiatrak musi załączyć się dwa razy.
Uzupełniasz jeśli coś zabraknie i zakręcasz korek. Wsio.
Jeśli się myle, poprawcie.
nie wypisuj bzdur, układ jest ciśnieniowy i korek ma być zakręcony..., po co ma się wentylator dwa razy włączać, jakaś nowa teoria ?
po to jest zbiorniczek wyrównawczy, ze jak będzie za mało płynu to sobie układ pociągnie, a jak za dużo to go wyrzuci do zbiorniczka...
pozd.
#34
Napisano 21:04, 27.08.2009
#35
Napisano 21:07, 27.08.2009
Tu masz cytat z ESM:
9. Pour coolant into the radiator up to the base of the filler neck.
10. Start the engine and let it run until it warms up (the radiator fan comes on at least twice).
11. Turn off the engine. Check the level in the radiator, add coolant if needed.
12. Put the he radiator cap on tightly, then run the engine again and check for leaks.
Jeśli nie kapisz po angielsku, napisz, wyjaśnię Ci na polski.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#37
Napisano 07:08, 28.08.2009
jezali tak uważecie to nie ma problemu, ja Was nie zmuszę do innego sposobu wymiany płynu, bo w programie hondy jest tak napiase, niektórzy równiez uważają, że nie trzeba odkręcać, lub co gorsza nie ma korka spustowego płynu w bloku silnika w f18b2 i innych z seri f..., aby wyminić całkowiecie płyn w układzie...
już kiedyś chyba o tym pisałem, ale cuż...
nie chowajcie urazy do mnie i przepraszem jeżeli kogoś obraziłem, ale program hondy nie zawsze jest nie omylny i wie lepiej, to tez pisali ludzie...
pozd.
#39
Napisano 09:57, 15.09.2009
Czyli cały proces powinien wyglądać tak DAL SILNIKA F18B2:
0. odkręcam wlew chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego
1. odkręcam korek spustowy od chłodnicy
2. odkręcam korek spustowy w bloku
3. czekam aż się wszystko wyleje
4. zakręcam oba korki spustowe
5. dolewam płynu do chłodnicy na maksa (do zbiorniczka wyrównawczego nie?)
6. zakręcam na max zbiorniczek wyrównawczy
7 zakręcam tylko do pierwszego oporu chłodnicę
8. włączam silnik i pracuję na 1500 obrotach przez jakieś 2/3 min
9 sprawzdzamy poziom płynu
10. Jak ubyło dolewamy
11. Po tygodniu sprawdzamy czy znowu nie ubyło
Dobrze??
#40
Napisano 12:31, 15.09.2009
#41
Napisano 20:28, 14.12.2009
http://www.commaoil....iew/6/351/XSR5L
Dzieki
#42
Napisano 20:37, 14.12.2009
Witam. Na jednym z forow czytalem ze plyn chlodniczy do wymiany powinien byc barwy niebieskiej. Taki tez mam zalany obecnie bo sprawdzalem w wyrownawczym .. ale .. bylem dzisiaj kupic nowy plyn pod wymiane i gosc sprawdzil w jakiejs czarodziejskiej ksiazce ze do rocznikow 98-03 zalewa sie plyn o barwie czerwonej i taki tez kupilem. Dokladnie firmy Comma. Jak sprawdzilem w tej jego ksiazce to ogolnie do wszystkich 10-cio letnich Hond i nowszych wypisany byl plyn o barwie czerwonej. Pojemosc ukladu chlodzenia 6.2-7 litrow. Napiszecie cos do tego odnosnie tej barwy? Jakie to ma znaczenie? Dokładnie to ten produkt:
http://www.commaoil....iew/6/351/XSR5L
Dzieki
Moim zdanie to nie ma za dużego znaczenia, pewnie taki chwyt marketingowy tej firmy, ale wiesz - ja się nie znam
#44
Napisano 12:45, 15.12.2009
Ani po nocy nic mi nie zamarzło.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#45
Napisano 16:24, 26.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych