Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

wydech z ATRa do starszych generacji accordow

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 hawo

hawo
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2.0
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:53, 30.10.2011

ponoc bylo o tym na forum ale szukam i nie moge znalezc ...

moze ktos mnie nakieruje:)
  • 0
RPM happy ^^

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:18, 30.10.2011

hmm, ja też nie kojarzę, aby o tym coś konkretnego było :roll: ale być może pasuje.....wszak wydech z Accorda VII do VI pasuje bez komplikacji, tylko dorobienie jednego haka
  • 0

#3 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 30.10.2011

tak ale 5 gen nie byla przgotowana na podwójny wydech :) zadna wersja ich nie miała :)
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:23, 30.10.2011

wszak wydech z Accorda VII do VI pasuje bez komplikacji, tylko dorobienie jednego haka

tak samo z 8 do 7:)
  • 0

#5 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 30.10.2011

jak nie ma opcji to zostaje custom
  • 0

#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:01, 30.10.2011

Cisus, liftback tez teoretycznie nie był przygotowany pod podwójny wydech - nie było haka. Trzeba było dospawać - ale to kosmetyka jest ;-) a skoro z VIII gen pasuje do VII, a z VII do VI, to może i niżej da sie pokombinować ;-)
  • 0

#7 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 30.10.2011

tak ale tam seryjnie wychodziły samochody z podwójnym wydechem a tu nie ma w seri acco z podwójnym :)
  • 0

#8 hawo

hawo
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2.0
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 30.10.2011

z tego co patrzylem to w IV i V genie rury leca zupelnie inaczej niz w VI genie
  • 0
RPM happy ^^

#9 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 30.10.2011

Straszna motka jest żeby zrobić podwójny w V inaczej jest skonstruowana podłoga przeszkadza bak i miejsce gdzie jest koło zapasowe, rzeźba. Chociaż dzisiaj widziałem na BP pralkę IV i miała podwójny w przyszłości też nad takim będę myślał
  • 0

#10 hawo

hawo
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2.0
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 30.10.2011

ale jakby zrobic pojedynczy to mysle ze juz nie bedzie tak trudno:)
  • 0
RPM happy ^^

#11 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:25, 30.10.2011

no nie będzie ale wtedy to już bym chyba pobawił się w coś z nierdzewki a nie rzeźbił ATR'a
  • 0

#12 hawo

hawo
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2.0
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:50, 31.10.2011

no wiaodmo tylko to lepiej z kwasiaka ale to zaraz budzet wiekszy , ale ja chce OEM bo taniej wyjdzie teoretycznie
  • 0
RPM happy ^^

#13 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 01.11.2011

wyjdzie o wiele taniej z alu niż kwasiaka a jeśli będzie to dobry jakościowo materiał to wytrzyma te 4-5 lat

ja nie wiem w czym problem aby zrobić duplexa w Vgen - kurde piszesz do firm robiących wydechy, zamawiasz od nich klocki i składasz na aucie tak jak tutaj a co to za auto z obrazka - podpowiem tylko że podłoga nie daje żadnych możliwości na duplexa DUPLEX
  • 0

#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:32, 01.11.2011

aghar, przy takim rozwiązaniu nie ma sensu podwójny wydech - i tak nie będzie się równo rozprowadzać to co z niego wylatuje....z jednej rury będzie dymić, z drugiej nie....to jest lipne rozwiązanie i do tego mega wieś.
  • 0

#15 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 02.11.2011

nie do końca masz rację

jeśli puszka będzie wykonana poprawnie tzn będzie miała ustalone wyjście na prawą i lewą stronę na zasadzie odpowiedniego podziału przepływu to będzie ok. Tym bardzie że robiąc wydech podwójny w czymkolwiek co ma pojedyńczy wydech stosujesz widełki w jednym przypadku przed tłumikami, w innym w tłumiku a w jeszcze innym za tłumikiem - tylko oczywiście te widełki muszą mieć odpowiednie kąty wygięcia względem siebie i zależy to między innymi od ich umiejscowienia
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq