Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nitrous Oxide System


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:05, 23.10.2011

co ma cisnienie doladowania do zakuwania silnika? w tym wypadku chodzi o moc. 0.6 to max bez odprezenia ale zawsze mozna dac nieco grubsza uszczelke pod glowice i spokojnie mozna tyle dmuchac, na pewno nic sie nie stanie w kazdym razie ja wiecej bym nie pompowal.

przy turbo tez nie ma jakiejs tragedi zmieniasz kolektor wydechowy i pare rurek od IC jedynie z olejem moze byc nieco roboty ale tez pewnie nie wiele wiecej.
  • 0

#17 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 24.10.2011

Ja już myślę o Eatonie do ATR'a sądzę że delikatne 50KM więcej by zrobiło to auto żwawszym.

Oooo to czekamy! :db
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq