XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nitrous Oxide System
#1
Napisano 12:41, 20.10.2011
#2
Napisano 12:49, 20.10.2011
#3
Napisano 13:04, 20.10.2011
#4
Napisano 13:12, 20.10.2011
#5
Napisano 13:16, 20.10.2011
#6
Napisano 13:23, 20.10.2011
jak dla mnie lepiej turbo albo swap na cos co naprawde sie odpycha, samo przejscie na 2.4 bez dalszych modow jest bez sensu... a nitro to mozna do samochodu typowo do wyscigow i bez powazniejszych modow silnika na pewno bym sie w to nie bawil.
#7
Napisano 14:17, 20.10.2011
Moim zdaniem i Turbo i nitro nie jest tak fajne jak Kompresorek.Eatonów M45 i M62 na allegro i na różnych forach jest opór.Urządzenie tanie i bezawaryjne
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
#8
Napisano 18:45, 20.10.2011
Zamontowałem sobie sam
Do wyboru było kilka dysz, im wieksza, tym wiecej kucy.
Nie polecam, niema gdzie na tym jezdzic, tyle, ze bajer masz
Moja Hania
http://www.accordklu...pic.php?t=13748
#9
Napisano 14:18, 23.10.2011
#10
Napisano 14:45, 23.10.2011
#11
Napisano 14:58, 23.10.2011
#12
Napisano 15:07, 23.10.2011
#13
Napisano 15:39, 23.10.2011
#14
Napisano 16:22, 23.10.2011
nie wiem jak K20 ale K24 ze 190 jakos do 330 spokojnie mozna robic bez zakuwania. a z tego co sie orientuje w k20 i k24 nie ma jakis szczegolnych roznic bo poza vtec'iem i skokiem/srednica (nie pamietam dokladnie) to prawie te same silniki wiec i jakos materialow pewnie ta sama.
#15
Napisano 19:05, 23.10.2011
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych