Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nitrous Oxide System


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcinivtec

Marcinivtec
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Exec
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:41, 20.10.2011

Witam wszystkich, zastanawialem sie nad instalacja NOS do swojego Acco (cl7 2l) Czy ktos robil juz cos takiego? Jakie przerobki silnika? Prosze o odpowiedz osoby siedzace w temacie z konkretnymi odpowiedziami. Dzieki Pozdrawiam
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:49, 20.10.2011

Marcinivtec, wiesz jakie sa konsekwencje stosowania nitro? ale zakladaj, koszt nieduzy, moc sporo wzrosnie wiec same plusy:)
  • 0

#3 Marcinivtec

Marcinivtec
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Exec
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 20.10.2011

Mozesz cos wiecej na ten temat.
  • 0

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:12, 20.10.2011

hmm....a można wiedzieć, do czego zamierzasz to wykorzystywać? W sensie....na dragi z 2.0 nie masz co jeździć, bo masz ciężki samochód ze słabym silnikiem....nitro nie wiele tutaj raczej zdziała. Po drugie - jeśli zamierzasz stosować to tylko po to, aby komuś udowodnić coś startując z pod świateł - szybko możesz zrobić "ała" swojemu silnikowi. Jeśli masz zbędną gotówkę, lepiej chyba wpakować się w turbo, ew. kompresor, ew. swap.... no chyba, że to sztuka dla sztuki - i zwyczajnie chcesz przyszpącić :-) Nie wiem jak teraz z kosztami napełniania butli, ale pewnie wciąż nie są to drobniaki, a jednak zrobienie porządnej instalki swoje kosztuje. I przyjemność bardzo krótkotrwała...
  • 0

#5 Marcinivtec

Marcinivtec
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Exec
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:16, 20.10.2011

Biore pod uwage turbo i nos. O turbo mam kpl informacji, pytam o NOS zeby zdecydowac.
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:23, 20.10.2011

koszt montazu na pewno mniejszy bedize nitro niz turbo ale eksploatacji na pewno nie. jak ustawisz sobie strzal na pare km to nic tym nie zyskasz a jak pojdizesz po bandzie ze bedzie to jakis konkretny przyrost powiedzmy 50-75km to nie wiem jak bedzie na to patrzylo sprzeglo, skrzynia, polosie i przeguby:)

jak dla mnie lepiej turbo albo swap na cos co naprawde sie odpycha, samo przejscie na 2.4 bez dalszych modow jest bez sensu... a nitro to mozna do samochodu typowo do wyscigow i bez powazniejszych modow silnika na pewno bym sie w to nie bawil.
  • 0

#7 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:17, 20.10.2011

Jeździłęm kiedyś Preludą VTEC z mokrą instalacją NX.Nie powiem bo bajer i kopniak był spory.Niestety zabawa droga bo trochę postrzelasz i już trzeba myśleć gdzie by tu butlę nabić co nie jest tanie.(my załątwiliśmy sobie wejście w szpitalu i bo załatwieniu odpowiedniej przejściówki ;-))

Moim zdaniem i Turbo i nitro nie jest tak fajne jak Kompresorek.Eatonów M45 i M62 na allegro i na różnych forach jest opór.Urządzenie tanie i bezawaryjne
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#8 snajper0101

snajper0101
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:jednorazowa, niepowtarzalna
  • KM:a kto to wie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 20.10.2011

Miałem Nx w civicu.
Zamontowałem sobie sam
Do wyboru było kilka dysz, im wieksza, tym wiecej kucy.
Nie polecam, niema gdzie na tym jezdzic, tyle, ze bajer masz
  • 0

#9 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:18, 23.10.2011

a tak z ciekawosci czy chcac wlozyc kompresor nie trzeba zakowac silnika??
  • 0

#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:45, 23.10.2011

dek86, jak do nitro nie trzeba to do kompresora tym bardziej:) wszystko zalezy w jaka moc celujesz jesli to jest przyrost mocy w granicach rozsadku to nie trzeba.
  • 0

#11 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:58, 23.10.2011

no tak ale benzyne maxymalnie bez zakowania ile mozna podkrecic o 10% wiecej??
  • 0

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:07, 23.10.2011

dek86, nie wiem ile to jest w Twoim silniku ale 0.6bara spokojnie mozesz dmuchac i nic sie nie stanie. mysle ze z Twojego silnika byloby to okolo 200km.
  • 0

#13 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:39, 23.10.2011

ze 136km mozna by bylo zrobic 200??bez zakowania?ja nie chce nim modzic u siebie tak tylko zapytalem.a jak wtedy z zywotnoscia silnika??a powiedzmy do takiego jak twoj kompresor wstawic??silnik na lancuszku nowszej generacji jak by to wtedy dzialalo i ile przerobek trzeba robic??a z cai injena np ile mocy mozna miec wieccej??
  • 0

#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:22, 23.10.2011

dek86, CAI to kosmetyka, na pewno nie odczujesz i bez strojenia bedize to 3-5km jak dobrze pojdzie zreszta mysle ze nawet strojenie tu niewiele da.

nie wiem jak K20 ale K24 ze 190 jakos do 330 spokojnie mozna robic bez zakuwania. a z tego co sie orientuje w k20 i k24 nie ma jakis szczegolnych roznic bo poza vtec'iem i skokiem/srednica (nie pamietam dokladnie) to prawie te same silniki wiec i jakos materialow pewnie ta sama.
  • 0

#15 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:05, 23.10.2011

blackfly 0.6BAR bez zakuwania spokojnie?? To zabije silnik szybciutko.Górna granica bezpiecznego doładowania bez kucia to 0,5bar.0,3-0,4 to najczęstszy soft.Kolega ze śląska w CRX'ie EE8 czyli B16A1 na Eatonie m-62 z mercedesa na doładowaniu 0,4 zrobił ze 160KM 240KM i coś koło 220Nm więc wynik super.Moim zdaniem supercharger to dużo lepsze rozwiązanie w przypadku Hondy niż Turbo.Kompresora nie trzeba grzać,nie trzeba chłodzić po pałowaniu.Żywotność przekracza żywotność silnika a zawsze przy sprzedaży po prostu demontujesz i zakładasz zwykły dolot i auto seryjne. Ja już myślę o Eatonie do ATR'a sądzę że delikatne 50KM więcej by zrobiło to auto żwawszym.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq