XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania auta na wolnych obrotach K20A6
#61
Napisano 18:43, 02.03.2012
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#62
Napisano 19:23, 02.03.2012
#63 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:21, 03.03.2012
[ Dodano: 2012-03-03, 00:33 ]
ŁAŃCUCH miał być na taki dobry nie zawodny i co padł . koszta ogromne , nie wiem czy lepiej by było jak by zamiast łańcucha był pasek to wiadomo by było że trzeba go wymienić i nie kosztował by tyle
#64 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:32, 05.03.2012
#65
Napisano 22:36, 05.03.2012
IMHO wina była w samym silniku - nie była to wina jego zawieszenia (poduszek), po prostu na biegu jałowym wibrował mocno za mocno. Sprawdzone było wszystko a on swoje. Ostatnią teorię jaką miałem to zbyt duża różnica w ciśnieniu sprężania między cylindrami - tego już nie sprawdziłem bo ktoś mi wjechał d... i auta się w ten sposób pozbyłem.
W HA VII tak po prawdzie też czuję wibracje od silnika na kierownicy przy obrotach jałowych, ale o przynajmniej rząd lub dwa mniej niż wtedy w HA V. Są ale nie przeszkadzają. Nie są jednak w żaden sposób odczuwalne na nadwoziu. Natomiast pojawiają się już b. wyraźne wibracje od silnika na kierownicy gdzieś tak w okolicy 2-3 tys. obr. Nie wiem co to jest, możliwe, że źle wyważone sprzęgło (choć nie wymieniane) itp.
Idealna pod tym względem była moja HA VI - praca silnika na kierownicy i nadwoziu, nawet dla takiego perfekcjonisty jak ja, była praktycznie niewyczuwalna i to w całym zakresie obrotów, może bardzo drobne mrowienie. W ogóle z perspektywy czasu oceniam, że to była najlepsza (pod względem ilości problemów eksploatacyjnych) z moich Hond.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#66
Napisano 11:27, 06.03.2012
Regulacja zaworów jeśli mowa o silniku to będzie w tym wypadku podstawa, a naciągnięcie łańcucha swoją drogą. Autko wydaje też cichy metaliczny dźwięk przy dodaniu gazu, co słychać zwłaszcza przy manewrowaniu w podziemnych garażach i może to właśnie też jest powiązane z problemem, jako kolejny jego objaw.
#67 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:33, 08.03.2012
#68
Napisano 15:11, 08.03.2012
jak tak powiedział, to go zmien i to jak najszybciej. Wczoraj ze swoim byłem na regulacji w ASO i powiem ze obroty sa stabilne i nie skacza, ogolnie pozytywne mam wrazenie po takim zabiegu, wieksza kultura pracy silnika.witam, może czs najwyszszy zmienić mechanika bo ten powiedział że zawory są samoregulacyjne i tam nic się nie da zrobić .
#70
Napisano 17:54, 09.03.2012
@Gelski, ile zapłaciłeś za regulację ?
#71
Napisano 19:10, 11.03.2012
#72 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:40, 13.03.2012
#73
Napisano 22:03, 13.03.2012
#74
Napisano 06:08, 14.03.2012
#75
Napisano 07:22, 14.03.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych