Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drgania auta na wolnych obrotach K20A6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
250 odpowiedzi w tym temacie

#61 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:43, 02.03.2012

Panaceum na te drgania to płaski kluczyk 12 i podciągnięcie o 1/4 obrotu śrubki od naciągu linki po tej pracy motor nnie spada poniżej 850rpm i jest błogi spokój.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#62 marc2.2

marc2.2
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:TARNÓW
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 02.03.2012

nie no wiadomo że można to tak podkręcić tylko czy to w jakiś inny negatywny sposób nie wpłynie na silnik? pamiętam jak raz w cifie miałem problem ze stabilizacją obrotów i magik poluźnił linke od gaz i wszystko sie ustabilizowało...tak więc sam nie wiem
  • 0
HONDA ACCORD 2.0 CL7

#63 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:21, 03.03.2012

no koledzy pisali tu o 650 do 700 obrotów to jak na moje oko troszke za mało no u mnie jest około 800 obrotów i zawsze tak miałem i co do tego nie mam najmniejszych wontpliwości że tak powinno być
:-)

[ Dodano: 2012-03-03, 00:33 ]
ŁAŃCUCH miał być na taki dobry nie zawodny i co padł . koszta ogromne , nie wiem czy lepiej by było jak by zamiast łańcucha był pasek to wiadomo by było że trzeba go wymienić i nie kosztował by tyle :evil:
  • 0

#64 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:32, 05.03.2012

Do muloj !!! Twój panaceum jak to nazwałeś na problem drgań wymyśliłem już dawno sam jednakże wydawał mi się zbyt prosty, aby dał efekt ,ale po przeczytaniu takiego samego pomysłu jak mój mówię sobie trzeba to sprawdzić wreszcie... No i jak zawsze w tym temacie ,a męczę go już długo d..a!!!! Obroty oczywiście idzie podnieść czy to naciągając linkę czy inaczej (ja na próbę podłożyłem pod ślimaka dystans minimalny potrzebny żeby obroty były większe) .Wchodzę do auta pięknie obroty na oko 950 nic nie drży to robię próbę z klimą bo wtedy jest większe obciążenie i np.u mnie drgania są minimalnie większe, wentylator się załączył też pięknie może być ,ale rozczarowanie przyszło gdy się wyłączył ponieważ obroty spadły na powrót 650-700 :-( Jaki morał ,a więc komputer znalazł obejście na nasze panaceum i zmienił parametry pracy tak aby wszystko było zgodnie z zaleceniami producenta (tak po krótce sobie to tłumaczę bo nie jestem mechanikiem)Opisuję moje doświadczenie tak obszernie żeby było pomocne w dalszej naszej walce z drganiami naszych Hond czekam na dalsze pomysły jak na coś wpadnę też dam znać :B
  • 0

#65 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:36, 05.03.2012

Wrzucę swoje trzy grosze - miałem identyczny problem w HA V. Albo musiałem ustawiać obroty biegu jałowego powyżej normy i było OK albo obroty jałowe były OK ale nagrzany silnik nas biegu jałowym przenosił swoje wibracje na całe nadwozie - na kierownicy ciężko było to wytrzymać :-( Otwarte drzwi drżały :-)
IMHO wina była w samym silniku - nie była to wina jego zawieszenia (poduszek), po prostu na biegu jałowym wibrował mocno za mocno. Sprawdzone było wszystko a on swoje. Ostatnią teorię jaką miałem to zbyt duża różnica w ciśnieniu sprężania między cylindrami - tego już nie sprawdziłem bo ktoś mi wjechał d... i auta się w ten sposób pozbyłem.

W HA VII tak po prawdzie też czuję wibracje od silnika na kierownicy przy obrotach jałowych, ale o przynajmniej rząd lub dwa mniej niż wtedy w HA V. Są ale nie przeszkadzają. Nie są jednak w żaden sposób odczuwalne na nadwoziu. Natomiast pojawiają się już b. wyraźne wibracje od silnika na kierownicy gdzieś tak w okolicy 2-3 tys. obr. Nie wiem co to jest, możliwe, że źle wyważone sprzęgło (choć nie wymieniane) itp.

Idealna pod tym względem była moja HA VI - praca silnika na kierownicy i nadwoziu, nawet dla takiego perfekcjonisty jak ja, była praktycznie niewyczuwalna i to w całym zakresie obrotów, może bardzo drobne mrowienie. W ogóle z perspektywy czasu oceniam, że to była najlepsza (pod względem ilości problemów eksploatacyjnych) z moich Hond.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#66 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:27, 06.03.2012

@djabeł12, nie strasz łańcuchem padającym, bo jak ma wytrzymać kilkaset tysięcy, to bez jaj, że pada w autach poniżej 200k. Mój ma przekroczone już 200k i nie wiem niestety co robił, a co nie poprzedni właściciel. Przeglądy mam do 180k ASO, więc do tego momentu wszystko powinno być pilnowane.
Regulacja zaworów jeśli mowa o silniku to będzie w tym wypadku podstawa, a naciągnięcie łańcucha swoją drogą. Autko wydaje też cichy metaliczny dźwięk przy dodaniu gazu, co słychać zwłaszcza przy manewrowaniu w podziemnych garażach i może to właśnie też jest powiązane z problemem, jako kolejny jego objaw.
  • 0

#67 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:33, 08.03.2012

witam, może czs najwyszszy zmienić mechanika bo ten powiedział że zawory są samoregulacyjne i tam nic się nie da zrobić .
  • 0

#68 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:11, 08.03.2012

witam, może czs najwyszszy zmienić mechanika bo ten powiedział że zawory są samoregulacyjne i tam nic się nie da zrobić .

jak tak powiedział, to go zmien i to jak najszybciej. Wczoraj ze swoim byłem na regulacji w ASO i powiem ze obroty sa stabilne i nie skacza, ogolnie pozytywne mam wrazenie po takim zabiegu, wieksza kultura pracy silnika.
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#69 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 08.03.2012

Na szybko wtrącę że obroty rzędu 600/min, dopadają mnie zawsze w tym samym miejscu. Mianowicie wtedy gdy parkuje pod domem. Kilka manewrów aby wcisnąć się w lukę, ręczny, luz i dopiero. Dziwna rzecz.
  • 0

#70 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:54, 09.03.2012

Może gasisz wtedy światełka i bardziej obserwujesz niż jak jedziesz gdzieś w pośpiechu, stąd takie wrażenie, że tylko pod domem ;)

@Gelski, ile zapłaciłeś za regulację ?
  • 0

#71 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:10, 11.03.2012

121 zł a wczesniej gdałem z gosciem w ASO i mowil mi ze koszt to 150. Nie wiem o co chodzi ale jak przyszlo do płcenia do zpłaciłem włsnie 121 zł no i grzebali mi tam ponad godzine.
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#72 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:40, 13.03.2012

witam wyczytałem na forum że zawory jednak są samoregulacyjne w ictdi , może w benzynie są manualne http://www.accordklu...opic.php?t=4898
  • 0

#73 mati

mati
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Toruń
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 13.03.2012

To jakaś masakra. Ja mam to samo w Accord Tourer z 2005. Silnik 2.0 155KM, wymienione w ASO sprzęgło - przed wymianą było to samo, wyregulowane w ASO zawory i dalej bez zmiany. Slinik drga, kierownica też, a ostatnio drgać zaczeły nawet otwarte drzwi. W ASO nie mają pojęcia o co chodzi. Mój ma przejechane 150 tyś kilometrów.
  • 0

#74 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:08, 14.03.2012

to bedzie chyba odwieczny problem tego forum ;-)
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#75 mati

mati
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Toruń
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:22, 14.03.2012

;) Oby nie był to odwieczny problem tego modelu Hondy !
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq