XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpie i nie można ustawić obrotów F20B6
#1
Napisano 09:25, 09.10.2011
Dodam, że wymienione zostały świece, przewody, regulowane były zawory i nie ma najmniejszej różnicy jeżeli chodzi o obroty. Silnik nie dostaje lewego powietrza. Ze ślimakiem ze sprężynką przy przepustnicy jest tak, że jak poluzuje bardzo linkę to zamyka się bez problemu ale mam za małe obroty a jak delikatnie (dosłownie delikatnie) podciągnę linkę to ten plastik z linką gazu nie wraca do końca a jak ręcznie dociągnę to i tak wraca do tych nieszczęsnych 500.
Jeżeli ktoś już się uporał z podobnym problemem to proszę o pomoc.
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 09:41, 09.10.2011
#3
Napisano 09:49, 09.10.2011
#4
Napisano 10:03, 09.10.2011
A sprawdzałeś silniczek krokowy?
Przepustnice sczyściłeś? Może kanały w niej są zawalone sadzą i dają taki efekt jak opisujesz.
#5
Napisano 10:08, 09.10.2011
#6 Guest_Wilu_*
Napisano 10:16, 09.10.2011
#7
Napisano 10:18, 09.10.2011
#8
Napisano 10:26, 09.10.2011
Może to jest przyczyną a może i nie, ale warto ją wyciągnąć i przeczyścić puki jest jeszcze w miarę ciepło, bo jak przyjdą mrozy to będzie nie ciekawa robota a gdyby to nie dało efektów to będziesz wiedział że trzeba szukać dalej przyczyny a nie sprawdzać i wymieniać inne rzeczy bez potrzeby.
aparat zapłonowy możesz też przejrzeć, zdejmij kopułkę i sprawdź styki (czy dużo jest w niej brudu i jak wyglądają styki, oraz czy kopułka nie ma mikro pęknięć) kopułka i palec nie są drogie więc też możesz wymienić jak by źle wyglądały, przy lpg dbanie o układ zapłony to podstawa
Przyczyną również może być źle ustawiony zapłon, gdy wypada zapłon też mogą się dziać takie cyrki.
#9
Napisano 11:14, 09.10.2011
linką nie wyregulujesz wolnych obrotów, w tym acco nie ma już opcji regulacji.
zapłonu też nie mimo, że książka serwisowa mówi inaczej
także ingerencji w wolne obroty nie masz żadnej, tylko wymiana czujników/czyszczenie krokowca Ci pozostaje
[ Dodano: 2011-10-09, 12:15 ]
a jak masz lpg to jeszcze możesz sprawdzić czy któryś z węży od wtrysków do kolektora Ci się nie rozszczelnił.
#10
Napisano 11:27, 09.10.2011
#11
Napisano 13:52, 09.10.2011
#12
Napisano 16:23, 09.10.2011
#13
Napisano 16:53, 10.10.2011
Za tydzień po sprawdzeniu zaworów (mechanik kazał przyjechać na kontrolę) napiszę znów co i jak.
#14
Napisano 16:59, 10.10.2011
na pracę naszych Hond ma regulacja luzów zaworowych,
oraz to jak wielu ludzi lekceważy ten element serwisu silnika ich własnego auta
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 17:23, 10.10.2011
mimo że mam naklepane tyle postów i tyle lat, to wciąż zadziwia mnie jak duży wpływ
na pracę naszych Hond ma regulacja luzów zaworowych,
oraz to jak wielu ludzi lekceważy ten element serwisu silnika ich własnego auta
Święte słowa. Jak za tydzień pojadę na kontrolę to napisz e co i jak.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych