XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord CL7 2.0 i wymiana skrzyni na 6 biegów
#46
Napisano 13:51, 16.11.2011
#47
Napisano 21:53, 16.11.2011
Odepchnięcie wajchy od siebie na max od siebie i do przodu wtedy nie chce iść ! (bo próbujemy wkładać bieg jakby na linii wstecznego ale do przodu) Trzeba ją odepchnąć ale tylko tyle jakby się chciało włożyć 6 zamiast wstecznego i dopiero wtedy do przodu. Ten sam problem byłby w czasie jazdy gdyby elektromagnes był niepodłączony. Gdy działa się jedzie to wajchy się nie da odepchnąć dalej niż linia biegów 5/6.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#48
Napisano 22:13, 16.11.2011
#49
Napisano 22:19, 16.11.2011
Ja bym naprawdę sprawdził czy ten styk ECU odpowiedzialny za ten elektromagnes przypadkiem po prostu nie działa.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#50 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:11, 03.07.2012
co ze sprzęgłem i dociskiem, podejdzie od 2,0 czy musi być od modelu tak jak skrzynia 2,4 ?
proszę o szybkie info jestem przed wymiana i nie chce zeby samochod za dlugo stal na warsztacie
#51
Napisano 14:42, 07.07.2012
Jeśli to nie problem, to proszę o listę niezbędnych części do zamiany skrzyni 5 na 6 biegową z 2,0 lub 2,4
#52
Napisano 23:17, 07.07.2012
#53
Napisano 08:46, 10.07.2012
#54
Napisano 16:01, 10.07.2012
#55
Napisano 21:20, 10.07.2012
Obie skrzynie 5 i 6b. mają zabezpieczony wsteczny przed wrzuceniem przy jeździe do przodu z pewną prędkością.
W obu wsteczny jest w pozycji w prawo i do tyłu. W 6b. jest dodatkowy elektromagnes, ale wg mnie jego podstawowym zadaniem jest zablokowanie możliwości wrzucenia 6 na postoju. Dopiero od pewnej prędkości można wybrać biegi 5* i 6.
W instrukcji dla 6b. jest napisane, że przy kłopotach z wrzuceniem biegu wstecznego, należy wyłączyć zapłon - czyli odłączyć zasilanie elektromagnesu i wrzucić wsteczny i przy wciśniętym sprzęgle uruchomić silnik. Zatem funkcja blokady wstecznego podczas jazdy realizowana jest inaczej, ewentualnie wtórnie, a podstawowym zadaniem jest zablokowanie 6 na postoju.
Wg instrukcji tylko skrzynia 6b. może mieć problemy z wrzuceniem wstecznego przy włączonym zapłonie - domyślam się, że przez ten dodatkowy elektromagnes.
Tak wymyśliłem po lekturze tego wątku nie mając ob skrzyń na stole.
*- z tą piątką nie pamiętam
#56
Napisano 22:36, 10.07.2012
galibaldik, ja sie nie unosze;)
#57
Napisano 19:22, 26.09.2012
Również rozkminiam wsadzenie 6-tki, bo 5tka mi klepie, a że zamula to swoją drogą.
Co do wstecznego o który w zasadzie tylko się rozchodzi, to Adam z Honda Team, który znany jest w małopolskim światku z pod znaku H twierdzi, że założenie 6-tki do 2.0 nie jest żadnym problemem, a wbicie rakiety podczas jazdy jest niemożliwe.
Będę drążył temat..
#58
Napisano 21:26, 26.09.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#59
Napisano 21:46, 26.09.2012
#60
Napisano 06:52, 27.09.2012
A to dobra wiadomość jest, może wyjdzie inna opcja jeszcze.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych