XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problemy z instalacją BRC
#16 Guest_slajders_*
Napisano 20:55, 17.05.2009
#17
Napisano 21:51, 17.05.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#18
Napisano 04:20, 18.05.2009
Trzeba było założyć Staga i Matrixy było by ciszej,a tak na poważnie każda listwa cyka i nic się na to nie poradzi da się z tym żyćMam nowiutką instalację BRC Sequent 24 i ... cyka jak cholera..
#19
Napisano 11:41, 18.05.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#20
Napisano 16:16, 18.05.2009
#21
Napisano 19:14, 18.05.2009
wtryski gazu? wiesz o czym mówisz w ogóle?w ogóle to one powinny być chłodzone olejowo ale ten temat już lepiej porzucę
#22
Napisano 19:35, 18.05.2009
Nie nie rozwiń temat bo jakoś nie mogę załapać,a może tylko ja.Chyba,że chodziło Tobie nie o listwę,a o gniazda zaworowe i lubryfikację,ale to jest rzeczywiście temat nie warty uwagi przy dobrych gratach i dobrze ustawionej instalce.w ogóle to one powinny być chłodzone olejowo ale ten temat już lepiej porzucę
#23
Napisano 19:42, 18.05.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#24
Napisano 19:47, 18.05.2009
Aj szkoda bo myślałem,że już coś wynalazłeś a tak w temacie to ja np.mam listwę Matrixa schowaną pod pokrywą silnika i dodatkowo wygłuszoną z jednej strony samoprzylepną pianką i tego cykania gdy się nie dosłu*cenzura*e nie słychaćmoże przestałyby tak cykać.. tak tylko palnąłem
#25
Napisano 20:05, 18.05.2009
to tam w środku jest tylko taka rurka i to żółte z zewnątrz przykręcone ową rorką do całości listwy.. myślałem właśnie o jakimś radiatorku małym od komputera przyczepionym do tej listwy od spodu np i wtedy można jakąś skarpetą właśnie to zasłonić, ale radiatorek i tak tuż nad pokrywką zaworów więc tam będzie ciepło, stąd właśnie myśl na jakieś chłodzenie cieczą.. myślałem o zaadoptowaniu czegoś z komputerów właśnie, al nie wiem jeszcze jak i czy to ma sens w ogóle...
#26
Napisano 20:06, 18.05.2009
#27
Napisano 20:09, 18.05.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#28
Napisano 20:11, 18.05.2009
Wiem,że znasz się na instalkach,ale to jest Ford i nie zamierzam podważać zdania fachowców z firmy BRC i tak jak powiedziałeś to jest nasz wybórfirma Brc daje gwarancje na głowice a w zasadzie na wypalanie sie ich w mondeo po 01 r. bez tego padaja jak muchy ale to wasz wybor...
#29
Napisano 20:22, 18.05.2009
#30
Napisano 19:12, 19.05.2009
Też mam instalacje BRC. problemy z przełączaniem mogą wynikać z powodu filtra który znajduje sie zaraz przed listwą.
Gdy filtr jest już troche zapchany to pojawiają sie niespodzianki, z reguły podczas gwałtownego przyspieszania przełącza na benzyne.
A kontrolki nie powinny migać wszystkie.
miga tylko główna w przypadku gdy jest gotowy do przełączenia, ale nie osiągnął odpowiednich obrotów (zwykle 1500rpm)
w temacie filtra moge nie mieć racji ale mimo wszystko proponuje sprawdzic