XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problemy z instalacją BRC
#1
Napisano 23:28, 20.03.2009
jestem nowym forumowiczem i mam problem z zakupionym Accordem 1,8 vtec z 2000r. Jest wniej instalacja BRC. Po zatakowaniu do pełna gazu silnik nie chce sie przełączyć na gaz tylko cały czas pracuje na PB i spod maski słychać takie stukanie jakby to był Diesel (a na przełączniku PB/LPG migają wszystkie zielone kontrolki). Gdy przełaczę tylko na PB stukanie znika. Obroty są zbyt niskie (ok 750) i wywala check. Przy okazji dodam, że jeszcze nie zdążyłem wymienić w niej filtrów i przewodów wysokiego napięcia. Już kupiłem interfejs do diagnostyki i zobaczymy co z tymi obrotami, ale wracając do instalacji LPG gdzie w woj. mazowieckim lub świętokrzyskim można niedrogo i przede wszystkim dobrze to naprawić? Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam wszystkich
#2
Napisano 23:31, 20.03.2009
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#3
Napisano 23:42, 20.03.2009
#4
Napisano 00:14, 21.03.2009
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#5
Napisano 08:49, 21.03.2009
#6
Napisano 09:27, 21.03.2009
Po zatakowaniu do pełna gazu silnik nie chce sie przełączyć na gaz tylko cały czas pracuje na PB i spod maski słychać takie stukanie jakby to był Diesel (a na przełączniku PB/LPG migają wszystkie zielone kontrolki).
Szefie podłącz się kabelkiem diagnostycznym i sprawdź jakie masz ciśnienie, być może już wysiada reduktor i ciśnienie nie spełnia odpowiednich warunków i centralka nie przełącza na LPG.
Obroty są zbyt niskie (ok 750) i wywala check.
Obroty masz OK i takie powinny być cały czas.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#7
Napisano 09:42, 21.03.2009
#8
Napisano 11:34, 21.03.2009
Dziękuję również Glinusiowi za namiar na gazownika. Na pewno odwiedzę tego gościa
#9
Napisano 13:19, 28.03.2009
#10
Napisano 13:51, 28.03.2009
#11
Napisano 10:09, 29.03.2009
#12
Napisano 12:31, 29.03.2009
#13
Napisano 15:35, 29.03.2009
#14
Napisano 17:50, 31.03.2009
#15
Napisano 10:17, 17.05.2009
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005