XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z mocą
#16
Napisano 23:19, 07.09.2011
Pamiętajcie jednak, że rodam1 miał jakiś tam problem z mocą i przed wirusem. Może jest jednak jakaś korelacja miedzy tym a słabym reagowaniem na zmiane mapy. Zgadzam sie absolutnie co do tego, że tuner powinien wyczaić problem, po hamowaniu na bazie fabrycznej i próbowac dopasować zmiany do tego problemu.
#17
Napisano 23:22, 07.09.2011
Czy chipowałeś auto u Grześka czy tylko hamowałeś . Bo miałem właśnie jechać do Grześka chipować , ale z takich wyników za 250 € raczej bym nie był zadowolony .
Wydaje mi się ... ze 250Euro za soft do auta ,które jeździ na edc16 , to nawet na Polskie warunki jest o za mało ... moim zdaniem taki tuning jest porównywalny z kupieniem mega chipa na allegro ..... nie chce nikogo urazić .... lecz takie mam zdanie ...
Nie zawsze wszytko jest kwestia ceny ,,, jak się uprę ... to znajdę kogoś kto takiego Accorda zrobi za 800 zł , na pewnych sprawach nie należy oszczędzać //
#18
Napisano 23:27, 07.09.2011
Bardzo ciekawy post powyżej
...a co to są te overboosty w dieslu? Nagłe dmuchnięcia czy jak?
Ogólnie ... i tak na szybko .... overboosty to potoczne określenie , inaczej przeładowanie ... wywodzi sie z tego ,ze wiekszosci dizli w czasie diagnostyki tak jest określany błąd niezgodności cisnienia zadanego przez ecu turbinie z otrzymanym czytanym przez MAP sensor (Manifold Absolute Pressure sensor ) .... niezgodności na plus ... czyli turbina za ochoczo pompuje powietrza , jeżeli zwyżka ciśnienia wg Ecu jest za duża , próbuje to naprawić , czyli w wszystkich VNT turbinach przestawia geometrie łopatek , co by turbina tyle nie plompała ... jezeli bład wykracza poza odczyt MAP sensora pojawia się zonk , ecu tnie dawka paliwa bo to się staje niebezpieczne dla całości silnika ... i większości dizlach wyświetla się błąd .
Powodow takiego zachowania turbiny może być kilka , najczęściej ///
-zapieczone sterowanie VNT w turbinie
-złe odczyty MAP-a
Po tuningu ... gdzie dawki są podniesione , turbina jeszcze bardziej przeładowuje i obraz jeszcze bardziej się pogarsza ....
To tak na szybko .... pozdrawiam
Ok , nie jestem do końca pewien i być może się mylę ale turbinka w acco chyba nie ma zmiennej geometrii łopatek , cięcie dawki paliwa to tak , tylko błędu chyba nie wyrzuca .
No i jak rozmawiałem z "tiunerem" to raczej gotowców nie ładował
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#19
Napisano 00:24, 08.09.2011
Nie znasz swojego wozu .....
Cytat "
Tak jak poprzednio stosowany silnik i-CTDi, nowy diesel będzie montowany poprzecznie z przodu samochodu. Wykonany jest w całości z aluminium, posiada 4 zawory na cylinder, rozrząd DOHC, zmienną geometrię turbiny i wałki wyrównoważające. Silnik 2.2 odpowiada wielkości Accorda - osiągnięcie lepszych parametrów wymagałoby zastosowania jednostki 6-cylindrowej, co odbiłoby się niekorzystnie na zużyciu paliwa. " koniec cytatu....
źródło KLIK
#20
Napisano 00:35, 08.09.2011
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#21
Napisano 20:38, 08.09.2011
Na potwierdzenie moich słów:
3 minuta 18 sekunda:
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#22
Napisano 20:56, 08.09.2011
zibi, gwarantuję Ci, że ma zmienną geometrię.
Na potwierdzenie moich słów:
3 minuta 18 sekunda:
Dzięki za link , faktycznie na 100% jest to zmienna geometria
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:18, 08.09.2011
szukam konkretnego rozwiązania, co pierw sprawdzić za co się zabrać, gdzie jechać.
POMOCY
#24
Napisano 23:59, 08.09.2011
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:46, 09.09.2011
#26
Napisano 23:17, 09.09.2011
to bym uważał z takimi wypowiedziami bo nie raz się można na tym przejechać , fakt są leniwi i jest dużo ludzi na nieodpowiednich stanowiskach , jeżeli chodzi o sprzęt to mają naprawdę dobry , sprzęt diagnostyczny wykrywa parametry pracy silnika podczas jego pracy i wszelkie odchyłki od normy są do wykrycia , problem w tym aby przy obsłudze tego sprzętu były osoby które wiedzą co robią . Ja jak zajechałem do servisu to na dzień dobry dowiedziałem się tego się nie da zrobić jak się później okazało mechanikiem był polak , irole zrobili . Wszystko zależy od tego na kogo trafisz . A tak na marginesie to możemy się kiedyś spotkać i na żywo obadać temat porównać auta , wymienić się doświadczeniami itp itd ( taka mała propozycja może jakiś mini spocik )fachowcy trzeciej kategorii
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#27
Napisano 23:23, 09.09.2011
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:18, 13.09.2011
życzcie mi powodzenia
co do spociku, jestem za w 100%
#29
Napisano 22:23, 13.09.2011
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#30
Napisano 15:51, 14.09.2011
to chyba kolesiom z serwisu trzeba życzyć powodzenia.życzcie mi powodzenia
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych