Skocz do zawartości


RODO w HAKP

problem z mocą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:19, 07.09.2011

Brevis. Dzięki za dobrą lekcję.
Pamiętajcie jednak, że rodam1 miał jakiś tam problem z mocą i przed wirusem. Może jest jednak jakaś korelacja miedzy tym a słabym reagowaniem na zmiane mapy. Zgadzam sie absolutnie co do tego, że tuner powinien wyczaić problem, po hamowaniu na bazie fabrycznej i próbowac dopasować zmiany do tego problemu.
  • 0

#17 Brevis

Brevis
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lubliniec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:22, 07.09.2011

Czy chipowałeś auto u Grześka czy tylko hamowałeś . Bo miałem właśnie jechać do Grześka chipować , ale z takich wyników za 250 € raczej bym nie był zadowolony .



Wydaje mi się ... ze 250Euro za soft do auta ,które jeździ na edc16 , to nawet na Polskie warunki jest o za mało ... moim zdaniem taki tuning jest porównywalny z kupieniem mega chipa na allegro ..... nie chce nikogo urazić .... lecz takie mam zdanie ...
Nie zawsze wszytko jest kwestia ceny ,,, jak się uprę ... to znajdę kogoś kto takiego Accorda zrobi za 800 zł , na pewnych sprawach nie należy oszczędzać //
  • 0

#18 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:27, 07.09.2011

Bardzo ciekawy post powyżej
...a co to są te overboosty w dieslu? Nagłe dmuchnięcia czy jak?


Ogólnie ... i tak na szybko .... overboosty to potoczne określenie , inaczej przeładowanie ... wywodzi sie z tego ,ze wiekszosci dizli w czasie diagnostyki tak jest określany błąd niezgodności cisnienia zadanego przez ecu turbinie z otrzymanym czytanym przez MAP sensor (Manifold Absolute Pressure sensor ) .... niezgodności na plus ... czyli turbina za ochoczo pompuje powietrza , jeżeli zwyżka ciśnienia wg Ecu jest za duża , próbuje to naprawić , czyli w wszystkich VNT turbinach przestawia geometrie łopatek , co by turbina tyle nie plompała ... jezeli bład wykracza poza odczyt MAP sensora pojawia się zonk , ecu tnie dawka paliwa bo to się staje niebezpieczne dla całości silnika ... i większości dizlach wyświetla się błąd .

Powodow takiego zachowania turbiny może być kilka , najczęściej ///

-zapieczone sterowanie VNT w turbinie
-złe odczyty MAP-a

Po tuningu ... gdzie dawki są podniesione , turbina jeszcze bardziej przeładowuje i obraz jeszcze bardziej się pogarsza ....

To tak na szybko .... pozdrawiam


Ok , nie jestem do końca pewien i być może się mylę ale turbinka w acco chyba nie ma zmiennej geometrii łopatek , cięcie dawki paliwa to tak , tylko błędu chyba nie wyrzuca :hmmm: .
No i jak rozmawiałem z "tiunerem" to raczej gotowców nie ładował ??
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#19 Brevis

Brevis
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lubliniec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:24, 08.09.2011

Ma vnt ...uwierz mi .... gdyby nie zmienna geometria łopatek w dizlach , to dalej napędzały by tylko w ciężarówki ..

Nie znasz swojego wozu .....



Cytat "
Tak jak poprzednio stosowany silnik i-CTDi, nowy diesel będzie montowany poprzecznie z przodu samochodu. Wykonany jest w całości z aluminium, posiada 4 zawory na cylinder, rozrząd DOHC, zmienną geometrię turbiny i wałki wyrównoważające. Silnik 2.2 odpowiada wielkości Accorda - osiągnięcie lepszych parametrów wymagałoby zastosowania jednostki 6-cylindrowej, co odbiłoby się niekorzystnie na zużyciu paliwa. " koniec cytatu....

źródło KLIK
  • 0

#20 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:35, 08.09.2011

Krótko go mam i nie zdążyłem ogarnąć dokładniej tematu turbo , myślałem że nie ma ale teraz już taki pewien nie jestem , muszę zbadać temat dokładniej . Masz może jakieś rysunki , schematy tej konkretnej turbinki
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#21 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:38, 08.09.2011

zibi, gwarantuję Ci, że ma zmienną geometrię.

Na potwierdzenie moich słów:

3 minuta 18 sekunda:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#22 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 08.09.2011

zibi, gwarantuję Ci, że ma zmienną geometrię.

Na potwierdzenie moich słów:

3 minuta 18 sekunda:


Dzięki za link , faktycznie na 100% jest to zmienna geometria :oops:
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:18, 08.09.2011

powiem tyle, że jak by trza wycalować 400 za dobre mapy pod moje auto to spoko, ale chyba problem leży gdzieś w aucie i teraz trzeba szukać usterki a u nas tu w IRL magików od dizli szukać z święcą. sam nie wiem co dalej, na niskich obrotach muli, jak mu gaz docisnę to wyrywa do przodu że ho ho, wykres też nie taki jaki bym chciał.
szukam konkretnego rozwiązania, co pierw sprawdzić za co się zabrać, gdzie jechać.
POMOCY
  • 0

#24 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:59, 08.09.2011

Zapytaj w servisie co oni o tym myślą , 60 € biorą za podpięcie pod kompa może coś znajdą :?: :!:
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:46, 09.09.2011

nie sądzę że coś znajdą, raz że są to fachowcy trzeciej kategorii, dwa że żaden engine check się nie świeci więc żaden z czujników nie zgłasza problemu to pewnie i ich sprzęt tego nie wykryje, poza tym sprawdzają auto w warsztacie a u mnie objawy występują w trakcie jazdy a szczególnie takiej ostrej.
  • 0

#26 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:17, 09.09.2011

Jeżeli chodzi o

fachowcy trzeciej kategorii

to bym uważał z takimi wypowiedziami bo nie raz się można na tym przejechać , fakt są leniwi i jest dużo ludzi na nieodpowiednich stanowiskach , jeżeli chodzi o sprzęt to mają naprawdę dobry , sprzęt diagnostyczny wykrywa parametry pracy silnika podczas jego pracy i wszelkie odchyłki od normy są do wykrycia , problem w tym aby przy obsłudze tego sprzętu były osoby które wiedzą co robią . Ja jak zajechałem do servisu to na dzień dobry dowiedziałem się tego się nie da zrobić jak się później okazało mechanikiem był polak , irole zrobili . Wszystko zależy od tego na kogo trafisz . A tak na marginesie to możemy się kiedyś spotkać i na żywo obadać temat porównać auta , wymienić się doświadczeniami itp itd ( taka mała propozycja może jakiś mini spocik )
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#27 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:23, 09.09.2011

No ja w sumie mam zaufanego swojego mechanika, który jak dla mnie wie wszystko. Irlandczyk - młody chłopak. Nikomu innemu swoich samochodów nie pozwalam raczej dotykać. Rzecz w tym, że w autoryzowanych serwisach, nie wiedzieć czemu, wcale Ci najlepsi nie pracują. Tak jest tez w Polsce. Zibi dobrze gada. W Twoim przypadku sprzęt wykrywa o co biega. Jak nic nie wyjdzie po wpięciu w diagnostykę w ASO to nikomu nic nie wyjdzie.
  • 0

#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:18, 13.09.2011

ok, pojadę do naszego serwisu w Galway, ciekawe czy coś znajdą
życzcie mi powodzenia :mrgreen:
co do spociku, jestem za w 100%
  • 0

#29 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 13.09.2011

A więc powodzenia :ok
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#30 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:51, 14.09.2011

życzcie mi powodzenia :mrgreen:

to chyba kolesiom z serwisu trzeba życzyć powodzenia. :-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq