XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z mocą
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:34, 04.09.2011
mam problem z moją hanką 2.2 cdti gdzieś brakuje jej mocy i nie wiem od czego zacząć
objawy są takie że przy agresywnej jeździe ale tylko na zakrętach lub przy wychodzenia z ronda nagle na parę sekund całkowice brak jej mocy i nie reaguje na gaz. kilka wciśnięć gazu , nic się nie dzieje a po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy.
drugim objawem jest to że po chipowaniu na mapie która powinna jej dać 160 km było tylko 152 ( fabrycznie pokazało 147)
a na mapie 180 km jest tylko 156,5
jak widać na wykresie poniżej jest dziura pomiędzy 2200-2600 rpm
mechanik sugerował kilka rzeczy do sprawdzenia takie jak przepływka, wtryski, turbo
nie wiem od czego zacząć żeby się nie ładować w niepotrzebne koszty i zgadywanie u mechanika
#2
Napisano 09:54, 04.09.2011
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:13, 04.09.2011
#4
Napisano 10:15, 04.09.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:17, 04.09.2011
wjazd na rondo 60 km/h, na rondzie gaz do dechy , spore przechyły boczne a po wyjechaniu z ronda na prostą, odcinka paliwa i brak reakcji na gaz przez kilka sekund tylko wolne obroty
#6
Napisano 17:06, 05.09.2011
EGR sprawdź.pewnie,
wjazd na rondo 60 km/h, na rondzie gaz do dechy , spore przechyły boczne a po wyjechaniu z ronda na prostą, odcinka paliwa i brak reakcji na gaz przez kilka sekund tylko wolne obroty
#7
Napisano 20:44, 06.09.2011
EGR sprawdź.pewnie,
wjazd na rondo 60 km/h, na rondzie gaz do dechy , spore przechyły boczne a po wyjechaniu z ronda na prostą, odcinka paliwa i brak reakcji na gaz przez kilka sekund tylko wolne obroty
[ Dodano: 2011-09-06, 21:46 ]
muzyczka, tak, przy okazji - nie orientujesz się, czy da się ten kaganiec wyłączyć elektronicznie? Zaślepienie mechaniczne nie wchodzi w grę bo wywala tryb awaryjny po krótkim czasie.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#8
Napisano 21:32, 06.09.2011
jest na to sposób, na wylocie dajesz nie pełną blaszkę tylko z trzema otworkami fi8. Nie wiem czy honda cos takiego fabrycznie sprzedaje, ale w fiatach stilo jest coś takiego, taka uszczelka kosztuje (do stilo) w zależnosci od silnika 20 lub 60 zł. Jak brat zaślepił EGRa to wywaliło nieprawidłowe ciśnienie, po założeniu podkładki wszystko OK. Objaw był taki że auto straciło moc i checka nie było, wszystkie parametry w normie.muzyczka, tak, przy okazji - nie orientujesz się, czy da się ten kaganiec wyłączyć elektronicznie? Zaślepienie mechaniczne nie wchodzi w grę bo wywala tryb awaryjny po krótkim czasie
#9
Napisano 21:36, 06.09.2011
Tak też myslałem - metoda znana z jtd/cdti. Pieprzona ekologiajest na to sposób, na wylocie dajesz nie pełną blaszkę tylko z trzema otworkami fi8. Nie wiem czy honda cos takiego fabrycznie sprzedaje, ale w fiatach stilo jest coś takiego, taka uszczelka kosztuje (do stilo) w zależnosci od silnika 20 lub 60 zł. Jak brat zaślepił EGRa to wywaliło nieprawidłowe ciśnienie, po założeniu podkładki wszystko OK. Objaw był taki że auto straciło moc i checka nie było, wszystkie parametry w normie.
Rozumiem, że "wyciąć" się go programem nie da (?)
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#10
Napisano 22:33, 06.09.2011
W Polsce powiedziałbym do kogo jechać , co by wszystko było dobrze zrobione .... indywidualne strojenie to jest odpowiedz ...
za morzem nie wiem ///
Egr niesprawny ... chyba nie ... nigdy egr nie daje takich wahadełek momentu ... ja stawiam na boost
Co do winkli ... to nie wiem ... ciekawa sprawa ...
Tu masz przykład , może nie sztandarowy bo seria zdrowa ... prawidłowo przeprowadzonej modyfikacji ... wartości momentu i mocy nie tylko podniesione liniowo , ale także całkowicie zmieniona charakterystyka mom|moc na plus ...dłużej w wartości obrotów utrzymany podobny moment obrotowy motorowozowni ...
KLIK
pozdrawiam ..
#11
Napisano 22:26, 07.09.2011
...a co to są te overboosty w dieslu? Nagłe dmuchnięcia czy jak?
#12
Napisano 23:00, 07.09.2011
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#14
Napisano 23:13, 07.09.2011
Bardzo ciekawy post powyżej
...a co to są te overboosty w dieslu? Nagłe dmuchnięcia czy jak?
Ogólnie ... i tak na szybko .... overboosty to potoczne określenie , inaczej przeładowanie ... wywodzi sie z tego ,ze wiekszosci dizli w czasie diagnostyki tak jest określany błąd niezgodności cisnienia zadanego przez ecu turbinie z otrzymanym czytanym przez MAP sensor (Manifold Absolute Pressure sensor ) .... niezgodności na plus ... czyli turbina za ochoczo pompuje powietrza , jeżeli zwyżka ciśnienia wg Ecu jest za duża , próbuje to naprawić , czyli w wszystkich VNT turbinach przestawia geometrie łopatek , co by turbina tyle nie plompała ... jezeli bład wykracza poza odczyt MAP sensora pojawia się zonk , ecu tnie dawka paliwa bo to się staje niebezpieczne dla całości silnika ... i większości dizlach wyświetla się błąd .
Powodow takiego zachowania turbiny może być kilka , najczęściej ///
-zapieczone sterowanie VNT w turbinie
-złe odczyty MAP-a
Po tuningu ... gdzie dawki są podniesione , turbina jeszcze bardziej przeładowuje i obraz jeszcze bardziej się pogarsza ....
To tak na szybko .... pozdrawiam
#15
Napisano 23:14, 07.09.2011
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych