XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Płukanie silnika
#16
Napisano 05:54, 22.08.2011
#17
Napisano 06:51, 22.08.2011
#18
Napisano 07:06, 22.08.2011
już jak chcesz płukać to tylko tym co lałeś wcześniej czyli w twoim wypadku podejrzewam ze to będzie 10W40 a co kupisz to już wybór. nie zmienia się oleju na żatrzy gdyż będzie rozpuszczał nagar który się zgromadził co prowadzi do rozszczelnienia
chodziło chyba o rzadszy...żatrzy
same teorie niestety były kiedyś dobre, honda zaleca stosowanie oleju syntetycznego i on silnikowi nie zaszkodzi
btw. gęstość (czy tez rzadkość ...) olejów silnikowych jest ta sama, zmienia sie lepkosc
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#19
Napisano 07:12, 22.08.2011
#20
Napisano 07:32, 22.08.2011
... nie zmienia się oleju na żatrzy ...
Widzę, że dyskusja się rozwija.
Za tydzień zmieniam olej na AMSOIL 0W30 SSO od Crooma + wymiana świec i regulacja zaworów. Poprzednio 3 razy Shell 10W60, a obecnie Shell Helix 5W30. Olej ma barwę jasno bursztynową, ubytków nie zauważyłem.
W związku z tym, że wymianę chcę wykonać w ASO, nie planuję "płukanki" (nie ma pewności, że zrobią to poprawnie, o ile w ogóle zrobią).
Jestem ciekawy, czy odczuję różnicę po przejściu na AMS.
#21
Napisano 08:09, 22.08.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#22
Napisano 08:43, 22.08.2011
Lincoln, ja bym zrobil ta plukanke
#23
Napisano 09:43, 22.08.2011
ja kupiłem taka co niby 200 km ma się na niej jechać, także LMwrc, niby nie powinno sie jezdzic z plukanka w silniku. wiem ze to tylko kawalek ale jednak...
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#24
Napisano 11:07, 22.08.2011
ale np z 10W na 5W nie można no i tak dalej
dopuszczalne jest zmiana z 5W na 10W
zmienia Ci się wtedy temperatura pracy silnika a nie lepkość. lepkości lepiej nie zmieniać ! no chyba że w
#25
Napisano 11:13, 22.08.2011
ale np z 10W na 5W nie można no i tak dalej
Jakieś merytoryczne uzasadnienie poproszę.
zmienia Ci się wtedy temperatura pracy silnika a nie lepkość
A to, to już w ogóle jakieś herezje. Od kiedy to temperatura pracy silnika się zmienia?! chyba jak masz niesprawny układ chłodzenia.
#26
Napisano 11:52, 22.08.2011
tytułowe auto należy zalać tym co zaleca honda w książce i ... temat rozwiązany
wypłukać można jak właściciel ma ochotę
i cieszyć się jazda
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#27
Napisano 12:44, 22.08.2011
wiesz chociaz czym sie rozni 10W40 ktory ma zalany kolega od 10W60? i tu jest chyba podstawowy problem dla ktorego w teorii moze miec obawy przed zalaniem... otoz ten pierwszy to polsyntetyk a ten drugi syntetyk albo hydrokrak.
poczytaj najpierw troche w temacie a potem wprowadzaj ludzi w blad.
ja zmienilem z 10W60 na 5W30 i porazka wiesz co sie stao? no kur** nic
#28
Napisano 12:52, 22.08.2011
stoi napisane że możesz zmieniać z 5W na 10W
a z 10W na 5W NIE możesz zmieniać
po za tym to tak dla wszystkich oleje :
syntetyk 0W-5W;
półsyntetyk 10W;
mineralny 15W i reszta.
a to co np shell pisze to se można ...
#29
Napisano 12:56, 22.08.2011
[ Dodano: 2011-08-22, 13:58 ]
po za tym to tak dla wszystkich oleje :
syntetyk 0W-5W;
półsyntetyk 10W;
mineralny 15W i reszta.
wez to szybko skasuj zanim sie wojna rozpocznie. a pierdoły to dzieciom w piaskownicy wciskaj.
#30
Napisano 12:59, 22.08.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych