XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Branie oleju 8'th generacja - beznyna
#46 Guest_macios_*
Napisano 12:17, 30.09.2011
Teraz, po ok. 12kkm od wymiany nie zaobserwowałem nawet śladowego zużycia oleju.
Jeżdżę, różnie, czasem ostrej, czasem się wożę...
Głównie trasa Gliwice-Katowice po A4 lub DTS, czyli jakieś 25% miasto.
#47
Napisano 18:19, 02.10.2011
2.4 (K24A3), przejechane już 227kkm, kupiłem go jak miał 212kkm. Olej (Mobil 5w-30) brał w ilości około 1l/1000km. Padła decyzja o remoncie silnika, po wymianie pierścieni tłokowych (wg. mechanika były zapieczone, nie mam pojęcia jak jeździł poprzedni właściciel), uszczelniaczy zaworów, uszczelek kolektorów oraz pokrywy zaworów sprawa się rozwiązała. Na razie jestem jeszcze w fazie "docierania" pierścieni ale już widać efekty. Jak na razie po przejechaniu 6000km na oleju Valvoline SynPower 5w-30 nie ubyło go ani grama
Pozdrowionka
#48
Napisano 20:57, 02.10.2011
#49
Napisano 21:50, 02.10.2011
...no to ewidentnie widac ze honda skonczyla sie na VIIgenie ... a jezeli R20 bierze tyle oleju to naparawde jest juz zle z tymi samochodami...
Na razie patrząc na ten wątek, to (jeśli dobrze policzyłem) na dziewięciu użytkowników R20, którzy się tu wypowiedzieli tylko jednemu silnik bierze olej w ilości zdecydowanie nie do przyjęcia. Pozostałym albo wcale, albo niewiele...
Więc chyba nie ma co, aż tak generalizować...
#50
Napisano 22:06, 02.10.2011
ile taka zabawa ?To i ja się dorzucę,
2.4 (K24A3), przejechane już 227kkm, kupiłem go jak miał 212kkm. Olej (Mobil 5w-30) brał w ilości około 1l/1000km. Padła decyzja o remoncie silnika, po wymianie pierścieni tłokowych (wg. mechanika były zapieczone, nie mam pojęcia jak jeździł poprzedni właściciel), uszczelniaczy zaworów, uszczelek kolektorów oraz pokrywy zaworów sprawa się rozwiązała. Na razie jestem jeszcze w fazie "docierania" pierścieni ale już widać efekty. Jak na razie po przejechaniu 6000km na oleju Valvoline SynPower 5w-30 nie ubyło go ani grama
Pozdrowionka
#51
Napisano 15:14, 03.10.2011
#52
Napisano 19:42, 10.10.2011
#53
Napisano 07:42, 29.10.2011
nowy środek smarny ... tym razem AMS AZO 0w30 ... pierwsze wrażenia pozytywne , ale jak to wiadomo zawsze po wymianie oleju jest ciszej i lepszy kop się pojawia ... czas pokaze ....
Poprzednio Motul 8100 Eco-clean 5W30 c2 .... przebieg 13 tys .... w 5 l się zmieściłem .... czyli na wymianę i ewentualne dolewki , w celu zachowania podobnego poziomu starczyła jedna banka 5 litrowa ....
Pozdrawiam
#54
Napisano 12:05, 29.10.2011
mój bierze 200ml na 15kkm albo wcale a vteca załanczam jak trzeba i ciągne do odcinki na 2,3,4 biegu.Olej jak na razie zalewam zgodnie z zaleceniami Piotra z Radzymina mobil 1 5w50.
5w50 jak na auto z 2006 roku to geste smarowidlo, zalecany u Ciebie olej to 5w30 lub 0w30. Ja do prawie 13-letniego zalewam 5w40.
#55
Napisano 08:24, 30.10.2011
mój bierze 200ml na 15kkm albo wcale a vteca załanczam jak trzeba i ciągne do odcinki na 2,3,4 biegu.Olej jak na razie zalewam zgodnie z zaleceniami Piotra z Radzymina mobil 1 5w50.
Donald1972,
1. Przeczytaj wątek pt. jaki olej zalać a dowiesz się, że do twojego auta Honda zaleca 0W20. Ja osobiście jeżdzę na 0W30 a rok temu również zastanawiałem się nad 5W50 ale skutecznie się wyleczyłem z tego pomysłu. Teraz nawet zastanawiam się czy na próbę nie zastosować 0W20. Po przeczytaniu 150 stron wątku o olejach wiele kwestii sie wyjaśniło w temacie dlaczego 0W20 czy 0W30 a nie 5W50.
2. To jest wątek o braniu oleju przez 8th generację Accorda a dokładniej o silniki R20 a nie silniki serii K (K20, K24)
#56 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:47, 01.11.2011
#57
Napisano 14:02, 07.04.2013
#58
Napisano 17:55, 29.06.2013
Dla wszystkich którzy czytali mój wątek - porałem się z problemem brania oleju.
Przy około 80 kkm przebiegu w aucie zostały wymienione pierścienie. Na szczęście odbyło sie to w ramach gwarancji jednak po baaaaardzo długich (około 8 miesięcy) rozmowach z ASO.
Wszystkim tym którzy słyszą w ASO że normoą jest branie oleju w ilościach 0,5 na 1000km mogę z cała pewnością powiedzieć że jest to tylko zagrywka ASO w celu uniknięcia naprawy i kosztów gwarancyjnych. Mi udało sie doprowadzić do naprawy chociaż niestety nie było to wcale takie łatwie i oczywiste jak mogłoby sie wydawać. ASO zalewało mi początkowo auto coraz to gęstszymi olejami z 10W60 włącznie ale to nic nie pomagało. Twierdzili ze zużycie nawet do 1l oleju na 1000km jest normalnym zużyciem bo ciężka noga, wysokie obroty itp. itd.
Accord wcale nie musi spalać tyle oleju. Po wymianie pierścieni zużycie mam na poziomie 0,6l (w przyblizeniu) miedzy wymianami oleju, które u mnie występują co około 14kkm - obecnie jeżdżę na Shell 5W30.
Pozdrawiam i życzę skutecznych negocjacji z ASO.
#59
Napisano 06:00, 30.06.2013
#60
Napisano 07:57, 30.06.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych