XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nowe Zimmermany krzywe?
#16
Napisano 17:21, 19.08.2011
Jest też myk, że możesz pojechać na przetoczenie tarczy na samochodzie ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#17
Napisano 19:39, 19.08.2011
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:23, 20.08.2011
#19
Napisano 10:01, 23.08.2011
Teraz zamierzam wymienić na EBC.
Aha jeszcze dodam, że hartowałem je dokładnie tak jak zalecał producent. Nigdy nie wjechałem w żadną kałużę. Nie myłem samochodu jak tarcze były nagrzane. Nie jeżdżę jak rajdowiec. Nigdy gwałtownie nie hamowałem z dużej prędkości. Na światłach nigdy nie trzymałem nogi na hamulcu, zaciągałem ręczny.
Wg mnie Zimmerman to shit, przynajmniej jeżeli chodzi to tarcze standard. Nie wiem jak się spisują sporty.
Wcześniej miałem oryginalne Lucasy i nigdy nie było żadnego problemu. Ale niestety się zużyły...
#20
Napisano 13:31, 23.08.2011
#21
Napisano 13:57, 23.08.2011
proste, zużyły sie niecałe 0,4mm- ostatnio mierzyłem
hamowałem testowo dla sprawdzenia 3 razy od 140 do zera, aż się zrobiły fioletowe i nic
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#22
Napisano 17:48, 25.08.2011
#23
Napisano 18:01, 25.08.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych