XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tłumnik końcowy do Accorda VI
#31
Napisano 16:41, 22.08.2011
#32
Napisano 21:17, 22.08.2011
Co powiecie na temat tego?
http://allegro.pl/tl...1736031219.html
Pewnie ryczy podobnie do WM sport-a...
odpuść go sobie - w czasie produkcji to on nawet koło tłumika nie leżał
#33
Napisano 10:11, 23.08.2011
Ja mam Ultera 6 lat i złego słowa nie dam powiedzieć. Może mu wcisneli uniwersalny- one faktycznie są dużo głośniejsze niż dedykowane i trzeba je wpasowywać w system.
dedykowany to dedykowany... nie mamy po 15 lat zeby sie nie zorientowac
roznica pomiedzy dedykowanym a montazowym wrecz rzucajaca sie w oczy
rure mia zle podoginana i wychodzila bezposrednio na wahacz
przy pierwszym zgloszeniu reklamacji debile chcieli go pociac i podspawac wwszystko tak zeby "pasowalo"
no nie za cos takiego sie placi ponad 500pln raczej...
Patrz ale nie dotykaj <= Klik:)
#34
Napisano 06:25, 24.08.2011
#35
Napisano 08:28, 24.08.2011
A co polecacie prócz wstrętnego owala i dwururki?
Owal albo dwururkę Możesz też na dwie strony pomodzić, owal albo dwururkę.
#36
Napisano 08:51, 24.08.2011
Ciekawe jestem czy by podpasywał poprzeczny tłumik z CRX-a który ma po z lewej i prawej ładną końcówkę
Coś na zasadzie takiego : http://t2.gstatic.co...tdoChon98jbpFH5
#37
Napisano 14:37, 24.08.2011
poprzeczny tłumik z CRX-a który ma po z lewej i prawej ładną końcówkę
rynnę chciałeś powiedzieć
A ile masz kasy do przeznaczenia?
#38
Napisano 15:01, 24.08.2011
#39
Napisano 18:11, 24.08.2011
nie nie nie :P tylko i wyłącznie pojedyncza rurka, nie podoba mi się dwururka, tym bardziej owal, jak nie znajdę końcowego wydechu z 3.0 to będę szukał coś z pojedynczą końcówką, tylko co?
Ciekawe jestem czy by podpasywał poprzeczny tłumik z CRX-a który ma po z lewej i prawej ładną końcówkę
Coś na zasadzie takiego : Obrazek
podpasował czym?
mocowaniami - NIE
gabarytami - BYĆ MOZE
przepływem - NA BANK NIE
i wg mnie fajne rozwiąznaie to dwie pojedyńcze 90mm
#40
Napisano 18:31, 24.08.2011
czy by podpasywał poprzeczny tłumik z CRX-a
gabarytami - BYĆ MOZE
to akurat odpada, nie ma u nas miejsca między wybrzuszeniem na koło zapasowe a zderzakiem ,żeby takie cudo upchnąć
#41
Napisano 12:37, 28.08.2011
czyli zostaje takie rozwiązanie jak przed tem pisałem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych