Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tłumnik końcowy do Accorda VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 03.08.2011

Jak byłem młodszy i miałem CRX to mi nie przeszkadzał sportowy tłumik. Im głośniej to lepiej. Ale z czasem jak lata przybyły to za nic w świecie teraz nie zamontowałbym ryczącego wydechu. Wystarczy jak na dolocie poryczy jak się VTEC-a przydusi. Poza tym koledzy miałbym pytanie jakie koncówki polecacie do VI gen. Może odmłodziłbym swoją Hankę.
  • 0

#17 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:18, 05.08.2011

http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-motors-rm3-lewy-lub-prawy-i1721113163.html
niedrogi i lewa lub prawa więc będzie jak ori jeśli chodzi o końcówki jedna krótsza jedna dłuższa no i same końcówki z kwasu.


czy z tego tlumika uzyskam taki wydzwiek jak w tym accordzie:
  • 0

#18 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:25, 05.08.2011

Jak ktoś szuka natchnienia na brzmienie tłumika, to polecam ten klip

  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#19 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 06.08.2011

panowie to co polecacie o ladnym i cichym basowym brzmieniu bez tzw. pierdzenia tylko zeby ladnie podkreslic brzmienie vteca ?
mam skrzynie automatyczna jezeli to ma jakies znaczenie
  • 0

#20 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1,568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:51, 06.08.2011

hickey jak chcesz podkreślić brzmienie vteca, to wywal rezonator no i ewentualnie dodaj stożek.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#21 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:49, 06.08.2011

znalazlem filmik chyba o tym co napisales:

pod filmem jest komentarz:

masz zapieczone pierścienie na pierwszym tłoku, dla tego dymi, chorują na to wszystkie accordy f18 i f20, nie pomyśleli w fabryce i rura (wejscia i wyjscia)płynu chłodzącego jest z tej samej strony silnika, przez co pierwszy cylinder jest najcieplejszy i zgrzewają się pierścienie


o co z tym chodzi i czy to faktycznie prawda ?
  • 0

#22 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1,568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:19, 06.08.2011

znalazlem filmik chyba o tym co napisales:

pod filmem jest komentarz:

masz zapieczone pierścienie na pierwszym tłoku, dla tego dymi, chorują na to wszystkie accordy f18 i f20, nie pomyśleli w fabryce i rura (wejscia i wyjscia)płynu chłodzącego jest z tej samej strony silnika, przez co pierwszy cylinder jest najcieplejszy i zgrzewają się pierścienie


o co z tym chodzi i czy to faktycznie prawda ?



ten film i diagnoza mają się nijak do tego co ja napisałem..... po pierwsze to vtec nie załączy się na postoju, więc na filmie go nie słychać (nie ma takiej możliwości).
na filmie chodzi o to że furka kopci, a diagnoza mówi o tym, że nasze motory są słabo chłodzone, przez to że wejście i wyjście płynu chłodzącego jest z tej samej strony bloku.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#23 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:50, 06.08.2011

bardziej chodzilo mi o to jak sprawdzic czy ten tlok jest faktycznie zapieczony ?
  • 0

#24 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1,568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:35, 06.08.2011

mechanikiem nie jestem, ale nie zapieka się tłok tylko pierścienie. jak sprawdzić?
można zalać naftę od góry, jeśli przecieknie do skrzyni korbowej, to znaczy że pierścienie do roboty.
jeśli ktoś zna mniej inwazyjny sposób niech się wypowie, ale to chyba nie o tym wątek i robimy tu :offtopic:
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#25 pawel3333

pawel3333
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 11.08.2011

Mogę zaproponować swój tłumik ULTER-A dedykowany co prawda używany 1,5roku w CIVIC-u VTI (http://allegro.pl/de...1757255360.html) Bardzo fajne brzmienie na trasie do 120 nie jest uciążliwy (jak na sportowy tłumik) w mieście rewelacja, bez porównania z zwykłymi sportowymi tłumikami. Początkowa miałem go założyć u siebie w ACCORDZIE ale ma z ATR wiec nie potrzebuje tego. Trzeba było by przerobić uchwyty i złączkę ale to nie problem, mogę zrobić fotki i wysłać na pocztę a co do ceny to się na pewno dogadamy.

coś takiego
  • 0

#26 Kwazer

Kwazer
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:ap
  • Silnik:25
  • Wersja:pb
  • KM:25
  • Paliwo:PB
  • Rok:2525
  • Nadwozie:25
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:47, 21.08.2011

http://allegro.pl/tl...1760470360.html
ja mam dokladnie ten
z braku laku kupilem na szybko bo poprzedni odpadl:/
i szczerze powiem ze jestem zadowolony
mruczy ladnie i nie za glosno a na wysokich obrotach fajnie powarkuje na mnie :mrgreen:
tylko o koncowki trzeba dbac bo to jest zwykla nierdzewka a nie kwas
pracuje przy obrobce stali i nie dam sie oszukac :-P
faktem jest ze jest troche spawania i dopasowywania
ale jak ma byc niedrogo i jakos tak w miare to wm sport moze byc ;-)
a co do ultera to mozna sie bardzo rozczarowac, znajomy kupil do civic'a VII gen sport
i popierwsze niemilosiernie drogo, po drugie nie pasowal, po trzeczie glosny diabelnie a po czwarte obsluga jak u menela pod monopolem...
a zamawiany byl bezposrednio u nich na stronie :k
  • 0

#27 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 21.08.2011

http://allegro.pl/tlumik-basowy-2x80-wm-sport-basowy-opaska-i1760470360.html
ja mam dokladnie ten
z braku laku kupilem na szybko bo poprzedni odpadl:/
i szczerze powiem ze jestem zadowolony
mruczy ladnie i nie za glosno a na wysokich obrotach fajnie powarkuje na mnie :mrgreen:
tylko o koncowki trzeba dbac bo to jest zwykla nierdzewka a nie kwas
pracuje przy obrobce stali i nie dam sie oszukac :-P
faktem jest ze jest troche spawania i dopasowywania
ale jak ma byc niedrogo i jakos tak w miare to wm sport moze byc ;-)
a co do ultera to mozna sie bardzo rozczarowac, znajomy kupil do civic'a VII gen sport
i popierwsze niemilosiernie drogo, po drugie nie pasowal, po trzeczie glosny diabelnie a po czwarte obsluga jak u menela pod monopolem...
a zamawiany byl bezposrednio u nich na stronie :k


a jak ja pisałem że ulter jest do bani to wszyscy o mało co by mi oczu nie wydrapali - miałem osobiście jeden raz i nigdy więcej; teraz mam proexa i jest super http://allegro.pl/tl...1738335450.html
  • 0

#28 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:01, 22.08.2011

Ja mam Ultera 6 lat i złego słowa nie dam powiedzieć. Może mu wcisneli uniwersalny- one faktycznie są dużo głośniejsze niż dedykowane i trzeba je wpasowywać w system.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#29 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:10, 22.08.2011

Ja mam Ultera 6 lat i złego słowa nie dam powiedzieć. Może mu wcisneli uniwersalny- one faktycznie są dużo głośniejsze niż dedykowane i trzeba je wpasowywać w system.


Zgadzam się z Pegalem. Ja kupiłem za dobrą cenę,pasował bez problem i wcale nie jest za głośny. Wątpię w to że ten basowy z linka jest cichszy od dedykowanego Ultera :-/
  • 0

#30 STomasz

STomasz
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Olsztyn/Mrągowo
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 22.08.2011

Co powiecie na temat tego?
http://allegro.pl/tl...1736031219.html
Pewnie ryczy podobnie do WM sport-a...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq