XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tłumnik końcowy do Accorda VI
#16
Napisano 14:19, 03.08.2011
#17
Napisano 07:18, 05.08.2011
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-motors-rm3-lewy-lub-prawy-i1721113163.html
niedrogi i lewa lub prawa więc będzie jak ori jeśli chodzi o końcówki jedna krótsza jedna dłuższa no i same końcówki z kwasu.
czy z tego tlumika uzyskam taki wydzwiek jak w tym accordzie:
#18
Napisano 14:25, 05.08.2011
Do zobaczenia na trasie.
#20
Napisano 08:51, 06.08.2011
#21
Napisano 17:49, 06.08.2011
pod filmem jest komentarz:
masz zapieczone pierścienie na pierwszym tłoku, dla tego dymi, chorują na to wszystkie accordy f18 i f20, nie pomyśleli w fabryce i rura (wejscia i wyjscia)płynu chłodzącego jest z tej samej strony silnika, przez co pierwszy cylinder jest najcieplejszy i zgrzewają się pierścienie
o co z tym chodzi i czy to faktycznie prawda ?
#22
Napisano 18:19, 06.08.2011
znalazlem filmik chyba o tym co napisales:
pod filmem jest komentarz:masz zapieczone pierścienie na pierwszym tłoku, dla tego dymi, chorują na to wszystkie accordy f18 i f20, nie pomyśleli w fabryce i rura (wejscia i wyjscia)płynu chłodzącego jest z tej samej strony silnika, przez co pierwszy cylinder jest najcieplejszy i zgrzewają się pierścienie
o co z tym chodzi i czy to faktycznie prawda ?
ten film i diagnoza mają się nijak do tego co ja napisałem..... po pierwsze to vtec nie załączy się na postoju, więc na filmie go nie słychać (nie ma takiej możliwości).
na filmie chodzi o to że furka kopci, a diagnoza mówi o tym, że nasze motory są słabo chłodzone, przez to że wejście i wyjście płynu chłodzącego jest z tej samej strony bloku.
#24
Napisano 20:35, 06.08.2011
można zalać naftę od góry, jeśli przecieknie do skrzyni korbowej, to znaczy że pierścienie do roboty.
jeśli ktoś zna mniej inwazyjny sposób niech się wypowie, ale to chyba nie o tym wątek i robimy tu
#25
Napisano 22:52, 11.08.2011
coś takiego
#26
Napisano 18:47, 21.08.2011
ja mam dokladnie ten
z braku laku kupilem na szybko bo poprzedni odpadl:/
i szczerze powiem ze jestem zadowolony
mruczy ladnie i nie za glosno a na wysokich obrotach fajnie powarkuje na mnie
tylko o koncowki trzeba dbac bo to jest zwykla nierdzewka a nie kwas
pracuje przy obrobce stali i nie dam sie oszukac
faktem jest ze jest troche spawania i dopasowywania
ale jak ma byc niedrogo i jakos tak w miare to wm sport moze byc
a co do ultera to mozna sie bardzo rozczarowac, znajomy kupil do civic'a VII gen sport
i popierwsze niemilosiernie drogo, po drugie nie pasowal, po trzeczie glosny diabelnie a po czwarte obsluga jak u menela pod monopolem...
a zamawiany byl bezposrednio u nich na stronie
Patrz ale nie dotykaj <= Klik:)
#27
Napisano 20:00, 21.08.2011
http://allegro.pl/tlumik-basowy-2x80-wm-sport-basowy-opaska-i1760470360.html
ja mam dokladnie ten
z braku laku kupilem na szybko bo poprzedni odpadl:/
i szczerze powiem ze jestem zadowolony
mruczy ladnie i nie za glosno a na wysokich obrotach fajnie powarkuje na mnie
tylko o koncowki trzeba dbac bo to jest zwykla nierdzewka a nie kwas
pracuje przy obrobce stali i nie dam sie oszukac
faktem jest ze jest troche spawania i dopasowywania
ale jak ma byc niedrogo i jakos tak w miare to wm sport moze byc
a co do ultera to mozna sie bardzo rozczarowac, znajomy kupil do civic'a VII gen sport
i popierwsze niemilosiernie drogo, po drugie nie pasowal, po trzeczie glosny diabelnie a po czwarte obsluga jak u menela pod monopolem...
a zamawiany byl bezposrednio u nich na stronie
a jak ja pisałem że ulter jest do bani to wszyscy o mało co by mi oczu nie wydrapali - miałem osobiście jeden raz i nigdy więcej; teraz mam proexa i jest super http://allegro.pl/tl...1738335450.html
#28
Napisano 11:01, 22.08.2011
#29
Napisano 11:10, 22.08.2011
Ja mam Ultera 6 lat i złego słowa nie dam powiedzieć. Może mu wcisneli uniwersalny- one faktycznie są dużo głośniejsze niż dedykowane i trzeba je wpasowywać w system.
Zgadzam się z Pegalem. Ja kupiłem za dobrą cenę,pasował bez problem i wcale nie jest za głośny. Wątpię w to że ten basowy z linka jest cichszy od dedykowanego Ultera :-/
#30
Napisano 14:48, 22.08.2011
http://allegro.pl/tl...1736031219.html
Pewnie ryczy podobnie do WM sport-a...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych