Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Swap K20 na K24


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#46 Cairo

Cairo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:58, 05.08.2011

Swap na k20 z euroR raczej nie będzie łatwiejszy niż swap na k24.

Alez jak najbardziej. Juz nawet fizyczne zainstalowanie motoru przebiega inaczej. Silnik wchodzi jakby tam byl. Te same lapy, te same mocowania i poduszki nawet. K24 to zupelnie inna bajka.
Jeden koles (pewnie bylo ich wiecej) w Irlandii zrobil swapa K20A do zwyklego CL7. Z tego co wiem to przekladka byla tak szybka jakby ten silnik tam byl od poczatku. Bardzo niewielkie modyfikacje i niecaly dzien pracy.


Jesteś pewny w 100% tego co piszesz, czy tak ci się wydaje? Kurde leży mi w grażu K20A2, jeżeli ten swap miałby być taki prpsty to może się zdecyduje żeby go wrzucić. Nie wiem jak ze skrzynką, podobno obudowy w Civicach i Accordach są różne więc musi być chyba K20A z EuroRa.
Jak jest np z wyświetlaczem spalania, cały "mózg" tego jest w zegarach, które poprostu dostają sygnał z wtrysków, czy ECU podaje już konkretne informację?

Co dokładnie musiałeś mieć nowego? Skrzynia plus wybierak? Jeszcze coś? Elastyczność się poprawiła? Jak z prędkościami maksymalnymi na poszczególnych biegach?


Wymieniłem samą skrzynię, przy okazji sprzęgło, ale nie było to konieczne. Sorki, wymieniłem jeszcze gałkę :)
Poprawiło się wszystko. Elastyczność zdecydowanie na +, prędkości oczywiście spadły, ale o to przecież chodziło.

[ Dodano: 2011-08-05, 08:05 ]
Mam jeszcze pytanko, nie chce zakladac nowego tematu. Ile oszukują Wam liczniki, nie sprawdzalem wczesniej, ale po zamianie skrzyni mi oszukuje dokladnie o 5%, zarówno prędkościomierz jak i licznik przebiegu.
  • 0

Moje Hondy

Elite 150 1987r.

Civic B16A 2000r.

CR-V B20Z1 2000r.

Accord K20Z2 2006r.


#47 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:25, 12.08.2011

Jesteś pewny w 100% tego co piszesz, czy tak ci się wydaje?

Jestem pewny na tyle na ile pewny jest koleś, który mi sie chwalił. Ale żeby było jasne. To nie było K20A2 z CTR tylko K20A z EuroR. Jestem pewny, że K20A2 to zupełnie inna bajka. Grzebałem trochę przy CTR i na pierwszy rzut oka widać różnice. Taki mały przykład: Ten motor ma np. zupełnie inaczej skonstułowane chłodzenie, port nie przechodzi przez blok tak jak w K20A. I juz mały problemik bo nawet głupie przewody do chłodnicy nie podejdą, tzn pewnie dałoby się je powyginać ale w jednym miejscu chyba zabrakłoby kilka centymetrów. Subtelnych różnic jest kilka no i oczywiście łapy też nie podchodzą. Co do ECU to już inna bajka. Podejrzewam, że też nie takie super proste. W CL7 przekładasz i ognia. Tak czy inaczej K20A2 na pewno da się wstawić do CL7 bo nie takie hondowe swapy zna świat, ale nie ma mowy, żeby było to tak proste jak wsadzenie doń K20A z EuroR.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq