Alez jak najbardziej. Juz nawet fizyczne zainstalowanie motoru przebiega inaczej. Silnik wchodzi jakby tam byl. Te same lapy, te same mocowania i poduszki nawet. K24 to zupelnie inna bajka.Swap na k20 z euroR raczej nie będzie łatwiejszy niż swap na k24.
Jeden koles (pewnie bylo ich wiecej) w Irlandii zrobil swapa K20A do zwyklego CL7. Z tego co wiem to przekladka byla tak szybka jakby ten silnik tam byl od poczatku. Bardzo niewielkie modyfikacje i niecaly dzien pracy.
Jesteś pewny w 100% tego co piszesz, czy tak ci się wydaje? Kurde leży mi w grażu K20A2, jeżeli ten swap miałby być taki prpsty to może się zdecyduje żeby go wrzucić. Nie wiem jak ze skrzynką, podobno obudowy w Civicach i Accordach są różne więc musi być chyba K20A z EuroRa.
Jak jest np z wyświetlaczem spalania, cały "mózg" tego jest w zegarach, które poprostu dostają sygnał z wtrysków, czy ECU podaje już konkretne informację?
Co dokładnie musiałeś mieć nowego? Skrzynia plus wybierak? Jeszcze coś? Elastyczność się poprawiła? Jak z prędkościami maksymalnymi na poszczególnych biegach?
Wymieniłem samą skrzynię, przy okazji sprzęgło, ale nie było to konieczne. Sorki, wymieniłem jeszcze gałkę
Poprawiło się wszystko. Elastyczność zdecydowanie na +, prędkości oczywiście spadły, ale o to przecież chodziło.
[ Dodano: 2011-08-05, 08:05 ]
Mam jeszcze pytanko, nie chce zakladac nowego tematu. Ile oszukują Wam liczniki, nie sprawdzalem wczesniej, ale po zamianie skrzyni mi oszukuje dokladnie o 5%, zarówno prędkościomierz jak i licznik przebiegu.