Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Bardzo Pilne. Wymiana żarnika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:43, 23.03.2015

czy zapłonnik da sie zdemontować nie wyjmując całej lampy?

Podpinam się z tym pytaniem. Czy ktoś z forumowiczów mógłby udzielić wskazówek jak wymienić zapłonnik (prawy) bez demontażu zderzaka i wyciągania lampy?. Pozdrawiam


  • 0

#17 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:17, 23.03.2015

da się wymienić, sam tak robiłem, i też z prawej strony, nie jestem z tych którzy z byle jakiego powodu rozbierają pół auta, trzeba trochę ręce powyginać ale spokojnie się da, kable są przyczepione pod takim typowym uchwytem, trzeba je (kable oczywiście) wyciągnąć z niego, a później to jedynie wyciągnąć kostkę z przetwornicy, trochę gorzej z montażem, ale zapewniam da się, no chyba że ktos ma ręce jak dwie moje to niestety musi "targać" zderzak


Użytkownik rafisz edytował ten post 11:21, 23.03.2015

  • 0

#18 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:29, 23.03.2015

Witam, dziękuje za odpowiedź. A tę kostkę co wchodzi do przetwornicy wypinałeś też ręką czy pomagałeś sobie jakimś narzędziem (tam jest jakiś zatrzask)? 


  • 0

#19 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:33, 23.03.2015

palcami wyciągałem, a tak samo palcami montowałem, teraz to kilka minut by mi zajęło zdemontowanie i ponowne zamontowanie


  • 0

#20 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:30, 27.03.2015

Jestem po wymianie tego zapłonnika i palników. Faktycznie można bez sciągania zderzaka :). Przy sciąganiu pomogłem sobie szczypcami (zagiętymi), poszło gładko.Z założeniem nowego było trochę zabawy. 

Zapłonnik oryginał w moim aucie to Mitsubishi W3T18071, ja założyłem W3T19471 (w 100% kompatybilny, dodatkowo przewody w oplocie). Pozdrawiam

PS. Przy okazji okazało się, że jest z palników, które miałem był podrabiany tzw. "Philips", co zapewne spowodowało wypalenie gniazda zapłonnika. 


  • 0

#21 MiDDeN

MiDDeN
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Beverwijk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:no idea
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 09.09.2015

To i ja sie podlacze z moim pytaniem- przy wlaczaniu swiatel wlacza sie jedna zarowka od strony kierowcy- druga zapala sie tylko na chwile doslownie 2 sekundy i gasnie. Podmienilem dzisiaj zarowki, wciaz to samo to wyjalem ten kabelek z lewej strony i podlaczylem do prawej, niestety znowu to samo a w lewej dziala. Mialem nadzieje, ze to ten kabel bo miejsce w ktore sie wklada zarowke bylo nadtopione wiec podejrzewalem, ze w tym problem, ale po podmianie wszystkiego wygladaloby na to, ze to przetwornica. Czy ktos mial podobny problem? Troche kosztowalaby mnie wymiana tej przetwornicy bo nie w PL wiec wolalbym sie upewnic na 100%, ze to to. 

Pozdro


  • 0

#22 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:19, 10.09.2015

przetwornica do wymiany.


  • 0

#23 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:44, 10.09.2015

Jak zamieniłeś palnik i zapłonnik  ze sprawnej lampy to pozostaje tylko przetwornica .....


  • 0

#24 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 09:04, 10.09.2015

W Warszwie jest koles ktory sprzedaje przetwornice i zaplonniki do ASO. Nowa przetwornica 400zl a nowy zaplonnik 300zl. Jak chcesz pisz na pw dam Ci kontakt do niego. Kupowalem u niego osobiscie i polecam.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#25 MiDDeN

MiDDeN
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Beverwijk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:no idea
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 10.09.2015

Sorry, ale jeszcze nie bardzo rozumiem slownictwo ;) palnik? Bo pojawilo sie to slowo pare razy a nie rozumiem co to znaczy do konca. 

Zarnik - zarowka a zaplonnik to ten kabelek, palnik to inna nazwa zarnika?

Jeden kumpel mi powiedzial, ze jesli przetwornica jest walnieta to nie powinna sie wlaczac lampa ani razu dlatego pytam ^^

 

I jeszcze jedno co myslicie o zakupie uzywanej przetwornicy?


Użytkownik MiDDeN edytował ten post 09:11, 10.09.2015

  • 0

#26 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:10, 10.09.2015

do polifta jest inna przetwornica niż do przedlifta ;) 


  • 0

#27 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:22, 10.09.2015

..a zapłonnik to ta puszka która trzyma się na końcu jarznika :-)
  • 0
                       

#28 MiDDeN

MiDDeN
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Beverwijk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:no idea
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:49, 11.09.2015

a ten kabel w takim razie to co ?^^ ja tam zadnej puszki nie widzialem ani nie podmienialem

 

co sadzicie o uzywanej przetwornicy?


  • 0

#29 Nazollo

Nazollo
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:11, 14.09.2015

a ten kabel w takim razie to co ?^^ ja tam zadnej puszki nie widzialem ani nie podmienialem

 

co sadzicie o uzywanej przetwornicy?

Heja,

 

Ja musiałem w moim Aco założyć całą instalacje do xenonów bo kupiłem z wymontowaną ( gdzieś na forum jeszcze jest mój temat ) , czyli przetwornice / zapłonniki / D2S Osrama.

Kupiłem od jednego z naszych forumowiczów, póki co wszystko działa. Obejrzyj tylko dokładnie tą przetwornicę, czy nie jest masakrycznie pordzewiała itp itd.

Dodatkowo przy montażu zwróć uwagę aby trochę tam uszczelnić przy wtyczce/mocowaniach, moim zdaniem są tam szpary przez które niefortunnie może się dostać woda ( przetwornice są pod lampą ) i zdecydowanie skrócić jej żywotność.

 

Pozdro,

 

Marcin


Użytkownik Nazollo edytował ten post 00:12, 14.09.2015

  • 0

#30 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 02.04.2019

Czyli z tego co rozumiem żeby wymienić żarnik od strony pasazeea trzeba zdjąć zderzak lub próbować przez tą małą szparę wymienić? Dzisiaj wymieniłem od kierowcy i nie było źle z dojściem ale od pasażera przełożyłem na jutro żeby poczytać czy jest jakiś patent na to😉
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq