Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Brak reakcji na wciśnięcie pedału gazu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 02.08.2011

3 lata temu wymieniłem tą pierwszą bo siadła grzałka...Wymieniłem na NGK zamiennik oczywiście bo 800 stów za takie małe coś nie chciałem płacić...Wyczytałem,że sondę też można przeczyścić więc to też kiedyś drogą eliminacji spróbuję zrobić...Tą drugą oczywiście bo zakładam,że pierwsza jest dobra...Samochód kupiłem z już uszkodzoną tą pierwszą więc nie wiem czy zakładając nieoryginalną jest jakaś różnica,ale wydaje mi się,że nie...Pewności nie mam... :eee
  • 0
kristo

#17 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:07, 02.08.2011

jeśli sonda reaguje wolniej to fakt - mogą być jakieś rozbieżności przy dodawaniu gazu. wydaje mi się jednak, że na vtecu silnik pracuje w open loop i nie bierze pod uwagę wskazań sondy przy wot. jeśli więc na vtecu są też objawy zamulenia przy wciśnięciu pedału w podłogę to przyczyny bym szukał gdzie indziej.
  • 0

#18 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:30, 02.08.2011

nie no śmiem się nie zgodzić, wskazania sondy są brane pod uwagę w całym zakresie obrotów
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#19 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 02.08.2011

z moich obserwacji i z tego co mi się udało gdzieś wyczytać to jednak nie :) po obserwacji afru, mogę śmiało powiedzieć, że sonda koryguje wskazania do 4000 obrotów. czy to delikatne przyspieszanie, czy wot. jednak na vtecu przy wot afr trzyma się sztywno, co do 0.1. i z tego co pamiętam to przy n/a komputer ma to ustawione chyba na 13, czy 13.5.
  • 0

#20 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 02.08.2011

Tym bardziej,ze owe objawy wystepuja natychmiast gdy sonda jest zimna i podobno wtedy jeszcze nie dziala...
  • 0
kristo

#21 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:10, 10.08.2011

W kazdym razie u mnie tak sie dzieje nie zaleznie czy silnik jest zimny czy cieply.Delikatne dodawanie gazu lub pompowanie nim daje duzo lepszy efekt niz wcisniecie w podloge...a moze w dolocie trzeba szukac przyczyny??jakas nieszzczelnosc czy przeplywomierz??pomozcie panowie bo mam 155 koni pod maska a nie bardzo jest czym wyprzedzic jak trzeba szybko...Pozdro

[ Dodano: 2011-10-02, 21:59 ]
No wiec tak u mnie usterka wykryta...Po pierwsze w serwisie okazalo sie ze regulacja zaworów pomogla; mialy zbyt mala szczeline i nie domykaly sie.Samochod teraz śmiga az glupio:)ale przy okazji niestety wykryto uszkodzony wydechowy walek rozrzadu(uszczerbana jedna z krzywek)i ciekaw jestem jaki to ma tez wplyw na moc silnika?no i czy wiecie moze co sie moze stac jesli bende z tym jezdzil?ktos mial cos takiego moze?Pozdro
  • 0

#22 yoski1

yoski1
  • Nowy
  • 28 postów
  • Skąd:Szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:42, 06.11.2012

Witam serdecznie PAnowie i PAnie

posiadam accorda VI gen z motorem 1,8
od dłuższego czasu miałem problem z zamulaniem silnika - nie reagował na pedał gazu np.: wsiadałem rano spod domu do auta, dojeżdżałem do skrzuzowania, redukcja i wielkie nic przez ok 3-4 sekund.

pomijając fakt, że jest to bardzo uciążliwe było to też niebezpieczne.

biegałęm z tym problemem po warsztatach jak żyd po pustym sklepie i nikt nie mógł mi pomóc:

zrobiłem nast sprawy:
- rozrząd
- sprzęgło
- czyściłem EGR
- czyściłem Silnik krokowy
- rozkręcałem katalizator - chciałem wymienić, ale jest elegancki
- sprawdzałem sondy i całą masę innych bajerów.

co się okazało... pojechałem do kumpla - i on zrobił 2 rzeczy:
- rozkręcił i wyczyścił porządnie przepustnicę
- WYMIENIŁ PALEC I KOLÓŁKĘ - po tym zabiegu objawy ustały a auto chodzi jak szalone :)

radzę spróbować przed wymianą sondy, kata itp... palec jest tańszy :)

zajęło mi to rok ale w koncu jestem zadowolony.

mam nadzieję, że komuś pomogłem
pozdrawiem
  • 0
yoski1
------------------------
www.wrapcar.pl - profesjonalne oklejanie aut
www.produkcjareklam.com

#23 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:20, 07.11.2012

Być może mi pomogłeś, mam troche inne objawy ale też podejrzewam palec rozdzielacza m.in. Mój wątek tutaj - http://www.accordklu...pic.php?t=37478

Dzięki, sprawozdania z UDANYCH napraw wraz z opisem objawów są zawsze cenne :ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq