Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Brak reakcji na wciśnięcie pedału gazu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 07.07.2011

Witam.Pomijając dolegliwości z zamulaniem silnika,które widzę,że ma wielu moja hania sporadycznie nie chce reagować na wciśnięcie pedału gazu...Zdarza się to tylko przy delikatnym operowaniu gazem i sprzęgłem.Nauczyłem się to już niwelować odpowiednim operowaniem,ale problem jest...Wogóle to jest tak,że muszę pozwolić wejść silnikowi delikatnie na obroty i dopiero puścić sprzęgło bo w przeciwnym razie go tak jakby zdławi,a wtedy sprzęgło mogępuścić do końca,a gaz nie reaguje nawet do 2/3.Jak wcisnę do końca to w końcu zareaguje...Mam wrażenie że ten gaz i zamulanie mają coś wspólnego ze sobą.Czy ktoś ma coś podobnego?
  • 0
kristo

#2 longi12

longi12
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:kołobrzeg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 07.07.2011

U mnie występuje coś podobnego czasami jakby nie reagowała na pedał gazu, zawsze z wolnych obrotów i po uruchomieniu silnika, muszę przegazować w przeciwnym razie nie ma siły ruszyć. Podczas przegazowania czuć jakby paliwa nie dostawał bo słabo wchodzi na obroty, spotkał się koledzy może ktoś z takimi objawami? Czyżby sonda spała?
  • 0

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:27, 07.07.2011

też tak czasem mam, już się nauczyłem z tym jeździć
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 07.07.2011

Na pewno coś przysypia w naszych haniach...jak widzę to nie ma fachowca,który by na 100% wiedział co?Można tylko wymieniać po kolei wszystko lub próbować korzystać z wszystkich porad,ale i tak nie mogę się nadziwić,że ktoś po tylu opiniach nie ogarnął tematu...ostatnio już mnie nachodzą myśli,że może by zdradzić moją Hanię z jakąś inną,sprawniejszą... :roll:
  • 0
kristo

#5 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 07.07.2011

Sprawdźcie linkę, która uchyla motyle w przepustnicy...
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#6 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 07.07.2011

Linka u mnie jest ok. Przypuszczam,że u innych też...To jest tak jakby jakiś czujnik był zabrudzony na jakiejś powierzchniowych i podawał niewłaściwe dane do komputera przez co silnik pracuje raz lepiej,a raz gorzej...
  • 0
kristo

#7 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 07.07.2011

To może TPS szwankuje?
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#8 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 07.07.2011

Wiem co to TPSA;ale TPS niestety nie... ;-)
  • 0
kristo

#9 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:23, 07.07.2011

Throttle Position Sensor czyli czujnik położenia przepustnicy.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#10 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 07.07.2011

A to się da wyczyścić czy trzeba wymienić?Generalnie dobrze jest coś przeczyścić,a potem już wszystko dobrze działa ;-)
  • 0
kristo

#11 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 07.07.2011

Przeczyść przepustnicę na dobry początek.

Może TPS szwankuje, jak pisałem -- tutaj masz opis jak pomierzyć napięcia: http://hondaswap.com.../obd1guide.html
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#12 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:05, 01.08.2011

Witam tez sie przylacze:)u mnie jest tak ze jesli rownomiernie dodaje gazu to ladnie przyspiesza a jak dam od razu w podloge to zamula strasznie i wogole nie czuje tej mocy ktora jest.A wiecie moze jak sie czysci przepustnice?bo w moim poprzednim samochodzie mazdzie psikali mi specjalnym srodkiem w dolot w trakcie pracy silnika...czy tak sie to robi czy glupoty gadam?Pozdro
  • 0

#13 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:33, 02.08.2011

Ja tak robiłem, przepustnica czyściutka. Tylko miałem kłopot bo ten cały syfek chyba dostał się do silnika krokowego i miałem straszną jazdę z falującymi obrotami (1000-2000). Lepiej chyba jednak to wszystko porozkręcać i wyczyścić zdemontowane.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#14 kristo

kristo
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:COUPE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:07, 02.08.2011

Przepustnice lepiej rozkrecic...Na forum jest na pewno mnostwo porad jak to zrobic...Ja to zrobilem sam,ale nie pomoglo.Pozostaje satysfakcja,ze czysta jest:)Z tym gazem tak jak piszesz-gdy dodaje sie go rownomiernie to ladnie przyspiesza,a gdy sie depnie to zamula...Cos w tych silnikach zapewne po pewnym czasie eksploatacji nie nadaza z wlasciwym przeliczaniem parametrow...Mam nowe kable swiece i filtry,a teraz wymienie jeszcze palec i kopulke bo to duzo nie kosztuje i zobacze,a potem sprawdze ten map sensor bo na razie nie mam jak tego zrobic...Najlepiej przeczyscic wszystko o czym pisali na forum to moze pomoze :-/ Gdybym mial czas to z checia bym to wszystko zrobil bo lubie to po prostu...A moze wystarczy powiedziec hokus pokus i sie ja odczaruje ;-) To zrobie na koncu :-) .Pisze z komorki bez polskich znakow...
  • 0
kristo

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:23, 02.08.2011

Cos w tych silnikach zapewne po pewnym czasie eksploatacji nie nadaza z wlasciwym przeliczaniem parametrow..


sonda lambda :-)
to ona odpowiada tak naprawdę za skład mieszanki
z wiekiem ona staje sie "leniwa" za wolno reaguje na zmiane warunków
podmieńcie sobie sonde i sprawdźcie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq