XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hałas w tylnej części nadwoza
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:48, 22.08.2011
#17
Napisano 18:44, 07.09.2011
#18
Napisano 22:38, 07.09.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#19
Napisano 09:49, 08.09.2011
[ Dodano: 2011-09-08, 10:52 ]
Dodam, że u mnie po zaciągnięciu ręcznego na pierwszy ząbek stuki ustają
#20
Napisano 10:08, 08.09.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#21
Napisano 11:24, 08.09.2011
#22
Napisano 15:36, 08.09.2011
#23
Napisano 15:36, 08.09.2011
#24
Napisano 16:12, 08.09.2011
ja tez pamietam taki watek ale tam chyba byla kwota 200 zł przynajmniej tak mi sie wydaje
Mam tendencje do ubarwiania
#25
Napisano 18:05, 09.09.2011
Jeżeli obluzowały się blaszane wieszaki/uchwyty linek/pancerzy to faktycznie nie są dostępne oddzielnie (tylko razem z linką) ale może wystarczy je dogiąć a nie wymieniać całą linkę ? A może po prostu linki są za mało naciągnięte/źle wyregulowane (i np. latają swoim w pancerzu przy zwolnionym ręcznym) ? To bym podejrzewał u siebie w pierwszej kolejności - jeżeli mój samochód stoi na górce to muszę zaciągnąć prawie do ostatniego ząbka żeby nie zjeżdżał. Podniesienie dźwigni o ząbek czy dwa (poza eliminacją tego dźwięku) nie daje żadnego efektu w zakresie hamowania (poza ostrzegawczym pikaniem w czasie jazdy).
Dodam jeszcze, że dokładnie ten sam problem miałem w HA VI i przez 3 lata nie wpadłem na to, żeby sprawdzić czy zaciągnięcie ręcznego kasuje to pukanie z bagażnika. I ręczny działał podobnie.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#26
Napisano 12:09, 10.09.2011
Po długich bojach i poszukiwaniach udało się rozwiązać problem - teraz jest błoga cisza testowałem już kilkukrotnie na drodze brukowej, na której zawsze hałasowało.
Udało mi się zostawić autko na kilka dni do zaufanego mechanika, który sprawdził cały spód auta i podokręcał wszystkie elementy. Za moją sugestią sprawdził również prowadnice linek i tam było wszystko w jak najlepszym porządku. Niestety nie był w stanie stwierdzić na 100%, który to element był przyczyną, jednak wskazał najprawdopodobniej na osłony tłumika.
Proponuję sprawdzić najpierw te elementy.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w zdiagnozowaniu
#27
Napisano 17:13, 26.08.2012
Jeżeli obluzowały się blaszane wieszaki/uchwyty linek/pancerzy to faktycznie nie są dostępne oddzielnie (tylko razem z linką) ale może wystarczy je dogiąć a nie wymieniać całą linkę ? A może po prostu linki są za mało naciągnięte/źle wyregulowane (i np. latają swoim w pancerzu przy zwolnionym ręcznym) ?
Odgrzeję kotleta dla potomnych
To co piszesz jest moim zdaniem najbliższe prawdy. Przez ostatnie kilka miesięcy też zmagałem się z tym problemem i też nic nigdy nie udało się znaleźć - zawiecha w porządku. Ostatnio pękł mi pancerz w prawej lince ręcznego przy zacisku i musiałem wymienić linkę - po operacji jest błoga cisza Także na 100 % te dźwięki pochodzą od linek/prowadnic/zaczepów, itp. Gdyby ktoś miał z tym jeszcze problem to tam szukać przyczyny w pierwszej kolejności.
#28
Napisano 14:20, 16.09.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych