Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Honda Accord Coupe 99r. 3.0 v6 automat - problem ze skrzynią


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:35, 24.08.2009

niestety skrzynia o symbolu B7XA była montowana tylko i wyłącznie w accordach coupe 3.0 od 98r. do 2001 lub 02 a zdobyć taką skrzynie (sprawną) to "troche" problematyczna sprawa,sam przerabiałem ten temat....
  • 0

#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:22, 30.09.2009

Problematyczna to mało powiedziane ! Ja swoja hondke mam w końcu naprawioną, trwało to cholernie długo, ale jezdzi bez problemu. To mój ostatni automat ! Chetnie bym to zamienił na taka sama tylko 2.0 w manualu. Budę ma śliczną :-D
  • 0

#33 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:37, 30.09.2009

Problematyczna to mało powiedziane ! Ja swoja hondke mam w końcu naprawioną, trwało to cholernie długo, ale jezdzi bez problemu. To mój ostatni automat ! Chetnie bym to zamienił na taka sama tylko 2.0 w manualu. Budę ma śliczną :-D


A czy możesz zdradzić, co popsute w Twoim automacie? Mój działa idealnie, ale wolałbym wiedzieć czego się wystrzegać :-?
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#34 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:46, 30.09.2009

quicksilver77 w pyte jest rzeczy ,które mogą się sypnąć także lepiej się koncentruj na tym,żeby wszytko było na czas i obsługiwane jak trzeba,wtedy nie będziesz się warsztatami przejmować i tym co może się zepsuć.
  • 0

#35 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:03, 30.09.2009

koncentruj na tym,żeby wszytko było na czas i obsługiwane jak trzeba


Tak też się staram. Nie wachluję biegami, staram się jeździć płynnie i za bardzo nie katować samochodu obrotami (no, może czasami sobie pozwalam na odrobinę szaleństwa :mrgreen: ), ale... to moje pierwsze spotkanie z automatem, więc wolę się kilka razy dopytać, aby mi w pamięć zapadło. Jak to mówią: kto pyta nie błądzi ;-)
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#36 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:07, 30.09.2009

To poczytaj sobie jakieś artykuły jak jeździć automatem(sam je czytałem nie raz) ,jak obsługiwać itp. są nawet na forum jakieś filmiki,może widziałeś.
  • 0

#37 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:13, 30.09.2009

są nawet na forum jakieś filmiki,może widziałeś


Tak, widziałem i staram się stosować w praktyce te wszystkie rady.

OK, trochę zboczyliśmy z tematu. Co było popsute w automacie kolegi chemicals1, już doczytałem (coś mi dzisiaj kiepsko idzie przeszukiwanie tematów :-/
)
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#38 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:36, 30.09.2009

A czy możesz zdradzić, co popsute w Twoim automacie? Mój działa idealnie, ale wolałbym wiedzieć czego się wystrzegać :-?

Opisany problem masz w moim pierwszym poście. Dodam że autkiem jezdziłem normalnie bez katowania, problem powstał z dnia na dzień. Podobno pierwsze co siada w tych skrzyniach to elektrozawory od tego sie zaczyna no i poleciało wszystko. Cztery miesiące szukania skrzyni w "normalnej" cenie skończyło sie remontem starej, może to i lepiej przynajmniej wiem co tam naprawione. To mój drugi automat i drugi który sie popsuł :evil: Pech albo jakieś fatum, wie jedno to OSTATNI automat w moim życiu :D
  • 0

#39 Fuj

Fuj
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 23.08.2010

Szukam dobrego warsztatu we Wrocławiu - problem jak w temacie - olej zmieniałem jakieś 10k temu. Dodam że nigdy skrzynia nie chodziła "wzorowo" (mam też galanta w automacie i jest bez porównania).
  • 0

#40 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:18, 23.08.2010

Fuj jaki teoretycznie ma przebieg Twój Accord ? tak z ciekawości pytam.
  • 0

#41 Fuj

Fuj
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:33, 23.08.2010

teoretycznie 137k
  • 0

#42 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:37, 23.08.2010

Może do nich zadzwoń i spytaj co i jak
http://www.syltom.com.pl/?i=kontakt
  • 0

#43 Fuj

Fuj
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:42, 23.08.2010

Tak właśnie zamierzam (też ich znalazłem). Problem nie jest jeszcze mocno odczuwalny ale wolę nie czekać aż kucnie na amen. Dzisiaj pierwszy raz od zakupu polatałem trochę na D3 żeby sprawdzić czy jest tak samo jak D4 i okazuje się że nie! D3 zmienia biegi bez problemu a może to kwestia temperatury albo przypadku.
  • 0

#44 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:47, 23.08.2010

Teoretycznie nie ma żadnej różnicy między D4 i D3,na D3 po prostu skrzynia będzie jeździć do 3 biegu.
Wymieniałeś już olej w skrzyni?
  • 0

#45 Fuj

Fuj
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 23.08.2010

zastanawiam się nad wymianą "dynamiczną" tzn. na chodzącym silniku - podobno tą metodą jednorazowo wymienia się 100% oleju.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq