XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy to normalny widok ? (zielone wnetrze parownika)
#16
Napisano 12:32, 29.06.2011
Jeszcze tylko muszę ten odpływ sprawdzić, bo coś go nie widzę, muszę z kanału skorzystać
#17
Napisano 13:46, 29.06.2011
wykorzystaj zbliżające się upały i wyczyść porządnie.
tak to ustrojstwo jest skonstruowane, że powietrze wpływające do kabiny zawsze przechodzi przez parownik.
oddychasz tym świństwem nawet zimą.
ja dodatkowo wyczyściłem skraplacz i efektywność klimy znacznie wzrosła.
(jest jeszcze opcja: rozkręcić plastiki i podjechać do serwisantów klimatyzacji przemysłowej. Mają porządne środki
napryskają Ci na parownik albo wstawią ozonator wykorzystywany do dużych pomieszczeń - efektywność jest tak duża, że wystarczy kilkanaście minut)
#18
Napisano 14:34, 29.06.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#19
Napisano 18:55, 29.06.2011
kiniusz, gdy by to był gaz, to by klima juz nie działa przy takim ubytku. Podejrzewam ze klima dawno nie była serwisowana itp. jak kupilem to wymieniłem filtr i oczyściłem pole pod filtrem bo tez było zielono, nie zdałem sobie sprawy ze to "bakterie"
#20
Napisano 09:16, 30.06.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#21
Napisano 05:55, 04.07.2011
bo znowu mi się "zalęgła mysz" to samo co miałem w zeszłym roku jak czynnik spierniczył. Chyba bez rozbiórki sie nie obędzie, a tak chciałem sie przed tym uchronić :-/że to olej z barwnikiem
PS. czy ktoś wie jak się demontuje parownik ?
#22
Napisano 08:31, 04.07.2011
pzdr
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#23
Napisano 12:20, 04.07.2011
No co Ty chyba ze masz raczki z gumy tam ciężko dłoń przecisnąć a co tu o wymianie o ringów mowa.Ale może uda się rozkręcić i wymienić te oringi na zaworze rozprężnym (bo to chyba ich wina) przez otwór od filtra kabinowego.
Z tego co patrzyłem jak czyściłem to chyba wystarczy odkręcić śrubki na dole i gorze i odkręcić przewody od klimy. W ESM-ie nic nie piszą o demontażu deski
#24
Napisano 08:32, 05.07.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#25
Napisano 09:02, 06.07.2011
No tak ale ze by się dostać do tego zaworku to trzeba cała obudowę parownika zdemontować, inaczej się nie dostaniesz i właśnie o to mi chodzi, jak tego dokonać, bo ESM-ie wydaje sie to byc prosteto jest wszystko w obudowie
#26
Napisano 12:42, 06.07.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#27
Napisano 13:31, 06.07.2011
#28
Napisano 08:52, 17.07.2011
#29
Napisano 07:41, 19.07.2011
Tak serio to zamierzam to robić w sierpniu albo wrześniu, na razie z czasem kiepsko stoję.
Ale jak byś był pierwszy to napisz jak dostałeś się do tego
[ Dodano: 2011-08-03, 07:42 ]
Moze komuś się przyda. Aby wymienić zawór rozprężny i wyczyścić wnętrze odkręcamy na dole 4 śrubki i na górze 2, w przegrodzie silnikowej odkręcamy przewody od klimy wychodzi nam parownik bez problemu. Jak jest wymontowany odkręcamy śrubki łącznie 5 i ściągamy zatrzaski łącznie 3. Ściągamy górę i mamy juz wszystko na wierzchu, wiec można wyczyścić i wymienić zawór.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych