Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Potrzeba pomoc przy podłączeniu uniwersalnego sterownika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 mxgts

mxgts
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 22.06.2011

Witajcie
tak się niestety skłąda ze mój accord nie ma oryginalnych pilotów do otwierania/zamykania auta, więc zakupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka i zmagam się teraz z jego montażem :)

jak na razie dzięki świetnemu manualowi napisanego przez użytkownia Seth zdjąłem bebechy z drzwii i dobrałem się do oryginalnej centralki
Dołączona grafika

do starej centralki ida takie kable:


Dołączona grafika

czarny
biało czerwony
ciemno zielono czerwony
jasno zielono czerwony
niebieski
filoteowy


natomiast z nowej centralki wychodzą mi takie kable

czarny
czerwony

pomarańczowy
biały
żółty

pomarańczowo czarny
biało czarny
żółty czarny

2 brążowe do kierunkowskazów

jak to podłączyć ??? które kable z którymi spiąć żeby to działało :?:
  • 0

#2 nitro666

nitro666
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 22.06.2011

jezeli moge Ci cos podpowiedziec to zrób tak jak ja zrobilem mianowicie podepnij centralke wedlug schematu + i - itd zamontuj równolegle zwykly silownik za 5 zl w drzwiach kierowcy podepnij do nowej centralki i masz gotowe bez kombinowania szukania i ciecia przewodów mam juz tak 2 rok jezeli ktos Ci tu napisze który kabel jest do zamykania który do otwierania i czym sterowane to moze Ci sie uda w ta kostke wpiac w kazdym razie powodzenia
  • 0

NiTrO


#3 mxgts

mxgts
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:37, 23.06.2011

kable już przeciąłem :mrgreen: więc będe chciał to spiąć... w poprzedniej Hondzie też zakłądałem w taki sposób i działało :)
tylko tu kurde kolory kabelków mi się nie zgadzają, i mam inny model sterownika...

Dołączona grafika

napięcie jest na 3 kablach
czarnym ( jak mniemam to będzie masa )
biało czerwonym ( chyba +12 )
i na jasno zielono czerwonym :-? i tu właśnie nie wiem WTF :roll:

schematy do nowej centralki do podpięcia mam takie
Dołączona grafika
albo
Dołączona grafika

o ile dobrze to ogarniam to kabli pomarańczowy i pomarańczowo czarny wogule nie podpinam :shock:

no i jak to jest sterowane + czy masą ??? próbuję to wybadać ale mam wątpliwosći :sl

ma ktoś pomysł jak to spiąć :?:


kable z nowej centralki \\\ z starej centralki

czarny - czarny
czerwony -

pomarańczowy -
biały -
żółty -

pomarańczowo czarny -
biało czarny -
żółto czarny -

doradźcie coś :idea:
  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:31, 23.06.2011

bierzesz żarówkę 5Wat albo próbówkę z neonówką. Czarny to masa w instalacjach, plus tak jak napisałeś biało -czerwony powinien być., żaróweczką wszystko sprawdzisz:) Przykładasz jeden kabelek do minusa a drugi od żarówki do tych co zostało i zobaczysz co si ę dzieje, potem zmiana , jeden kabelek do plusa a drugi do reszty dotykasz . Wtedy będziesz wiedział co i jakim potencjałem jest wyzwalane. A żaróweczka będzie działać jako zabezpieczenie.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:49, 24.06.2011

witam!

Wiec ja radze tak:

zostaw orginalny silownik w drzwiach kierowcy!

i do tego zamontuj nowy ktory jest na pilota.

Warto tak zrobic, bo juz nie masz kombinowania z kablami tzn. jak masz nowego pilota wciskasz go, silownik powiedzmy otwiera drzwi (przesuwajac ciegna od starego centralnego wyzwala na nim sygnal i w reszcie drzwi wszystko dziala jak powinno.

wiec twoim zadaniem jest zalozenie silownika (bo rozumiem ze ten orginalny nie ma sily otw/zam drzwi)

plusem tego rozwiazania jest tylko podanie napiecia na nowa centralke. wiec nie masz za duzo kombinowania z kablami.



gdy juz niestety rozmontowales org silownik w drzwiach kierowcy to zamontuj nowy, i musisz orginalna centralke rozlaczyc (jest ona pod schowkiem pasazera po prawej stronie za belka.

standardowe silowniki b ez problemu idzie zamontowac z tylu, z przodu tez idzie, troche trudniej ale da rade, podlaczajac sie do ciegna od guzika w drzwiach.

jedynie uwazac pozniej musisz czy mozna otworzyc szybe i nie haczy o siłownik.
  • 0

#6 mxgts

mxgts
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 24.06.2011

:mrgreen: po niemal dwóch dniach prób, cięcia kabli, lutowania, demontażu niemal całego wnętrza, ehh wqr*** sięgalo już zenitu ale działa 8-) udało się :idea:
:arrow: i obeszło się bez dodatkowego siłownika, :!: :radocha: :radocha:
wszystko co potrzebne jest w aucie tylko kwestia odpowiednio to pospinać... kierunki też działają i to co najdziwniejsze bez podpinania kabli od nowej centralki do nich :shock: i nawet okazuje się że mam siłownik do klapy bagażnika :shock: , ale z jego podpięciem mam jeszcze małe wątpliwości co do tego jak go podpiąć :-?
ale jest :) i już nie muszę gmyrać kluczykiem by otworzyć auto :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq