XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Potrzeba pomoc przy podłączeniu uniwersalnego sterownika
#1
Napisano 18:19, 22.06.2011
tak się niestety skłąda ze mój accord nie ma oryginalnych pilotów do otwierania/zamykania auta, więc zakupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka i zmagam się teraz z jego montażem
jak na razie dzięki świetnemu manualowi napisanego przez użytkownia Seth zdjąłem bebechy z drzwii i dobrałem się do oryginalnej centralki
do starej centralki ida takie kable:
czarny
biało czerwony
ciemno zielono czerwony
jasno zielono czerwony
niebieski
filoteowy
natomiast z nowej centralki wychodzą mi takie kable
czarny
czerwony
pomarańczowy
biały
żółty
pomarańczowo czarny
biało czarny
żółty czarny
2 brążowe do kierunkowskazów
jak to podłączyć ? które kable z którymi spiąć żeby to działało
#2
Napisano 22:08, 22.06.2011
NiTrO
#3
Napisano 13:37, 23.06.2011
tylko tu kurde kolory kabelków mi się nie zgadzają, i mam inny model sterownika...
napięcie jest na 3 kablach
czarnym ( jak mniemam to będzie masa )
biało czerwonym ( chyba +12 )
i na jasno zielono czerwonym i tu właśnie nie wiem WTF
schematy do nowej centralki do podpięcia mam takie
albo
o ile dobrze to ogarniam to kabli pomarańczowy i pomarańczowo czarny wogule nie podpinam
no i jak to jest sterowane + czy masą ? próbuję to wybadać ale mam wątpliwosći
ma ktoś pomysł jak to spiąć
kable z nowej centralki \\\ z starej centralki
czarny - czarny
czerwony -
pomarańczowy -
biały -
żółty -
pomarańczowo czarny -
biało czarny -
żółto czarny -
doradźcie coś
#4
Napisano 21:31, 23.06.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:49, 24.06.2011
Wiec ja radze tak:
zostaw orginalny silownik w drzwiach kierowcy!
i do tego zamontuj nowy ktory jest na pilota.
Warto tak zrobic, bo juz nie masz kombinowania z kablami tzn. jak masz nowego pilota wciskasz go, silownik powiedzmy otwiera drzwi (przesuwajac ciegna od starego centralnego wyzwala na nim sygnal i w reszcie drzwi wszystko dziala jak powinno.
wiec twoim zadaniem jest zalozenie silownika (bo rozumiem ze ten orginalny nie ma sily otw/zam drzwi)
plusem tego rozwiazania jest tylko podanie napiecia na nowa centralke. wiec nie masz za duzo kombinowania z kablami.
gdy juz niestety rozmontowales org silownik w drzwiach kierowcy to zamontuj nowy, i musisz orginalna centralke rozlaczyc (jest ona pod schowkiem pasazera po prawej stronie za belka.
standardowe silowniki b ez problemu idzie zamontowac z tylu, z przodu tez idzie, troche trudniej ale da rade, podlaczajac sie do ciegna od guzika w drzwiach.
jedynie uwazac pozniej musisz czy mozna otworzyc szybe i nie haczy o siłownik.
#6
Napisano 20:41, 24.06.2011
i obeszło się bez dodatkowego siłownika,
wszystko co potrzebne jest w aucie tylko kwestia odpowiednio to pospinać... kierunki też działają i to co najdziwniejsze bez podpinania kabli od nowej centralki do nich i nawet okazuje się że mam siłownik do klapy bagażnika , ale z jego podpięciem mam jeszcze małe wątpliwości co do tego jak go podpiąć
ale jest i już nie muszę gmyrać kluczykiem by otworzyć auto
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych