Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ściąga w lewo, na nierównościach kierownica sama skręca ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:05, 14.03.2012

Te lepsze były założone na przód. Obony wyważone i ciśnienie ok. Podjadę jeszcze do znachora starej daty na zbieżność.
Bo po wyjęciu wahaczy zbieżność była ustawiona, ale ja tym wartością z komputera za bardzo nie wieże. Dodatkowo na tych zimówkach co zdjąłem było widać jak by opona była trochę zdarta od wewnątrz... A u tego Pana do którego mam zamiar jechać jeździłem zawsze z innymi autami i bez komputeryzacji ustawiał zbieżność idealnie ;]
  • 0

#17 wdblast

wdblast
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Płock
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:33, 25.03.2012

zakładałem ten temat trochę czasu temu, w międzyczasie była zima i nowe felgi plus nowe opony- zero ściągania, teraz przyszło lato, alufelgi plus letnie opony- ściąga, pewnie szykuje się zakup nowych opon ? ale to ciągnie dość mocno, napewno nie tak jak wcześniej w poprzednie lato :/ a tam szkoda gadać, na dodatek uklad wspomagania się zapowietrza, pompa cicha niby a kierownicą ciężko kręcić, trochę hałasowała przy dużych mrozach ale teraz cicho a wspomaganie słabe :/ już mnie to wszystko zaczyna wkurzać, cz możliwe żeby goście jak regulowali zawory w ASO odłączyli pompę i by się zapowietrzyła czy coś ? czy po prostu nastał koniec pompy ?
  • 0

#18 zbynek

zbynek
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Radom\Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 27.03.2012

czy po prostu nastał koniec pompy ?

Próbowałeś wymieniać płyn? Mogła gdzieś woda się dostać do płynu i pompa dostała w pi**e podczas dużych mrozów. Wymień płyn i zobaczysz. Jak to nie pomoże to pewnie będzie trzeba regenerować pompę bo nie opłaca kupować się nowej ponieważ to kilka ładnych stówek kosztuję.
  • 0

#19 ble

ble
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:szkocja
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:FR-V
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 18.04.2012

Nie chce zakladac nowego tematu, moze to odpowiednie miejsce zeby zapytac.
Czy ktos moglby mi wytlumaczyc na czym dokladnie polega ustawienie zbieznosci przednich kol?
Mam nieszczescie mieszkac na malej szkockiej wsi, jeden mechanik sie tym w ogole nie zajmuje, drugie potrzebuje 2 godzin i chce za to 60 funtow, przed trzecim ostrzegaja mnie wszyscy.
W koncu dotarlem do stacji serwisowej typu kwik fit, gosc przestawil mi oba kola na 1 stopien do srodka-efekt- kierownica krzywo i sciaga jak sciagalo na lewo.
Pojechalem z reklamacja- jedno kolo zostalo ustawione 1,5 do srodka drugie 1.5 na zewnatrz, na tylnej podzialce rowno.(za pierwszym razem 6 i 9, za drugim z dwoch stron 7.5)-czy to jest prawidlowe ustawienie i przyczyny sciagania szukac gdzie indziej czy nadal ustawiac zbieznosc tylko juz w innym warsztacie?
Nadal kierownica lekko krzywo i auto podczas przyspieszania sciaga ale tym razem w prawo zamiast w lewo jak wczesniej
Zamienilem stronami opony, nic nie pomoglo. Wydaje mi sie ze jezdzac na oponach zimowych tego efektu nie bylo, letnie 205 a zimowe 195.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq