XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ściąga w lewo, na nierównościach kierownica sama skręca ?
#1
Napisano 20:27, 21.06.2011
Mam taki problem jak w temacie, na prostej samochód lekko ściąga w lewo, wymienilem sworznie bo podobno były już zużyte, zrobiona zbieżność, jutro skoczę zamienić koła z przodu miejscami, ale nie wiem czy to coś pomoże.
Dziś zauwazyłem coś jeszcze, jadąc po progach zwalniających i nierównościach kierownica praktycznie sama skręciła mi w lewo, może mi się wydawało bo jakiś przewrażliwiony jestem, ale czy to może mieć coś wspolnego ze sobą ?
Jeżeli tak, jaka może być przyczyna, jakaś konkretna część zawieszenia siedzi ?
#2
Napisano 06:58, 22.06.2011
co do ściągania na prostej no to juz inna bajak - poczytaj na forum jest kilka takich przypadków,
a u siebie sprawdź wszystko związane z zawieszeniem i geometria kół łacznie ze stanem bieżnika na oponach - czy jednakowe ciśnienia no i przede wszystkie czy jednakowe opony na osiach
#3
Napisano 20:15, 22.06.2011
dzięki
#4
Napisano 22:03, 25.06.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5
Napisano 22:37, 25.06.2011
Nankang
Mam własnie Nankangi NS-2 w Ibizie (205/45/16) i powiem że nie są złe jak za te pieniądze. Fakt na mokrym mogło by być lepiej... ale tak jak pisałem tragedi nie ma (nie są z plastyku ;P )
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 18:38, 10.07.2011
#7
Napisano 21:12, 10.07.2011
#8
Napisano 08:04, 16.07.2011
#9
Napisano 20:41, 03.03.2012
diagnostyka na stacji nic nie wykazała, żadnych luzów a ja zauważyłem w między czasie że jak skręcam na max w lewo (podczas wieżdżania do garażu) to jest taki dźwięk dziwny jakby się sprężyna od amortyzatora hmm przemieszczała ? czy coś takiego, to normalne ?
i co z tym dźwiękiem?znalazłeś przyczynę? bo u mnie jest to samo i też nie wiem co tak 'gra' ??
#10 Guest_Wilu_*
Napisano 21:09, 03.03.2012
#11
Napisano 21:19, 03.03.2012
#12 Guest_Wilu_*
Napisano 21:40, 03.03.2012
#13
Napisano 17:17, 05.03.2012
stacja diagnostyczna nie wykaże Ci luzu na sworzniu górnym
nieprawda
osobiście widziałem w mojej - diagnosta używał szarpaka a sworzeń górny latał na boki mam cały stary wahacz w garażu więc mogę pokazać jak sworzeń lata. Nic nie stukało, wyszło na diagnostyce.
W drugim wahaczu sworzeń pracował tylko w jednej płaszczyźnie.
Dodatkowo powiem że dźwięk stukania przy mocnym skręcie na postoju miałem i okazało się winna tulejka drugim w górnym wahaczu. Po naprawie stukanie ustało.
#14
Napisano 14:34, 14.03.2012
Wczoraj wymieniłem opony na letnie i pojawił się problem. Na zimowych nie było to odczuwalne w takim stopniu, a na letnich wyrywa mi kierownicą z rąk ;] Chodzi o to, że jadąc prostą i równą drogą wszystko jest ok, jednak zaliczając studzienkę, albo jakąś nierówność najnormalniej jest szarpnięcie kierownicą i gdy by się jej mocno nie trzymało, to wyrwało by mi ją z rąk ;/
Luzów nigdzie nie ma, bo kilku diagnostów sprawdzało mi auto. Opony nie są nowe, poprzedni właściciel kupił używane, a przy zakupie auto było na zimowych. Opony to Pirelli P6000, ale trochę leciwe, bo mimo niezłego bieżnika widać już pękającą gumę.
Czy problem tkwi w oponach, bo nie wiem czy przymierzać się już do zakupu nowych.
#15
Napisano 15:19, 14.03.2012
Opony to Pirelli P6000, ale trochę leciwe, bo mimo niezłego bieżnika widać już pękającą gumę.
Czy problem tkwi w oponach, bo nie wiem czy przymierzać się już do zakupu nowych.
W pierwszej kolejności szukałbym winy w oponach - leciwe opony, pękająca guma ...
a moze osnowa pęknieta, a moze przesuniete warstwy wewnątrz opony - gołym okiem tego nie zobaczysz, ale opona moze byc do wyrzycenia.
Czy wszystkie cztery sa w kiepskim stanie - moze znajdziesz dwie dobre, aby załozyc na przód na próbę.
Czy koła były wyważane, czy maja równe cisnienie ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych