Skocz do zawartości


RODO w HAKP

dmucha z wlewu oleju


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 04.03.2009

Dmuchanie z pod korka to naturalana sprawa w hondach, przejmować się mozesz kiedy zacznie dmuchać z otworu bagnetu.

a co to za różnica przeciez one sa połączone ze skrzynią korbową,tylko wylot z bagnetu jest cieńszy i dlatego mniej dmucha,
u mnie tez cos tam dmucha.nawet mocno bym powiedział.
jezeli leciał by dym,spaliny to wtedy lipa a tak to ok.


Jak juz tak bardzo chciałeś się popisać znajomością fizyki to powinieneś wiedzieć , że większe ciśnienie uzyskuje się kiedy średnica wylotowa jest jak najmniejsza.
Druga sprawa , skoro uważasz , że nie ma różnicy to dlaczego bagnet jest wciskany w otwór ( zwykle bardzo lekko) a nie np. wkręcany jak korek .
Widziałem już tak zarżnięte silniki , w których bagnet był wyrzucany siłą ciśnienia przedmuchu.( oczywiście jest to nieprawidłowość - silnik do remontu), więc jezeli Twoim zdaniem ciśnienia na dole i na górze jest takie same...to japoński inżynier napewno przewidziałby zakręcany bagnet.
U mnie przez bagnet nie dmucha prawie wcale, natomiast pod korkiem czuć delikatny podmuch.

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:09, 05.03.2009

powiem szczerze ze niebede teraz sie tym przejmowal najwyzej jak pisalem kupie drugi silnik.mam nadzieje ze chociaz przejezdzi rok.

#18 badyl

badyl
  • Forumowicz
  • 53 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:54, 06.03.2009

Jak juz tak bardzo chciałeś się popisać znajomością fizyki to powinieneś wiedzieć , że większe ciśnienie uzyskuje się kiedy średnica wylotowa jest jak najmniejsza.
Druga sprawa , skoro uważasz , że nie ma różnicy to dlaczego bagnet jest wciskany w otwór ( zwykle bardzo lekko) a nie np. wkręcany jak korek .
Widziałem już tak zarżnięte silniki , w których bagnet był wyrzucany siłą ciśnienia przedmuchu.( oczywiście jest to nieprawidłowość - silnik do remontu), więc jezeli Twoim zdaniem ciśnienia na dole i na górze jest takie same...to japoński inżynier napewno przewidziałby zakręcany bagnet.
U mnie przez bagnet nie dmucha prawie wcale, natomiast pod korkiem czuć delikatny podmuch.


trudno aby przy takiej srednicy jaka ma korek wlewowy był on mocowany na wcisk(np.korek korkowy) a bagnet ma płaszczyzne dolegania do rurki ok.3cm.(uszczelniająco-mocującą)
więc Twoim zdaniem który łatwiej bedzie wydmuchać?? nie bacząc na powiesznie parcia zioomku.

a wracając do fizyki to jak zatkasz sobie rurke o średnicy 2cm a 5mm i obie zaślepisz korkiem na głębokośc 5mm to ciekawe która dasz rade szybciej odetkać np.przez podmuch ustami.i gdzie bedzie wieksza siła parcia na korek. :roll:

#19 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 06.03.2009

Oczywiście , że mniejsza siła będzie działać na bagnet gdyż ma mniejsza powierzchnię.Ale mówimy tutaj o przedmuchu z korka wlewu i bagnetu, a Ty twierdzisz , że nie ma różnicy a z bagnetu dmucha mniej gdyż ma mniejszy otwór . A tak nie jest , gdyż prędkość wylotowa gazu z otworu o mniejszej średnicy zawsze będzie większa ( biorąc pod uwagę stałe ciśnienie) i bardziej odczuwalna niż z otworu o większej średnicy.
W każdym bądż razie z moich obserwacji ( a nie jestem mechanikiem) mogę powiedzieć , że z pod korka dosyć często dmucha nie dmuchając jednocześnie z bagnetu , a kiedy jest widoczny przedmuch z bagnetu czasem razem z chmurką spalin ,to silnik nie jest w najlepszej kondycji.

badyl , tutaj muszę sie przyznać , że to ja walnąłem byka pisząc o wiekszym ciśnieniu gazu przy mniejszej średnicy wylotowej. Chodzi oczywiście o większą prędkość gazu, stąd też nieporozumienie.

#20 badyl

badyl
  • Forumowicz
  • 53 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:59, 06.03.2009

badyl , tutaj muszę sie przyznać , że to ja walnąłem byka pisząc o wiekszym ciśnieniu gazu przy mniejszej średnicy wylotowej. Chodzi oczywiście o większą prędkość gazu, stąd też nieporozumienie.


łi tam ,gitara jest.
a wracając do dmuchania z bagnetu to w zależności od konstrukcji silnika rurka bagnetowa zanurzona jest czasami w oleju który pływa w misce olejowej,wiec w jaki sposób ma tamtędy dmuchać.
grunt jak nie leci siwy dym z tond lub z tond to jest ok.

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:35, 19.03.2009

ja mialem w civicu silnik po generalnym remoncie gory i dolu i tez dmuchalo...nie ma sie czym przejmowac....




IPB Skin By Virteq