a co to za różnica przeciez one sa połączone ze skrzynią korbową,tylko wylot z bagnetu jest cieńszy i dlatego mniej dmucha,Dmuchanie z pod korka to naturalana sprawa w hondach, przejmować się mozesz kiedy zacznie dmuchać z otworu bagnetu.
u mnie tez cos tam dmucha.nawet mocno bym powiedział.
jezeli leciał by dym,spaliny to wtedy lipa a tak to ok.
Jak juz tak bardzo chciałeś się popisać znajomością fizyki to powinieneś wiedzieć , że większe ciśnienie uzyskuje się kiedy średnica wylotowa jest jak najmniejsza.
Druga sprawa , skoro uważasz , że nie ma różnicy to dlaczego bagnet jest wciskany w otwór ( zwykle bardzo lekko) a nie np. wkręcany jak korek .
Widziałem już tak zarżnięte silniki , w których bagnet był wyrzucany siłą ciśnienia przedmuchu.( oczywiście jest to nieprawidłowość - silnik do remontu), więc jezeli Twoim zdaniem ciśnienia na dole i na górze jest takie same...to japoński inżynier napewno przewidziałby zakręcany bagnet.
U mnie przez bagnet nie dmucha prawie wcale, natomiast pod korkiem czuć delikatny podmuch.