Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Drgania auta a zbierzność.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#16 Tomasz1985

Tomasz1985
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:02, 13.06.2011

Duszek, nie przesadzaj napewno zbierznosc Ci nie poleciala, moze zamienili Ci felunek stronami tyl na przod lub cos podobnego lub masz ch..... zalozone opony bo jak kupiles uzywki to inaczej jest scierany tyl a inaczej przod a to rowniez robi robote. o zbierznosci zapomnij napewno nie od zmiany kol czy opon to nie ma nic wspolnego.


No widzisz a jednak się przestawiła zbieżność . Nie zamienili przodu z tyłem i opony są założone dobrze. Dziś byłem na innej wulkanizacji i okazało się że żadne koło nie jest wyważone ... LOL ... teraz drgania auta ustały ale problem ze zbieżnością pozostał. Chyba nie pozostaje mi nic innego jak jechać na ustawienie zbieżności ale może wcześniej pobawię się z przekładaniem kół. :shock:


Kierownice masz prosto jak jedziesz prosto??? przed zmiana jak bylo??
  • 0

#17 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:58, 13.06.2011

Ej no nie róbcie ze mnie durnia. Wiem ze przed zmianą było OK a po zmianie opon już nie jest OK. Jedyne co mnie zastanawia to to czy wpływ na te zje... zbieżność może mieć różnica w wysokości bieżnika na tylnych oponach bo jest niewielka różnica. Po prostu jedna opona jest nie co więcej zjechana niż druga.
  • 0

#18 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 13.06.2011

a stare opony widziales te co zmieniales? byly rownomiernie zuzyte? skad mozesz wiedziec ze cos nie tak ze zbieznoscia? jesli wogole masz jakis problem ze zbieznoscia to on napewno byl wczesniej bo jak znam zycie po zakupie auta nie robiles zbieznosci. wiec sorry ale takich glupot sie nie plecie typu zmienilem kola i mam przestawiona zbierznosc :k to tak jakbys dobil cisnienie w jednym kole i zwiekszyloby ci sie spalanie :k - jedno z drugim nie ma nic wspolnego :k jesliby mialo to na kazdej woplkanizacji od razu robiliby ustawienia a tak nie jest-tzn ze nie ma zadnej ingerencji w uklad kierowniczy(drazki) czy tez wymina wahacza itp. to tylko odrecenie i sciagniecie kola - to tak samo jak odrecasz korek wlewu oleju.
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#19 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:08, 14.06.2011

Kolego ja rozumiem że może wiele wiesz ale nie rób ze mnie totalnego idiotę. Cała sprawa też mnie dziwi. Ze zbieżnością miałem problem wcześniej to fakt ale mylisz się mówiąc że jej nie ustawiałem po zakupie auta czy też później. Po tym zabiegu nie było problemów aż do czasu zmiany opon. Wiem co mówię. Jeśli trudno ci się z tym pogodzić to trudno. Gdybym nie miał tego problemu to bym tu nie pisał o tym.
  • 0

#20 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:01, 14.06.2011

Duszek, Lorf ma rację.Jak na starych oponach było ok a na "nowych" jest kicha to winne są te "nówki"
  • 0

#21 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:37, 14.06.2011

No to akurat rozumiem tylko w jaki sposób one wpłynęły na zbieżność ..tego skumać nie mogę.
  • 0

#22 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:19, 14.06.2011

Różny bieżnik, różna jego wysokość, inne ciśnienia w kołach. A tak w ogóle skąd wniosek że masz zyebaną zbieżność , czym się to objawia?
  • 0

#23 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:55, 14.06.2011

No jest różnica w wysokości bieżnika na tylnych kołach. Myślisz że to może mieć wpływ ?

Objawia się tym że ciągnie auto w prawo jak puszcze kierownicę, a jak ustawie ją w pozycji prostej to jeszcze szybciej ucieka w prawo.
  • 0

#24 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 14.06.2011

Duszek, wlasnie tutaj jest twoj problem nie wiesz i nie dasz sobie przetlumaczyc jeszcze raz Ci powtorze ze nie ma takiej opcjize przy wymianie opon zbieznosc jest do ponownego ustawienia. PROBLEM TKWI W OPONACH nie masz ich nowych tylko uzywki, to ze sciaga Ci auto to nie jest dowod na to ze masz zjechana zbieznosc NIE PRAWDA !! !! !! sciaganie auta w jedna ze stron to przyczyna m.in malego cisnienia w jednym z kol, nierownomierne zuzycie opony w twoim przypadku bardzo realne bo masz UZYWKI nie wiesz na czym to jezdzilo wczesniej i w jaki sposob ktos uzywal tych opon, po za tym auto przewaznie leci w strone pobocza to efekt skosnej nawierzchni ktora jest od srodka jezdni pochyla w kierunku poboczy zeby podczas deszczu itp woda nie stala na srodku tylko ladnie sobie splywala z jezdni. moja propozycja to sprobowac poprzekladac kola, nie wiem jakie masz oponki kierunkowe czy inne daje Ci 100% ze uda Ci sie poprzestawiac tak kola zeby bylo dobrze pod warunkiem ze te opony byly sciagniete z innego auta :B
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#25 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:08, 14.06.2011

Ok. Kumam. Opony są kierunkowe więc wiele opcji przestawiania kół nie mam. Podjąłem jednak decyzje że jutro tj.w środę 15.06.2011 jade do tej wulkanizacji zareklamować te opony. Zobaczymy co załatwię.
  • 0

#26 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 14.06.2011

to jak masz kierunkowe to sprubuj zamienic ty na przod, innego wyjscia nie masz, moze faktycznie masz zalozone z przodu opony ktore kiedys jezdzily z tylu, a jak wiesz na tylniej osi jest wiekszy negatyw niz z przodu co powoduje zuzycie wewnetrzej czesci oponki.
daj znac co zalatwiles i czy zmieniles dla proby przod-tyl.
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#27 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:11, 17.06.2011

Okazało się że wibracje były z tylnych opon. Jedna opona uszkodzona. W najbliższym czasie będą mi wymieniali jak tylko naruchają taki rozmiar.

Jeśli chodzi o zbieżność to nadal nie wiem o co kaman. Na razie tego nie ruszam. Zmienią mi opony i wtedy zobaczymy.
  • 0

#28 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 17.06.2011

czy dobrze rozumie ze popelniasz ten sam blad co kazdy angol nie wazne jakie wazne zeby byl bieznik :k sorry ale nie popelnial takiego bledu-przynajmniej na os 2 takie same opony !! przeciez to dla Twojego i ludzie z ktorymi jezdzisz- BEZPIECZENSTWO !! nie zapominaj o tym. na zyciu nie zaoszczedzisz !!
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#29 Haji

Haji
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 17.06.2011

A nie możesz kupić nowych opon. Nie muszą być z górnej półki. Nie wiesz przecież co siedzi w używkach. I dlaczego są używane na sprzedaż. Ktoś się ich juz pozbył. Były stare lub zużyte. Albo jedno i drugie.
Sam to przerobiłem, stwierdziłem, że używki mogą być, są przecież TANIE. I mało co przez to nie zginąłem. Od tej pory tylko nowe. Czasem trochę lepsze, czasem takie z trochę niższej półki. Ale tu masz gwarancję i świadomość, że nikt na nich wcześniej nie jeździł. Wiem, że są różne sytuacje, czasem używka to konieczność, ale jeśli absolutnie nie musisz, to nie kupuj używek.
  • 0

#30 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:19, 17.06.2011

Nie wiadomo też czy wcześniej ktoś jeżdżąc na tych oponach miał dobrą zbieżność. Zewnętrzny bieżnik opony może być w innym stopniu zużyty niż wewnętrzny i to już będzie robić różnicę.
  • 0
                       




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq