XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiękczenie Accorda
#16
Napisano 09:41, 05.06.2011
#17
Napisano 09:57, 05.06.2011
nawet ta rodzina co ujeżdża to bmw, jak prowadzi hondę to bardzo chwali sposób pracy zawieszenia,
z tym że mówimy o rzeczy bardzo subiektywnej, bo np dla mnie acco w serii jest miękki, a autorowi to za mało,
więc jedyną poprawną odpowiedzią na ten wątek jest włożenie zawieszenia z polifta, jest bardziej miękkie (tylko czy to wystarczy?) do tego pasuje na 100%
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#18
Napisano 08:33, 06.06.2011
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:23, 07.06.2011
#20
Napisano 15:50, 07.06.2011
za to na amorach są naklejki
mogę podać nr OEM, ale jak dla mnie to powinieneś szukać całego polifta na części, wtedy masz 100% pewności że to z niego wyjdzie, bo
latać po szrotach i brać w ciemno te graty to bez sensu i do tego żeby przebieg był jeszcze w okolicach do 150kkm
nr amorków SHOWA:
przód
przedlift
51605-S1A-E01
polift - tu w EPC występuje podział na prawy/lewy
P: 51605-S1A-E03
L: 51606-S1A-E02
tył
przedlift
52611-S1A-E01
lift
52611-S1A-E03
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:01, 07.06.2011
tak w ogóle to dzięki Kardas.
#22
Napisano 16:08, 07.06.2011
nie ma za co
przynajmniej sobie posty mogę nabić
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#23
Napisano 06:54, 08.06.2011
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:41, 08.06.2011
#25
Napisano 10:32, 09.06.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#26
Napisano 10:49, 09.06.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#27
Napisano 11:14, 09.06.2011
To są akurat moje amorki ze springami i pochodzą z CG8/F18b2 rocznik 2001panowie mam do kupienia dwa amorki na przód z polifta 2001 ale one mają ten sam numer 52610 S1A E000 M1.Wypowiecie sie??
#29
Napisano 11:22, 09.06.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#30
Napisano 11:46, 09.06.2011
z normalnym przebiegiem
sam mam używki kupione od poważnego klubowicza i już ponad 6kkm zrobione, gra muzyka
oczywiście, zwróć uwagę na cenę, używane elementy zawieszenia nie powinny być drogie, jak dla mnie to sprężyny koło 100-150, 4 amory koło 200, podaje ceny za dobre graty z przebiegiem około 100kkm
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych