Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zmiękczenie Accorda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 05.06.2011

Kup sobie BMW i nie będziesz narzekał na zawieszenie będzie komfortowe i auto przy tym będzie się bajecznie prowadzić:)
  • 0

#17 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:57, 05.06.2011

mam w domu e36 seria, i owszem, zawieszenie jest dosyć miękkie, ale IMO prowadzenie w zakrętach, "czucie" kół bez porównania lepsze w hondzie VIg,(porównuje do serii co miałem)
nawet ta rodzina co ujeżdża to bmw, jak prowadzi hondę to bardzo chwali sposób pracy zawieszenia,
z tym że mówimy o rzeczy bardzo subiektywnej, bo np dla mnie acco w serii jest miękki, a autorowi to za mało,
więc jedyną poprawną odpowiedzią na ten wątek jest włożenie zawieszenia z polifta, jest bardziej miękkie (tylko czy to wystarczy?) do tego pasuje na 100%
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:33, 06.06.2011

to fakt - zawieszenie poliftowe vs przedliftowe jest nieco inne, bardziej miękkie, kanapowe. Do tego dochodzą nieco inne fotele - ja przynajmniej tak odczułem wsiadając do Acco przedliftowego z mojego polifta - co razem daje wrażenie większego komfortu.
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:23, 07.06.2011

no dobra to chyba sie zdecyduje na taki manewr.Tylko pytanie jakie konkretnie to mają być amory i sprężyny?? Żeby ktoś mi nie sprzedał ziwechy z przedlifta jako z polifta no bo one niby są takie same.
  • 0

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:50, 07.06.2011

sprężyn nie sprawdzisz, bo na nich nie ma nic wybite, albo ja nie znalazłem
za to na amorach są naklejki
mogę podać nr OEM, ale jak dla mnie to powinieneś szukać całego polifta na części, wtedy masz 100% pewności że to z niego wyjdzie, bo
latać po szrotach i brać w ciemno te graty to bez sensu i do tego żeby przebieg był jeszcze w okolicach do 150kkm

nr amorków SHOWA:

przód
przedlift
51605-S1A-E01
polift - tu w EPC występuje podział na prawy/lewy
P: 51605-S1A-E03
L: 51606-S1A-E02

tył

przedlift
52611-S1A-E01
lift
52611-S1A-E03
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:01, 07.06.2011

a sprężyny też musze wymieniać??może są te same??

tak w ogóle to dzięki Kardas.
  • 0

#22 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:08, 07.06.2011

sprężyny są inne



nie ma za co :B

przynajmniej sobie posty mogę nabić :lol:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:54, 08.06.2011

Brylantoos, wolek ma chyba zawias z polifta na sell - uderzaj do niego, dostaniesz pewnie komplet ze springami.
  • 0

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:41, 08.06.2011

panowie mam do kupienia dwa amorki na przód z polifta 2001 ale one mają ten sam numer 52610 S1A E000 M1.Wypowiecie sie??
  • 0

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:32, 09.06.2011

bodajże tylko polift 2.3 ma inne amorki ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:49, 09.06.2011

2.3 też ma inne amorki niż reszta, ale nie "tylko", bo reszta też ma inne niż przedlift
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#27 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:14, 09.06.2011

panowie mam do kupienia dwa amorki na przód z polifta 2001 ale one mają ten sam numer 52610 S1A E000 M1.Wypowiecie sie??

To są akurat moje amorki ze springami i pochodzą z CG8/F18b2 rocznik 2001
  • 0


 


#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:17, 09.06.2011

dla mnie wywalasz kase w błoto ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:22, 09.06.2011

Ale i tak nie podoba mi się pomysł zakładania używanych seryjnych amorków, mogą już popuszczać uszczelnienia i zaraz będą do wymiany (zwłaszcza amorki z tyłu, które zużywają się w Acc najszybciej).
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#30 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:46, 09.06.2011

dlatego pisałem na początku, że jak brać to tylko z pewnego źródła, zaufanego sprzedawcy
z normalnym przebiegiem
sam mam używki kupione od poważnego klubowicza i już ponad 6kkm zrobione, gra muzyka
oczywiście, zwróć uwagę na cenę, używane elementy zawieszenia nie powinny być drogie, jak dla mnie to sprężyny koło 100-150, 4 amory koło 200, podaje ceny za dobre graty z przebiegiem około 100kkm
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq