Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zmiękczenie Accorda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:19, 04.06.2011

Witam!!
Wiem ze dla wielu może śmieszny temat ale poważnie rozważam taki krok jak w temacie.
Niestety Acco jest dla mnie zbyt twarde.
Zastanawiam sie nad wymianą amorków,teraz mam serie i może po wymianie na jakieś bardziej miękkie bedzie lepiej.
Poradzicie coś ??

Pozdro
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:41, 04.06.2011

szukaj zawieszenia z polifta
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:13, 04.06.2011

same amorki nie zapewnią ci komfortu, taka budowa zawieszenia, takie tuleje metalowo gumowe w nim są ni e wymienisz ich na inne
amorki z polifta mają inny numer?
sprzedaj i kup inny samochód tak jak planujesz
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 majstor

majstor
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk-Grajewo
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 04.06.2011

ponoć accordy po 2001 roku mają bardziej europejskie usposobienie w jakimś artykule pisali że są dzięki temu lekko wygodniejsze.
  • 0

#5 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:57, 04.06.2011

polift ma miększą charakterystykę zawieszenia, więc szukaj sprężyn i amorków, tak jak pisałem, z rocznika 2001, 2002, 2003
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#6 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:19, 04.06.2011

Czy to zawieszenie jest naprawde az tak twarde, zeby je zmiekczac? Jezdzilem roznymi autami (jako pasazer) i jakiejs drastycznej roznicy nie zauwazylem.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:46, 04.06.2011

nie wiem bo nie miałem przyjemności jechac jako kierowca innym Acco VI gen żeby porównać twardość zwiechy.Wg. mnie moj accord jest bardzo twardy.Kiedyś miałem Nissana Primerę P11 (niby tez Japończyk) i był bardziej miękki.
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:17, 04.06.2011

moj accord jest bardzo tward


to tylko zmiana na citroena albo jakąś S klase
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:14, 04.06.2011

to tylko zmiana na citroena


masz może na myśli C5?? Słyszałem ze zwiecha w nim to bajka i nie taka droga w utrzymaniu.Jednak boje sie francuskich marek.
S-Klasa odpada.

A jest ktoś w stanie mi podać numery tych amorów i sprężyn co były w poliftach??Czy jakiś zamienników? One ma sie rozumieć pasuja do przedlifta??
  • 0

#10 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 04.06.2011

Zeby sie nie okazalo, ze po wymianie na amory i sprezyny poliftowe roznica bedzie minimalna. To zawieszenie w C5 podobno wcale nie jest tak drogie w utrzymaniu i ew. naprawie.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:24, 04.06.2011

zawieszenie w C5 podobno wcale nie jest tak drogie w utrzymaniu i ew. naprawie


250 zł jedna strona czyli całość 1000zł
Nie ma tragedii.
  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:01, 04.06.2011

tak mówiłem o C5 , a już C6 to podobno całkowicie płynie ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:19, 04.06.2011

a już C6 to podobno całkowicie płynie

taaa sąsiad sobie kupił nówkę sztuke (wcześniej miał C5 2 gen) i niestety pluje sobie w gębe.Mówi ze raz na miesiąc servis.Problem z elektroniką,dyskoteka na zegarach.
  • 0

#14 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:24, 04.06.2011

jedź na miasto, przejedz się kilkoma taxi, c5 i inne na pewno jeżdżą, będziesz wiedział czego się spodziewać,
numery OEM sobie sprawdź w internetowym EPC, ale na pewno będą pasować
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#15 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 04.06.2011

tak mówiłem o C5 , a już C6 to podobno całkowicie płynie ;-)



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq