XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawieszenie Accorda VIII po lifcie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:46, 10.05.2011
Ponoć Honda przeprojektowała zawieszenie na "bardziej europejskie" w ACO VIII po lifcie. Czy miał ktoś może okazję przejechać się już tym cudownym usprawnieniem? czy może to zwykły marketing bull shit.
#2
Napisano 06:02, 11.05.2011
Zresztą sami piszą (http://honda.pl/pl/s...cord-sedan.html)
Chyba nie powinno być problemów z założeniem tych nowych amortyzatorów do wersji przed-liftingowej.a precyzyjne modyfikacje wprowadzone w amortyzatorach zaowocowały zarówno większą stabilnością podczas szybkiej jazdy autostradą, jak i lepszym tłumieniem nierówności
Też jestem ciekaw, czy te zmiany (amortyzatory, lepsze wygłuszenie, itd.) rzeczywiście da się wyczuć.
Coś mi jednak mówi, że to nowe reflektory bi-ksenonowe z ACL i HSS okażą się największą zmianą techniczną.
Postaram się w sobotę wybrać na jazdę próbna.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:48, 11.05.2011
Często bywam we wrocku więc możemy się ustawić na jakieś "wzajemne wychwalanie":-)
W takim razie jedź i opowiedz jak Twoje wrażenia. Ja mam na razie 8 tyś więc nie zamierzam amorów zmieniać, ale gdyby była jakaś ogromna różnica... Cały czas nie mogę się nadziwić co w tym zawieszeniu w Accordzie jest nie tak. Samochód duży, a skacze na dziurach jak wóz drabiniasty.
#4
Napisano 08:11, 11.05.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:12, 11.05.2011
A jak tam złote 18"?
#6
Napisano 09:14, 11.05.2011
No i to jest mój problem, bo z natury jestem raczej cichy i spokojny a teraz się koledzy śmieją, ze się lansować w białym/modnym aucie chce a mi się biały po prostu podobał.Witam kolegę drago_rd Fajny biały kolorek, chyba obecnie najmodniejszy...
Chętnie, 2.4 pozostało niestety póki co w strefie marzeń, wiec chętnie powychwalam Twoje cudoCzęsto bywam we wrocku więc możemy się ustawić na jakieś "wzajemne wychwalanie":-)
Fajnie by było też zbadać jak się przekłada te 45 kucy na różnice w przyspieszeniu
Ja mam dopiero niecałe 5 tyś. wiec raczej też się nie skuszę.Ja mam na razie 8 tyś więc nie zamierzam amorów zmieniać, ale gdyby była jakaś ogromna różnica... Cały czas nie mogę się nadziwić co w tym zawieszeniu w Accordzie jest nie tak. Samochód duży, a skacze na dziurach jak wóz drabiniasty.
Widzę, że mamy podobne spostrzeżenia co do zawieszenia. Większe nierówności, koleiny i pofalowaną nawierzchnię znosi co prawda nieźle, ale małe garby, łaty, dziury itp. to nie jest to co VIII-gen lubi najbardziej i zawieszenie wtedy trochę hałasuje.
blackfly, no właśnie Ty masz porównanie do VIIgen, ja niestety nie. Moim punktem odniesienia są auta którymi miałem okazje trochę pojeździć, czyli Superb, Octavia, Mondeo, Insignia, klasa C.
Ale żebym nie został źle zrozumiany i uznany za marudę - wystarczy, ze spojrzę przez okno z biura na Accorda i już mam banana na gębie . To auto ma "to coś".
#7
Napisano 09:15, 11.05.2011
wracajac do zawiastu to chyba dobrze ze jest nieco twardsze.
#8
Napisano 09:54, 11.05.2011
Nie wydaje Ci się trochę za mało bezpośredni?
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:14, 11.05.2011
Do układu zastrzeżeń nie mam. Odkryłem jednak ciekawą właściwość skrzyni. Mając wybrany "D" można nią normalnie zmieniać biegi z kierownicy i po kilku sekundach wraca ponownie do automatu. Muszę przyznać, że jest to fajna funkcja, która rekompensuje trochę fakt, że skrzynia nie ma 6 biegów i trochę jest wolna. W każdym razie daje to całkiem dużo frajdy z zabawy łopatkami...
drago_rd, - Masz manuala czy automata? Czy wszystkie executive to automaty? bo na tym się nie znam:-)
[ Dodano: 2011-05-11, 12:19 ]
blackfly, - twarde zawieszenie ma swoje niezaprzeczalne zalety. Szczególnie przy szybkiej jeździe. Z drugiej jednak strony potrzebne do tego są odpowiednie drogi. Weźmy np. drogę z Wodzisławia do Świerklan czyli A1:-) zawsze jak tam jadę, to mam wrażenie, że w zawieszeniu jest jakiś feler... Możemy kiedyś dla próby przetestować moje zawieszenie i moje, bo sam jestem ciekawy jak się ma obecny ACO do VII:-)
#10
Napisano 12:10, 11.05.2011
ja mam manuala. Wersja executive wystepuje zarowno z manualną jak i automatyczną (oczywiście za dopłatą ) skrzynią biegów.drago_rd, - Masz manuala czy automata? Czy wszystkie executive to automaty? bo na tym się nie znam:-)
#11
Napisano 12:25, 11.05.2011
co do zawieszenie to moze go podniosa tak samo jak zrobili to w VIIgen. polifty stoja wyzej niz przedlifty. zreszta nie wiem czemu ale zawsze polift ma bardziej miekkie nastawy tak bylo w VIgen jest w VII i pewnie bedzie w VIII.
nie wiem o ktorej drodze z wodzislawia do swierklan mowisz ta przez marklowice? tam to ja tez zawsze widze feler w zawiasie szczegolnie jak sie swierklany zaczynaja. a co powiesz o drodze j-bie - wodzislaw? tam to dopiero felery wychodza:D szczegolnie z felg jak sie osemki robia
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:18, 11.05.2011
To pewnie niżej i twardziej niż fabrycznie co? Pewnie auto super wygląda i lepiej się trzyma drogi.Erva, tylko ze ja mam gwint teina:)
Dzwoniłem dziś do naszego lokalnego dealera, mają już wersję po lifcie zarejestrowaną i można sobie nią rundkę zrobić... Pytałem o wrażenie i ma mi kolega oddzwonić z Hondy jutro czy jest jakaś różnica. Ja się również może w sobotę skuszę i jakiś teścik, możemy blackfly, pojechać razem jak chcesz.
#13
Napisano 16:27, 11.05.2011
a teraz tak mysle ze Ty masz type s wiec tam jest chyba nieco twardszy zawias... w podpisie masz linka do mojego acco. chyba na 63 i 65 stronie sa zdjecia.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:40, 11.05.2011
Co do soboty, to zadzwonię jutro do salonu zapytać, czy nie ma czegoś ustawionego już na sobotę, to tak na 11 można by tam podjechać do Rybnika.
#15
Napisano 16:41, 11.05.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych