Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zawieszenie Accorda VIII po lifcie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:46, 10.05.2011

Witam!

Ponoć Honda przeprojektowała zawieszenie na "bardziej europejskie" w ACO VIII po lifcie. Czy miał ktoś może okazję przejechać się już tym cudownym usprawnieniem? czy może to zwykły marketing bull shit.
  • 0

#2 drago_rd

drago_rd
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:02, 11.05.2011

Z tego co czytałem w prasie to w zawieszeniu dopracowali tylko amortyzatory przy współpracy z inżynierami z Europy.
Zresztą sami piszą (http://honda.pl/pl/s...cord-sedan.html)

a precyzyjne modyfikacje wprowadzone w amortyzatorach zaowocowały zarówno większą stabilnością podczas szybkiej jazdy autostradą, jak i lepszym tłumieniem nierówności

Chyba nie powinno być problemów z założeniem tych nowych amortyzatorów do wersji przed-liftingowej.

Też jestem ciekaw, czy te zmiany (amortyzatory, lepsze wygłuszenie, itd.) rzeczywiście da się wyczuć.
Coś mi jednak mówi, że to nowe reflektory bi-ksenonowe z ACL i HSS okażą się największą zmianą techniczną.
Postaram się w sobotę wybrać na jazdę próbna.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:48, 11.05.2011

Witam kolegę drago_rd :-) Fajny biały kolorek, chyba obecnie najmodniejszy...
Często bywam we wrocku więc możemy się ustawić na jakieś "wzajemne wychwalanie":-)

W takim razie jedź i opowiedz jak Twoje wrażenia. Ja mam na razie 8 tyś więc nie zamierzam amorów zmieniać, ale gdyby była jakaś ogromna różnica... Cały czas nie mogę się nadziwić co w tym zawieszeniu w Accordzie jest nie tak. Samochód duży, a skacze na dziurach jak wóz drabiniasty.
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:11, 11.05.2011

Erva, juz nie przeszkadzaj bo jezdzilem 2.0 i nic nie skacze, prowadzi sie ok a na pewno lepiej niz seryjny VIIgen wiec jest duzy krok do przodu.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:12, 11.05.2011

blackfly, - i co ja mam Ci powiedzieć... możesz mieć rację z tym, że dla Ciebie jest lepiej niż w VII. Niestety jak dla mnie uważam, że jest twardziej niż w autach podobnej klasy i gabarytów. Jednak jak wiemy ACO ma wiele innych zalet i tą łyżkę dziegciu jakoś przełkniemy...
A jak tam złote 18"?
  • 0

#6 drago_rd

drago_rd
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:14, 11.05.2011

Witam kolegę drago_rd :-) Fajny biały kolorek, chyba obecnie najmodniejszy...

No i to jest mój problem, bo z natury jestem raczej cichy i spokojny ;-) a teraz się koledzy śmieją, ze się lansować w białym/modnym aucie chce a mi się biały po prostu podobał.

Często bywam we wrocku więc możemy się ustawić na jakieś "wzajemne wychwalanie":-)

Chętnie, 2.4 pozostało niestety póki co w strefie marzeń, wiec chętnie powychwalam Twoje cudo :-D
Fajnie by było też zbadać jak się przekłada te 45 kucy na różnice w przyspieszeniu ;-)

Ja mam na razie 8 tyś więc nie zamierzam amorów zmieniać, ale gdyby była jakaś ogromna różnica... Cały czas nie mogę się nadziwić co w tym zawieszeniu w Accordzie jest nie tak. Samochód duży, a skacze na dziurach jak wóz drabiniasty.

Ja mam dopiero niecałe 5 tyś. wiec raczej też się nie skuszę.
Widzę, że mamy podobne spostrzeżenia co do zawieszenia. Większe nierówności, koleiny i pofalowaną nawierzchnię znosi co prawda nieźle, ale małe garby, łaty, dziury itp. to nie jest to co VIII-gen lubi najbardziej :-) i zawieszenie wtedy trochę hałasuje.

blackfly, no właśnie Ty masz porównanie do VIIgen, ja niestety nie. Moim punktem odniesienia są auta którymi miałem okazje trochę pojeździć, czyli Superb, Octavia, Mondeo, Insignia, klasa C.
Ale żebym nie został źle zrozumiany i uznany za marudę :-) - wystarczy, ze spojrzę przez okno z biura na Accorda i już mam banana na gębie :mrgreen: . To auto ma "to coś".
  • 0

#7 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:15, 11.05.2011

Erva, juz nie ma zlotych.

wracajac do zawiastu to chyba dobrze ze jest nieco twardsze.
  • 0

#8 drago_rd

drago_rd
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:54, 11.05.2011

Erva, jak już pozwoliliśmy sobie trochę ponarzekać, to jak oceniasz układ kierowniczy?
Nie wydaje Ci się trochę za mało bezpośredni?
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:14, 11.05.2011

drago_rd, - nie narzekamy tylko obiektywnie oceniamy jak jest. W końcu interesuje nas czy się coś poprawiło. Najlepszym dowodem na to, że jest co zmieniać, to fakt, że Honda sama informuje, że zmienia amory. Nie słyszałem jeszcze o tym, aby jakaś firma robiąca lift informowała o poprawieniu własności amortyzatorów, więc coś z zawieszeniem jest nie tak.

Do układu zastrzeżeń nie mam. Odkryłem jednak ciekawą właściwość skrzyni. Mając wybrany "D" można nią normalnie zmieniać biegi z kierownicy i po kilku sekundach wraca ponownie do automatu. Muszę przyznać, że jest to fajna funkcja, która rekompensuje trochę fakt, że skrzynia nie ma 6 biegów i trochę jest wolna. W każdym razie daje to całkiem dużo frajdy z zabawy łopatkami...

drago_rd, - Masz manuala czy automata? Czy wszystkie executive to automaty? bo na tym się nie znam:-)

[ Dodano: 2011-05-11, 12:19 ]
blackfly, - twarde zawieszenie ma swoje niezaprzeczalne zalety. Szczególnie przy szybkiej jeździe. Z drugiej jednak strony potrzebne do tego są odpowiednie drogi. Weźmy np. drogę z Wodzisławia do Świerklan czyli A1:-) zawsze jak tam jadę, to mam wrażenie, że w zawieszeniu jest jakiś feler... Możemy kiedyś dla próby przetestować moje zawieszenie i moje, bo sam jestem ciekawy jak się ma obecny ACO do VII:-)
  • 0

#10 drago_rd

drago_rd
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:10, 11.05.2011

drago_rd, - Masz manuala czy automata? Czy wszystkie executive to automaty? bo na tym się nie znam:-)

ja mam manuala. Wersja executive wystepuje zarowno z manualną jak i automatyczną (oczywiście za dopłatą :-) ) skrzynią biegów.
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:25, 11.05.2011

Erva, tylko ze ja mam gwint teina:)

co do zawieszenie to moze go podniosa tak samo jak zrobili to w VIIgen. polifty stoja wyzej niz przedlifty. zreszta nie wiem czemu ale zawsze polift ma bardziej miekkie nastawy tak bylo w VIgen jest w VII i pewnie bedzie w VIII.

nie wiem o ktorej drodze z wodzislawia do swierklan mowisz ta przez marklowice? tam to ja tez zawsze widze feler w zawiasie szczegolnie jak sie swierklany zaczynaja. a co powiesz o drodze j-bie - wodzislaw? tam to dopiero felery wychodza:D szczegolnie z felg jak sie osemki robia :mrgreen:
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:18, 11.05.2011

Erva, tylko ze ja mam gwint teina:)

To pewnie niżej i twardziej niż fabrycznie co? Pewnie auto super wygląda i lepiej się trzyma drogi.

Dzwoniłem dziś do naszego lokalnego dealera, mają już wersję po lifcie zarejestrowaną i można sobie nią rundkę zrobić... Pytałem o wrażenie i ma mi kolega oddzwonić z Hondy jutro czy jest jakaś różnica. Ja się również może w sobotę skuszę i jakiś teścik, możemy blackfly, pojechać razem jak chcesz.
  • 0

#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:27, 11.05.2011

Erva, chetnie ale w sobote jestem w opolu. chyba ze jakos wczesniej to moge podjechac bo nie mam od rana zajec wiec tak do 12 mam czas.

a teraz tak mysle ze Ty masz type s wiec tam jest chyba nieco twardszy zawias... w podpisie masz linka do mojego acco. chyba na 63 i 65 stronie sa zdjecia.
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:40, 11.05.2011

blackfly, - Gratuluję gustu. Wygląda bardzo atrakcyjnie. Jak prawdziwy Type-R. Biel i czarny mat teraz są na topie:-)
Co do soboty, to zadzwonię jutro do salonu zapytać, czy nie ma czegoś ustawionego już na sobotę, to tak na 11 można by tam podjechać do Rybnika.
  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:41, 11.05.2011

mi pasuje. ale tam nie daja poszalec samochodami:D oki lece jak cos to daj jutro znac
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq