Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

2 sondy + wyjecie kata

VII

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
64 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:02, 22.02.2009

Jestem tutaj nowy, wiec moze był juz ten temat poruszany. Załozyłem filtr sozkowy i cały dolot a teraz chciałbym wyjąc katalizator ale tu jest problem bo w 2.0 są 2 sondy. Moze ktos juz probował cos z tym robic i mogłby sie podzielic informacjami. Podobno po wyjęciu kata zapala sie check?

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:24, 23.02.2009

po wyjęciu kata nie zapala się check tylko po odłączeniu sondy , ale można zastąpić ją symulatorem sondy nie wiem czy ktoś to robił już w accordzie , jak tak to niech powie czy to działa bez problemu

#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:00, 23.02.2009

Panowie co Wy z tym wycięciem kata? przecież badań technicznych nie przejdą Wasze Hanie chyba,że jakoś to obejdziecie :-P .Czy katalizator rzeczywiście tak przeszkadza w osiągnięciu mocy i odpowiedniego dźwięku :?:

#4 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 23.02.2009

Glinuś oczywiście że przeszkadza :mrgreen: ale zmiany wydechu powinny być poprzedzone wymianą chociażby kolektora, dobrego CAI, może jakieś wałeczki... inaczej nie ma sensu no chyba że nie ważne jak jedzie ale ważne że ryczy :mrgreen: po tym wszystkim strojenie obowiązkowe inaczej to wiejski tjuning :mrgreen:
F1

#5 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:35, 23.02.2009

W accordach 90-93r byly dwa identyko silniki, F20A4 - 133KM , F20A5 - 135KM.
Jedyna różnica to katalizator. W F20A5 nie ma i jest mocniejszy.

Samo wyjęcie kata niewiele Ci da, napewno tego nie odczujesz wiec zostaw go
jak jest (jeśli jest sprawny) i może daj lepszy kolektor wydechowy, albo na co tam masz kasę.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:42, 23.02.2009

W accordach 90-93r byly dwa identyko silniki, F20A4 - 133KM , F20A5 - 135KM.
Jedyna różnica to katalizator. W F20A5 nie ma i jest mocniejszy.

Samo wyjęcie kata niewiele Ci da, napewno tego nie odczujesz wiec zostaw go
jak jest (jeśli jest sprawny) i może daj lepszy kolektor wydechowy, albo na co tam masz kasę.


2KM tu 2 KM tam i sie uzbiera :mrgreen: poza tym czy jest sens zakładania kolektora 4:2:1
bez wyjmowania kata??

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:44, 23.02.2009

2KM tu 2 KM tam i sie uzbiera :mrgreen: poza tym czy jest sens zakładania kolektora 4:2:1
bez wyjmowania kata??


A wogóle jest sens zakładania kolektora 4-2-1 skoro masz już taki kolektor fabrycznie?
Chyba tylko dla wyglądu.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:47, 23.02.2009

A wogóle jest sens zakładania kolektora 4-2-1 skoro masz już taki kolektor fabrycznie?
Chyba tylko dla wyglądu.[/quote]

No niestety w 2.0 jest 4:1 :-/

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:48, 23.02.2009

w 1,8 jest 4-2-1 a w 2,0 go nie ma? :-/ Kurde te japońce to czasem mają dziwne pomysły.

No faktycznie kurde, sprawdziłem i 4-2-1 jest tylko w 1,8 :roll:

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:08, 23.02.2009

Można jeszcze wsadzić ten 4-2-1 z lżejszego stopu. U nas jest żeliwo.
2KG tu, 2KG tam i się uzbiera. :mrgreen:
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:04, 23.02.2009

"a po co iść spać jak zaraz trzeba wstawać " , trzeba kombinować nabywać doświadczenia , wiedzy itd w końcu jesteśmy Polakami

#12 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:54, 23.02.2009

Kolega ma prelude taką http://www.otomoto.p...how&id=C7419699 tylko 2.0 4:1 a w mojej coupe-cie jest 4:2:1 cociaż też ma 2.0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:27, 24.02.2009

Załozyłem filtr sozkowy i cały dolot a teraz chciałbym wyjąc katalizator ale tu jest problem bo w 2.0 są 2 sondy

czy jest sens zakładania kolektora 4:2:1 bez wyjmowania kata??

Rozumiem ze zmieniales wałki w głowicy, zmieniales stopien sprezania, czas otwarcia zaworow i chcesz dostroic rezonans dolotu i wydechu do nich ? Jezeli nie to przykro mi :k ale pieniadze w bloto wywalasz.

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:51, 24.02.2009

Rozumiem ze zmieniales wałki w głowicy, zmieniales stopien sprezania, czas otwarcia zaworow i chcesz dostroic rezonans dolotu i wydechu do nich ? Jezeli nie to przykro mi :k ale pieniadze w bloto wywalasz.


Nic z tych rzeczy nie zrobiłem. A wyjecie katalizatora + załozenie stozka to nie sa duze pieniądze. Chce po prostu niedużym kosztem sie pobawic w ulepszenie fabryki. We wszystkich samochodach ktore miałem wyjecie kata i załozenie dolotu duzo pomagało.
Ja nie chce samochodu do wyscigow na 1/4mili zrobic :-P

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:10, 24.02.2009

Rozumiem ze zmieniales wałki w głowicy, zmieniales stopien sprezania, czas otwarcia zaworow i chcesz dostroic rezonans dolotu i wydechu do nich ? Jezeli nie to przykro mi :k ale pieniadze w bloto wywalasz.


nie chce samochodu do wyscigow na 1/4mili zrobic


i o to chodzi ludzie jedrek nie chce auta wyścigowego chce trochę dodać pary swojemu wózkowi , jak by chciał robić rajdówkę na pewno nie pytał by się o to na forum tylko działał by w profesjonalnych warsztatach a tutaj pyta sie o prostą rzecz jak wycięcie katalizatora a wasze odpowiedzi sa typu a po co , a szkoda , a nie opłaca się a pewnie połowa z was pewnie wytnie kata jak sporo ludzi w Polsce i na całym świecie




IPB Skin By Virteq