XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:02, 22.02.2009
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:24, 23.02.2009
#3
Napisano 07:00, 23.02.2009
#4
Napisano 08:16, 23.02.2009
#5
Napisano 08:35, 23.02.2009
Jedyna różnica to katalizator. W F20A5 nie ma i jest mocniejszy.
Samo wyjęcie kata niewiele Ci da, napewno tego nie odczujesz wiec zostaw go
jak jest (jeśli jest sprawny) i może daj lepszy kolektor wydechowy, albo na co tam masz kasę.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:42, 23.02.2009
W accordach 90-93r byly dwa identyko silniki, F20A4 - 133KM , F20A5 - 135KM.
Jedyna różnica to katalizator. W F20A5 nie ma i jest mocniejszy.
Samo wyjęcie kata niewiele Ci da, napewno tego nie odczujesz wiec zostaw go
jak jest (jeśli jest sprawny) i może daj lepszy kolektor wydechowy, albo na co tam masz kasę.
2KM tu 2 KM tam i sie uzbiera poza tym czy jest sens zakładania kolektora 4:2:1
bez wyjmowania kata??
#7
Napisano 10:44, 23.02.2009
2KM tu 2 KM tam i sie uzbiera poza tym czy jest sens zakładania kolektora 4:2:1
bez wyjmowania kata??
A wogóle jest sens zakładania kolektora 4-2-1 skoro masz już taki kolektor fabrycznie?
Chyba tylko dla wyglądu.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:47, 23.02.2009
Chyba tylko dla wyglądu.[/quote]
No niestety w 2.0 jest 4:1 :-/
#10
Napisano 13:08, 23.02.2009
2KG tu, 2KG tam i się uzbiera.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:04, 23.02.2009
#12
Napisano 17:54, 23.02.2009
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:27, 24.02.2009
Załozyłem filtr sozkowy i cały dolot a teraz chciałbym wyjąc katalizator ale tu jest problem bo w 2.0 są 2 sondy
Rozumiem ze zmieniales wałki w głowicy, zmieniales stopien sprezania, czas otwarcia zaworow i chcesz dostroic rezonans dolotu i wydechu do nich ? Jezeli nie to przykro mi ale pieniadze w bloto wywalasz.czy jest sens zakładania kolektora 4:2:1 bez wyjmowania kata??
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:51, 24.02.2009
Rozumiem ze zmieniales wałki w głowicy, zmieniales stopien sprezania, czas otwarcia zaworow i chcesz dostroic rezonans dolotu i wydechu do nich ? Jezeli nie to przykro mi ale pieniadze w bloto wywalasz.
Nic z tych rzeczy nie zrobiłem. A wyjecie katalizatora + załozenie stozka to nie sa duze pieniądze. Chce po prostu niedużym kosztem sie pobawic w ulepszenie fabryki. We wszystkich samochodach ktore miałem wyjecie kata i załozenie dolotu duzo pomagało.
Ja nie chce samochodu do wyscigow na 1/4mili zrobic
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:10, 24.02.2009
Rozumiem ze zmieniales wałki w głowicy, zmieniales stopien sprezania, czas otwarcia zaworow i chcesz dostroic rezonans dolotu i wydechu do nich ? Jezeli nie to przykro mi ale pieniadze w bloto wywalasz.
nie chce samochodu do wyscigow na 1/4mili zrobic
i o to chodzi ludzie jedrek nie chce auta wyścigowego chce trochę dodać pary swojemu wózkowi , jak by chciał robić rajdówkę na pewno nie pytał by się o to na forum tylko działał by w profesjonalnych warsztatach a tutaj pyta sie o prostą rzecz jak wycięcie katalizatora a wasze odpowiedzi sa typu a po co , a szkoda , a nie opłaca się a pewnie połowa z was pewnie wytnie kata jak sporo ludzi w Polsce i na całym świecie