XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Vtec raz jest raz go nie ma
#16
Napisano 13:43, 01.05.2011
#17
Napisano 18:16, 01.05.2011
Damiano, to że vtec nie włącza się na jałowym lub niedogrzanym silniku to chyba była rzecz oczywista^^
no ale chłopie skąd silnik ma wiedzieć czy ty jedziesz czy stoisz skoro licznik jest zepsuty. Poza tym kolega napisał że problemy się zaczęły jak się zepsuł licznik. Nie można zaczynać od du.. strony, bo tylko niepotrzebnie kase wyda. Licznik jest zepsuty i do naprawy tak czy siak.
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:25, 02.05.2011
#19
Napisano 11:45, 02.05.2011
Po ciśnieniu oleju. Licznik jest wskaźnikiem dla kierowcy nie dla silnika.skąd silnik ma wiedzieć czy ty jedziesz czy stoisz
#20
Napisano 17:08, 02.05.2011
#21
Napisano 19:12, 02.05.2011
Po ciśnieniu oleju. Licznik jest wskaźnikiem dla kierowcy nie dla silnika.
a jak depniesz na jałowym to nie ma ciśnienia hehe
#22
Napisano 21:54, 02.05.2011
#23
Napisano 22:21, 02.05.2011
Komputer nie załączy VTEC'a jeżeli nie otrzyma informacji o prędkości min. 30 albo 40km/h (nie pamiętam) z VSS ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#24
Napisano 23:04, 02.05.2011
Prędkościomierz jest elektroniczny i jeżeli nie działa to trzeba walczyć z kostką czujnika VSS pod maską ...
Komputer nie załączy VTEC'a jeżeli nie otrzyma informacji o prędkości min. 30 albo 40km/h (nie pamiętam) z VSS ...
to też od początku próbuję uświadomić to nie kumają
#25
Napisano 07:26, 03.05.2011
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:43, 03.05.2011
jest ciśnienie, tylko sądzę że o włączeniu vtec'a decyduje coś innego niż stalowa linka od prędkościomierza he he
stary stalowa linka w Honidzie zastanów sie człowieku....
To Honda nie opel astra
#27
Napisano 12:15, 03.05.2011
#28
Napisano 20:42, 03.05.2011
A czujnik VSS to chyba tylko w ASO, a lepiej popytaj handlarzy Będzie tansiej
#29
Napisano 22:36, 03.05.2011
NiTrO
#30
Napisano 09:28, 04.05.2011
Tylko po co gdzie jak gdzie ale w eRce to słyhać dobitnie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych