Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Vtec raz jest raz go nie ma


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:43, 01.05.2011

ja sprawdziłbym właśnie czujnik VSS
  • 0
                       

#17 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 01.05.2011

Damiano, to że vtec nie włącza się na jałowym lub niedogrzanym silniku to chyba była rzecz oczywista^^


no ale chłopie skąd silnik ma wiedzieć czy ty jedziesz czy stoisz skoro licznik jest zepsuty. Poza tym kolega napisał że problemy się zaczęły jak się zepsuł licznik. Nie można zaczynać od du.. strony, bo tylko niepotrzebnie kase wyda. Licznik jest zepsuty i do naprawy tak czy siak.
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:25, 02.05.2011

tylko jest taka tragedia do niego dojsc jak we francuzkich autach... az mi sie nie chce tego meczyc pojade poprostu do mechanika niech kombinuje.. gorsze ze nie umiem go dostac u nas w zadnym sklepie:(
  • 0

#19 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:45, 02.05.2011

skąd silnik ma wiedzieć czy ty jedziesz czy stoisz

Po ciśnieniu oleju. Licznik jest wskaźnikiem dla kierowcy nie dla silnika.
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#20 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:08, 02.05.2011

Na przykład w VI generacji przedlift - nie ma czujnika ciśnienia oleju przy zaworze VTEC. Czujnik ciśnienia w obiegu smarowania chyba nie jest czujnikiem "mierzącym" ciśnienie a tylko pokazującym przekroczenie wartości progowej. Więc tak na prawdę ciśnienie w obiegu będzie również na wolnych obrotach. W takim razie jak ECU stwierdza czy może podać sygnał na zawór VTEC (kryterium "poruszania" się pojazdu)?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#21 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 02.05.2011

Po ciśnieniu oleju. Licznik jest wskaźnikiem dla kierowcy nie dla silnika.


a jak depniesz na jałowym to nie ma ciśnienia hehe
  • 0

#22 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:54, 02.05.2011

jest ciśnienie, tylko sądzę że o włączeniu vtec'a decyduje coś innego niż stalowa linka od prędkościomierza he he
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#23 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:21, 02.05.2011

Prędkościomierz jest elektroniczny i jeżeli nie działa to trzeba walczyć z kostką czujnika VSS pod maską ... ;-)

Komputer nie załączy VTEC'a jeżeli nie otrzyma informacji o prędkości min. 30 albo 40km/h (nie pamiętam) z VSS ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#24 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 02.05.2011

Prędkościomierz jest elektroniczny i jeżeli nie działa to trzeba walczyć z kostką czujnika VSS pod maską ... ;-)

Komputer nie załączy VTEC'a jeżeli nie otrzyma informacji o prędkości min. 30 albo 40km/h (nie pamiętam) z VSS ...


to też od początku próbuję uświadomić to nie kumają
  • 0

#25 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:26, 03.05.2011

Wiesz, niektórzy nie mają pojęcia, że się reguluje zawory inni że VSS to nie stalowa linka tylko czujnik-impulsator zasilający obwód wejściowy ECU.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:43, 03.05.2011

jest ciśnienie, tylko sądzę że o włączeniu vtec'a decyduje coś innego niż stalowa linka od prędkościomierza he he



stary stalowa linka w Honidzie zastanów sie człowieku....
To Honda nie opel astra
  • 0

#27 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:15, 03.05.2011

Fakt z tą linką przesadziłem :mrgreen:
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#28 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 03.05.2011

Naprawi licznik i bedzie działało :-D
A czujnik VSS to chyba tylko w ASO, a lepiej popytaj handlarzy ;-) Będzie tansiej
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#29 nitro666

nitro666
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 03.05.2011

a ja mam takie pytanko jak jush o tym vtecu gadamy jak i gdzie sie wlaczyc zeby sobie zrobic takiego vtec-lighta
  • 0

NiTrO


#30 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:28, 04.05.2011

Trzeba sie podpiąć do kabla sygnalowego Vtec'a, a póżniej to juz tam gdzie chcesz :)
Tylko po co :roll: gdzie jak gdzie ale w eRce to słyhać dobitnie :-P
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq