Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nowe sprzęgło i ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#31 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:05, 12.05.2011

wkręcić ja mam wkońcu czy wykręcić? bo ja się kurde już pogubiłem :mrgreen:
adjusting bolt to mam wkręcić lub odkręcić?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#32 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:41, 12.05.2011

popuścić nakrętkę - lock nut B
wkręcić trzpień - push rod
dokręcić nakrętkę.

luz pomiędzy push rodem a pompką sprzęgła (a dokładnie jej tłoczkiem) powinien być naprawdę minimalny.
  • 0

#33 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:50, 12.05.2011

Seth - tylko pamiętaj, żeby trzpień nie naciskał na tłoczek pompki, gdy pedał jest puszczony (pisze o tym przemkowal) - w razie czego miej ze sobą klucze, bo nieprawidłowa regulacja może się objawić nawet dopiero po kilkudziesięciu naciśnięciach pedału

w V gen. na branie sprzęgła zbyt wysoko pomaga przetoczenie koła zamachowego (jeśli jest wyżłobione od tarczy sprzęgła)
  • 0
AK

#34 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 13.05.2011

Seth jak wyregulujesz to daj znać to sprawdzę u siebie ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq