Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nowe sprzęgło i ?


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:46, 02.05.2011

Pewnie, że musi się ułożyć, przecież tarcza ma okładziny cierne podobnie jak klocki hamulcowe ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#17 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:jabÅ‚onka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 02.05.2011

Zatoichi potwierdzam u mnie to samo, łapie od samego dołu na AISINie, jak wsiadłem pierwszy raz do auta po wymianie to mi chyba ze 3 razy zdechło zanim ruszyłem :lol: i tak kilka dni miałem. Aisin jest chyba na pierwszym montażu co nie??
  • 0

#18 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:58, 02.05.2011

Aisin to pierwszy montaż ale w Toyotach ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#19 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:jabÅ‚onka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:21, 02.05.2011

To czemu jak zapytałem wujka Google to wszędzie wyskakuje że jest to właśnie AISIN
  • 0

#20 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • SkÄ…d:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 03.05.2011

pojeździłem kilka dni... juz się przyzwyczaiłem... i powiem wam ze chyba juz jest lepiej.... tak jak by większy zakres łapania na pedale się zrobił.... no zaczynam lubić to exedy :mrgreen:
na początku myślałem ze mechanik coś zbabrał bo pedał chodził miękko... lekko... i to był dla mnie szok.. ale mowie pojeżdżę kilka dni i się zobaczy ;) no i jestem zadowolony ;-)
  • 0

#21 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:16, 03.05.2011

gienek197, Pejot, a nie jest tak, że po prostu kilku producentów robi elementy na pierwszy montaż do kilku marek? Ja też słyszałem, że AISIN i w Hondach, i w Toyotach, i nawet w niektórych Nissanach było wykorzystywane na pierwszy montaż. Sam u siebie zakładałem AISINa poprzednio, choć szybko je skończyłem :-P
  • 0

#22 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • SkÄ…d:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:35, 03.05.2011

w naszych accordach na pierwszy montaz trafialo Valeo gostek z ASO mi powiedzial
  • 0

#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:41, 03.05.2011

dobra to jak podregulować aby brało niżej?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:03, 03.05.2011

Jak każdy producent także Honda musiała mieć dla bezpieczeństwa kilku dostawców, w każdym razie trafiłem kiedyś na sprzęgła Exedy (B18C4 albo B18C6 już nie pamiętam) gdzie na docisku nie było żadnych numerów tylko wybite logo Hondy tak więc Exedy również dostarczało jako Honda OEM.

[ Dodano: 2011-05-03, 18:11 ]
Seth pojeździj z tydzień-dwa aż przestanie drgać na półsprzęgle ... ;)

Żeby sprzęgło brało niżej popuść śrubę przy pedale i wkręć tłoczek pedału żeby wchodził głębiej, ale jak przesadzisz to będziesz miał problemy jak kolega z 5.gen. gdzieś z wątku obok, że musiał regulować w drugą stronę bo mu nie wysprzęglało ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#25 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:39, 12.05.2011

zrobiłem jakieś 250 km i już chodzi ciężej :cry: A było tak pięknie :mrgreen: I właśnie widze że bierze tak samo jak stare, prawie na samej górze 3/4 wysokości - na półsprzęgle jeszcze drga. TO śmigam dalej i potem postaram się troche wyregulować aby niżej brało.

Pejot a możesz dokładniej powiedzieć, albo jakąs fote przesłać jakie śruby trzeba odkręcić czy dokręcić ?
Już przestało drgać na półsprzęgle ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:53, 12.05.2011

Na pedale są tak jakby widełki z gwintem. Odkręcasz kontrę i wkręcasz trzpień, żeby mieć max 0,5 mm luzu pomiędzy trzpieniem a tłoczkiem pompy.
  • 0

#27 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:57, 12.05.2011

szczerze to nie kapuje, ktoś łopatologicznie może to wyjaśnić ? :-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#28 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 10:13, 12.05.2011

http://www.japancars...&nplblk=B__2320

Widełki z gwintem - nr 3
nakrętka kontrująca - nr 43

następny jest trzpień, którym jak obracasz, to regulujesz początek skoku pedału sprzęgła.
Ten trzpień wchodzi w tłoczek pompy.

Wkręcając go w element nr 3 zmniejszasz skok pracy pompy sprzęgła (zwiększasz luz pomiędzy trzpieniem a tłoczkiem).
  • 0

#29 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:20, 12.05.2011

czyli co ja mam wykręcić? :-) ten trzpień nr 22? i sprzęgło będzie niżej brało?
Sry ja może ciężko mysle dziś :-|
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#30 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:54, 12.05.2011

Seth, tu masz instrukcje jak wyregulować pedał sprzęgła.
Dołączona grafika
Uploaded with ImageShack.us

W skrócie odkręcasz nakrętkę kontrującą wkręcasz śrubę dokręcasz kontrę...
PS. jak Ci bierze w 3/4 to prawidlowo
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq