Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zawias sport do VII gen.


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
115 odpowiedzi w tym temacie

#16 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 19.02.2009

Pawelsky, tak przy okazji. Przewieziesz mnie kawalek na spocie, co by wogole obadac jak to jest z zawiasem sportowym, w sensie jaka jest roznica?


Jasne :ok Przejedziemy się, ocenisz sytuację ;-)

BTW: W zeszłym tydodniu mój brat kupił 2.0 kombi wersja Comfort. No i powiem tak: zawieszenie jest na pewno miększe. Dziwnie się tylko siedzi, bo wysoko (jak na stołku barowym). Ja jestem przyzwyczajony do niskiego siedzenia jak na Type S'a przystało ;-)
Ale jeśli chodzi o osiągi, to tak jak już było porówywane na forum nie raz - 2.0 a 2.4 ojjjj jest różnica. 2.4 jest sporo mocniejszą jednostką napędową ;-) A spalanie raptem literek półtora większe w 2.0.

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:31, 19.02.2009

a to kolega Pawelsky ma wymienine zawieszenie??? na "gwint" Hondowski?

#18 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 19.02.2009

Nie, kupiłem auto, które z już salonu wyjechałona takim zawieszeniu. Standardowo było zawieszenie nazwijmy je "normalne" i w opcji to obniżone o 30mm i delikatnie utwardzone. Akurat trafiła mi się ta hanka na tym obniżonym :ok

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:37, 19.02.2009

normalne to takie jak mamy w naszych sportach! - ja choruje cały czas na ten "gwint" - jeździłem taką ale benzyną - fajna sprawa, a jeszcze przy moich 17 letnich wygląd jest zaj...ty!!! :evil:

#20 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 19.02.2009

normalne to takie jak mamy w naszych sportach! - ja choruje cały czas na ten "gwint" - jeździłem taką ale benzyną - fajna sprawa, a jeszcze przy moich 17 letnich wygląd jest zaj...ty!!! :evil:


Tak, normalne miałem na myśli takie jak w sportach oraz w np. 2.0 w benzynie albo w 2.4 Executive. Muszę sobie porównać ten zawias na najbliższym spocie z Mikołajem ;-)

#21 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:42, 19.02.2009

Muszę sobie porównać ten zawias na najbliższym spocie z Mikołajem


Spoko maroko, to jestes drugi w kolejce do przejazdzki ;-)

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:43, 19.02.2009

ojjjjj - wszystkie sporty mają inne zawieszenie od 2.0 i 2.4 Ex - troche twardsze od serii (Comfort i Ex) i chyba ok 15mm obniżone! jak TypeS w serii!

#23 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:43, 19.02.2009

ojjjjj - wszystkie sporty mają inne zawieszenie od 2.0 i 2.4 Ex - troche twardsze od serii (Comfort i Ex) i chyba ok 15mm obniżone! jak TypeS w serii!


Nie, Pawelsky ma to obnizone, jest zdecydowanie nizej od mojego.
Z reszta gdyby tak bylo, nie byloby zestawu "zawieszenie sportowe" w akcesoriach do i-ctdi

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:45, 19.02.2009

tak Mikołaj - masz racje, ale my nie mamy takiego samego jak jest w 2.0 i 2.4 Ex - nasze jest troche twardsze i jak pisąłem ok 15mm niższe!

#25 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:47, 19.02.2009

tak Mikołaj - masz racje, ale my nie mamy takiego samego jak jest w 2.0 i 2.4 Ex - nasze jest troche twardsze i jak pisąłem ok 15mm niższe!


Z tego co mi wiadomo, zawiesznie obnizone bylo wstawiane seryjnie w wersji Sport GT, na rynek brytyjski

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#26 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:50, 19.02.2009

Poddaję się, trzeba to sprawdzić. Mikołaj, mamy co robić na najbliższym spocie. Zamieszamy w to jeszcze Glinusia - on ma 2.4 na "normalnym" zawiasie. Ja cały czas myślałem, że to które ma Glinuś jest identyko jak w dieselkach w wersji Sport. Ale chris zeznaje inaczej :-/

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:10, 19.02.2009

Mikołaj - ja nie mówie o typowym gwincie!!! tylko o lekkim utwardzeniu i obniżeniu o 15mm w porównaniu do 2.0 i 2.4 Ex!!!
to co ma Pawelsky to jest pewnie ta opcja dodatkowa za 2700PLNów z salonu! i ono w porównaiu do 2.0 i 2.4 Ex jest niższe o 30mm od serii i dużżżżo twardsze!

no ale chłopaki - mogę się mylic - choć moje doświadczenie (nie chwaląc się) z i-CTDi jest dłuższe - od 2004 ;-)
przed zakupem zeksplorowałem wszystko i pomęczyłem troche sprzedawców!!! wiedziałem o dieslu wiecej od nich!

#28 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 19.02.2009

Mikołaj - ja nie mówie o typowym gwincie!!! tylko o lekkim utwardzeniu i obniżeniu o 15mm w porównaniu do 2.0 i 2.4 Ex!!!
to co ma Pawelsky to jest pewnie ta opcja dodatkowa za 2700PLNów z salonu! i ono w porównaiu do 2.0 i 2.4 Ex jest niższe o 30mm od serii i dużżżżo twardsze!

no ale chłopaki - mogę się mylic - choć moje doświadczenie (nie chwaląc się) z i-CTDi jest dłuższe - od 2004 ;-)
przed zakupem zeksplorowałem wszystko i pomęczyłem troche sprzedawców!!! wiedziałem o dieslu wiecej od nich!


chris, dużżżżo twardsze????? Nie zgadzam się :-P Jest twardsze, ale nie do przesady. Chyba nie jeździłeś autem po zmianie springów np. na Eibacha :mrgreen: Wtedy możemy mówić o tym, że jest trwardo ;-) Dlatego m.in. kiedyś odradzałem Mikołajowi wymianę samych sprężyn, bo chciał żeby nie było aż tak na maxa utwardzone. Był poruszony swojego czasu taki temat na forum - zmiana sprężyn vs. zmiana kompletnego zawieszenia.
Sprawdzimy, zdamy relację :ok

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:23, 19.02.2009

no, masz racje - typowy Eibachowy gwint to jest prawdziwy wybijacz plomb w zębach :evil: (już to praktykowałem we wczesniejsym aucie) - a gwint hondowski jest wersją light - ale mnie jak najbardziej by odpowiadał z twardoscia i obnizeniem! wymiana samych sprężyn??? - odradzam, seryjne amorki są przystosowane do seryjnej spręzyny - szybsze zużycie gwarantowane a i praca ałego zawieszenia ....???, na spocie omówimy sobie co i jak!!!

#30 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 19.02.2009

:ok




IPB Skin By Virteq